Sendt: 17 Oktober 2010 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Har netop gjort samme erfaring.Købte en Onkyo TX SR 608 i går.Troede først den var i stykker.Uden forhåndskendskab til out-puttet,havde jeg kun skruet op til max 35 på volumen,da jeg ikke skulle have blæst enheder ud af højtalerne,hvis den nu skulle være så kraftig som beskrevet.
Der kom ingen lyd ud af den! Efter en dags fortvivlelse og undren,kom en bekendt på den geniale ide at skrue mere op.Først omkring 50 begynder den at sige en smule,men det er først omkring 80 der kommer bare lidt lyd på.Men højt bliver det aldrig
Det skal retfærdigvis siges at jeg indtil videre hat sat den til et stereo set up med 2 stk SystemAudio 1070,men dem kunne min gamle Denon stereoforstæker få til at spille med fornuftig styrke næsten fra bunden af.Langt langt mere "moment" i den (som kun var en2X80W)
Jeg håber naturligvis det er mig som har lavet en fejl i set uppet,og at der er væsentlig mere styrke i Onkyoen end hidtil præsteret. Har du fået mere liv i din udgave? Hvad gjorde du?
Godtnok er 2500 billigt,og der er mange features,men jeg købte den for lyden. Er aldrig blevet skuffet over Onkyo før,og har vel haft 4-5 af deres stereoforstærkere gennem tiden __________________ Mvh Henrik
|