Emne: Langt signalkabel - hvor langt? ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den med stikkene: Ja, det er et færdigt kabel man bestiller. Priser kan regnes ud i shoppen på www.bluejeanscable.co.uk.
Forsendelsestid: Ja, der går ikke mange dage inden man har kablet (det gik i hvert fald hurtigt for mig).
Kablet er ikke et luksuskabel, men det virker fornuftigt og solidt, og stikkene er fine. Det er også nemt at have med at gøre, ikke stift eller slattent. Alt i alt et kabel der hurtigt er pengene værd. Det er faktisk så billigt at jeg købte et sæt på 3 meter med i samme ombæring, hvis jeg nu skulle få brug for det en dag 
Hvordan lyder de så? Jeg synes de er "fremme i skoene", hurtige og præcise. Jeg savner måske nok lidt rum. Desværre kan jeg, pga. længden, ikke længere lave sammenligninger med andre, dette er hvad jeg sådan lige umiddelbart husker jeg noterede mig da de kom i brug.
|
Til top |
|
|
Roky Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK - Mange tak
|
Til top |
|
|
Imbalance Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
Imbalance skrev:
Jeg bruger også et langt signal kabel fra riaa til pre, og det er sjældent man kan montere sin pladespiller på et rack uden problemer, jeg har selv mødt akustisk tilbagekobling med min nuværende væg placering... |
|
|
Jeg oplever heldigvis ingen problemer med akustisk tilbagekobling. Gulvet er beton, så kommer der et Audio Magic Hepta M28 og så et Hepta S16, inden pladespilleren står på en Vertex Kinabalu afkoblingsplatform. Hepta'erne er uden iso-platforme, men med sand i rørene. Uden at have prøvet en vægplacering synes jeg dette må være en bedre løsning, altså med racks.
Imbalance skrev:
Jeg er ved at banne mine faste pladespillere væk både pga brum og der skal overvejes hvad for en afkobling der virker bedst, SD fødder virker hen af vejen og alt er i vatter, men nemt skal det åbenbart ikke være i mit lytterum.. |
|
|
Vi andre slås også med de problemer Vatter har jeg heldigvis nemt ved da Hepta'erne har justerbare spikes, men brummet har jeg også haft. Først stod pladespiller og RIAA ved siden af min rørforstærker, så jeg troede at det var nærheden der gav lidt brum. Da det så blev flyttet de ca. 5 meter væk var brummet der stadig. Løsningen? BJC LC-1! Det kabel er bedre afskærmet end de andre kabler jeg har brugt, og nu har jeg ikke andet støj end hvad der nu engang skal være ifm. en pladespiller. |
|
|
Jeg bruger selv Audio Magic væg hylder, deres 5 spikes system er lidt for irriterende så jeg bruger 3 stk istedet, og derpå nogen ringmat kork fødder så disse ikke pircer hylden.. Der skal yderligere afkobling til for at jeg undgår problemer med en af mine pladespillere, den ene af mine pladespillere gør som den skal uden akustisk tilbage kobling med SD fødder, men kontakt støj har jeg så i stedet, støjgulvet hæves når jeg sætter nålen i rillen, men det er til at leve med, men støj mellem sange er alt for høj og ikke noget jeg har mødt hos andre jeg kender.. Min anden brummer uden stel kontakt mellem arm og riaa, og uden afkobling så går der akustisk tilbagekobling i det ret hurtig, men der skal tænkes over hvad jeg gør, da den har ekstern motor og hævelse af plinten gør at remmen ikke kan gå på... Jeg er nød til at ha pladespilleren på væggen pga rummet er på 1 salen, og dermed gjort men det udelukker ikke at akustisk tilbagekobling, og faste værker er selvfølgelig noget sarte, men havde ikk troet det alligevel gav så mange problemer, når man har valgt en vægplacering og vatteret ud og lagt kabler snor lige uden kontakt til tæpper osv, jordet anlægget og har fast gruppe kun til anlægget.. Jeg bruger godt nok et billigere kabel, 3 meters Qed men koster trods alt 600kr, men jeg vil gøre forsøget med egne kabler senere, har noget mogami både i balanceret og phono, ikk et top kabel ej heller, nok heller ikke konstruktions mæssig, men tror ikke det er så nemt at mit støjproblem falde på plads ved at vælge det rigtige her, Blue jeans kan måske gøre underværker, men jeg har praktisk talt givet op med de komponenter jeg har nu, og tror det bliver dyrere end man regner med skal jeg få udnyttelse af især mine mc pu'er jeg bruger, og de sarte signaler de skal viderebringe... __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 19 Oktober 2009 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Imbalance skrev:
Jeg bruger selv Audio Magic væg hylder, deres 5 spikes system er lidt for irriterende så jeg bruger 3 stk istedet, og derpå nogen ringmat kork fødder så disse ikke pircer hylden.. |
|
|
5-spike systemet er lidt irriterende ja, men med lidt omhu går det egentlig fint - og jeg plejer endda ret hurtigt at hidse mig op Hepta-hylderne har heldigvis spike-fødder indbygget i hylderne - så pircer spikes ikke igennem, og hylden er placeret nøjagtig hvor den skal være.
Imbalance skrev:
Der skal yderligere afkobling til for at jeg undgår problemer med en af mine pladespillere, den ene af mine pladespillere gør som den skal uden akustisk tilbage kobling med SD fødder, men kontakt støj har jeg så i stedet, støjgulvet hæves når jeg sætter nålen i rillen, men det er til at leve med, men støj mellem sange er alt for høj og ikke noget jeg har mødt hos andre jeg kender..
Min anden brummer uden stel kontakt mellem arm og riaa, og uden afkobling så går der akustisk tilbagekobling i det ret hurtig, men der skal tænkes over hvad jeg gør, da den har ekstern motor og hævelse af plinten gør at remmen ikke kan gå på...
Jeg er nød til at ha pladespilleren på væggen pga rummet er på 1 salen, og dermed gjort men det udelukker ikke at akustisk tilbagekobling, og faste værker er selvfølgelig noget sarte, men havde ikk troet det alligevel gav så mange problemer, når man har valgt en vægplacering og vatteret ud og lagt kabler snor lige uden kontakt til tæpper osv, jordet anlægget og har fast gruppe kun til anlægget..
Jeg bruger godt nok et billigere kabel, 3 meters Qed men koster trods alt 600kr, men jeg vil gøre forsøget med egne kabler senere, har noget mogami både i balanceret og phono, ikk et top kabel ej heller, nok heller ikke konstruktions mæssig, men tror ikke det er så nemt at mit støjproblem falde på plads ved at vælge det rigtige her, Blue jeans kan måske gøre underværker, men jeg har praktisk talt givet op med de komponenter jeg har nu, og tror det bliver dyrere end man regner med skal jeg få udnyttelse af især mine mc pu'er jeg bruger, og de sarte signaler de skal viderebringe... |
|
|
Det lyder godt nok til at du har en del problemer 
Du er pænt uheldig med dine omgivelser... Et gulv på første sal er sjældent velegnet til at placere noget på, min genbo har også lidt problemer med sit trægulv. Og er væggen ikke stabil er den heller ikke en særligt god løsning - det glemmer folk hurtigt når de anbefaler vægplacering, at væggen naturligvis skal være ultra-solid. Har du hylden monteret så den sidder i de bærende bjælker e.l.? Du kan måske også gøre det mere solidt ved at skrue nogle ekstra plader på foran, så det bliver stivere.
Til signal over længere afstand skulle XLR jo være det bedste, så hvis det er en mulighed skulle du nok prøve den som det første. De andre kabler jeg har prøvet med har både været selvudviklede med coax kabel, og så endda et med aktiv skærm - men intet fjernede brummet som LC-1. Ved køb hos www.bluejeanscable.co.uk gav jeg vist omkring en 400 kr. for et 5 meter sæt, så dyrt er det i hvert fald ikke - og de laver vist også balancerede.
|
Til top |
|
|
Imbalance Forum Bruger

|
Sendt: 19 Oktober 2009 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
5-spike systemet er lidt irriterende ja, men med lidt omhu går det egentlig fint - og jeg plejer endda ret hurtigt at hidse mig op Hepta-hylderne har heldigvis spike-fødder indbygget i hylderne - så pircer spikes ikke igennem, og hylden er placeret nøjagtig hvor den skal være.
Det lyder godt nok til at du har en del problemer 
Du er pænt uheldig med dine omgivelser... Et gulv på første sal er sjældent velegnet til at placere noget på, min genbo har også lidt problemer med sit trægulv. Og er væggen ikke stabil er den heller ikke en særligt god løsning - det glemmer folk hurtigt når de anbefaler vægplacering, at væggen naturligvis skal være ultra-solid. Har du hylden monteret så den sidder i de bærende bjælker e.l.? Du kan måske også gøre det mere solidt ved at skrue nogle ekstra plader på foran, så det bliver stivere.
Til signal over længere afstand skulle XLR jo være det bedste, så hvis det er en mulighed skulle du nok prøve den som det første. De andre kabler jeg har prøvet med har både været selvudviklede med coax kabel, og så endda et med aktiv skærm - men intet fjernede brummet som LC-1. Ved køb hos www.bluejeanscable.co.uk gav jeg vist omkring en 400 kr. for et 5 meter sæt, så dyrt er det i hvert fald ikke - og de laver vist også balancerede. |
|
|
Mine Audio Magic hylder er af ældre årgang og har ikke afmærkninger til spikesne, men jeg synes bedst om at afkoble med 3 stk, og det virker efter hensigten men spikes'ne er ret små så kan man bruge alle fem så vil den absolut være mere stabil.. Min væg er godt nok gammel da det er et gammelt hus jeg bor i, men væghylden fra Audio Magic er slet ikk så ringe konstrueret og rimelig kraftig, men væggen jeg har er meget ujævn og hælder meget nedad så den spike der vender ud i rummet er justeret meget i vejret, men jeg synes det virker stabilt nok. Men jeg har nok også været lidt for sart, og jeg har netop gået og funderet over hvad man kan forvente af en pladespiller, og jeg var forbi en anden bekendt for at få mere klarhed over hvor støjsvag man kan forvente et lp setup kan blive, vi spillede på en Garrard 401med 12" sme og VDH DDT special og har nok taget fejl i hvad man kan forvente af støjsvaghed, dette anlæg er opbygget af rør fra riaa til effekt, og hans eneste støj uhyre er riaa'en, og selv samme støj som jeg har bannet til helvede er at finde i hans anlæg ligeså, men forskellen ligger så i at mit rum er mindre og jeg har meget støjsvage omgivelser.. Jeg kan kun fokusere på afkobling nu, og gøre mig erfaringer på om jeg kan få mere støj væk ved evt nye kabler, men selve rille støjen er noget jeg skal leve med og man skal jo bare gøre sig klar over at dette er noget som skal være der i større eller mindre grad... Det ser lidt lysere ud nu når man ved hvad man skal forvente.. __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 19 Oktober 2009 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Imbalance skrev:
Men jeg har nok også været lidt for sart, og jeg har netop gået og funderet over hvad man kan forvente af en pladespiller, og jeg var forbi en anden bekendt for at få mere klarhed over hvor støjsvag man kan forvente et lp setup kan blive, vi spillede på en Garrard 401med 12" sme og VDH DDT special og har nok taget fejl i hvad man kan forvente af støjsvaghed, dette anlæg er opbygget af rør fra riaa til effekt, og hans eneste støj uhyre er riaa'en, og selv samme støj som jeg har bannet til helvede er at finde i hans anlæg ligeså, men forskellen ligger så i at mit rum er mindre og jeg har meget støjsvage omgivelser.. |
|
|
Vinyl vil nok aldrig kunne være lige så støjsvagt som CD, men til gengæld kan det så andre ting... Det kommer helt klart an på rummet også, om du sidder tæt på højttalerne, hvor meget lyden reflekteres osv. Og så også resten af anlægget. Jeg er heldig ikke at have særlig meget støj, men dertil hjælper også en RIAA der er støjsvag, en pickup med et nogenlunde godt udgangsniveau på 0,4, og så at jeg har meget plads - jeg tror et mindre rum vil fremhæve støjen lidt.
Imbalance skrev:
Jeg kan kun fokusere på afkobling nu, og gøre mig erfaringer på om jeg kan få mere støj væk ved evt nye kabler, men selve rille støjen er noget jeg skal leve med og man skal jo bare gøre sig klar over at dette er noget som skal være der i større eller mindre grad...
|
|
|
Hvilken pickup spiller du med? Måske det kunne hjælpe med en der har et højere output? Jeg synes ikke at jeg har noget videre rillestøj - det er så lidt at jeg ikke umiddelbart hører det.
Til brugte plader (og nogle af de nye) er det også en velsignelse at have en pladevaskemaskine - det er utroligt hvad der kan vaskes ud af de riller!
|
Til top |
|
|
Imbalance Forum Bruger

|
Sendt: 19 Oktober 2009 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
Imbalance skrev:
Men jeg har nok også været lidt for sart, og jeg har netop gået og funderet over hvad man kan forvente af en pladespiller, og jeg var forbi en anden bekendt for at få mere klarhed over hvor støjsvag man kan forvente et lp setup kan blive, vi spillede på en Garrard 401med 12" sme og VDH DDT special og har nok taget fejl i hvad man kan forvente af støjsvaghed, dette anlæg er opbygget af rør fra riaa til effekt, og hans eneste støj uhyre er riaa'en, og selv samme støj som jeg har bannet til helvede er at finde i hans anlæg ligeså, men forskellen ligger så i at mit rum er mindre og jeg har meget støjsvage omgivelser.. |
|
|
Vinyl vil nok aldrig kunne være lige så støjsvagt som CD, men til gengæld kan det så andre ting... Det kommer helt klart an på rummet også, om du sidder tæt på højttalerne, hvor meget lyden reflekteres osv. Og så også resten af anlægget. Jeg er heldig ikke at have særlig meget støj, men dertil hjælper også en RIAA der er støjsvag, en pickup med et nogenlunde godt udgangsniveau på 0,4, og så at jeg har meget plads - jeg tror et mindre rum vil fremhæve støjen lidt.
Imbalance skrev:
Jeg kan kun fokusere på afkobling nu, og gøre mig erfaringer på om jeg kan få mere støj væk ved evt nye kabler, men selve rille støjen er noget jeg skal leve med og man skal jo bare gøre sig klar over at dette er noget som skal være der i større eller mindre grad...
|
|
|
Hvilken pickup spiller du med? Måske det kunne hjælpe med en der har et højere output? Jeg synes ikke at jeg har noget videre rillestøj - det er så lidt at jeg ikke umiddelbart hører det.
Til brugte plader (og nogle af de nye) er det også en velsignelse at have en pladevaskemaskine - det er utroligt hvad der kan vaskes ud af de riller! |
|
|
Vi er enige stort set, og for mig går det nu mere ud på at jeg gerne vil ha så meget ud af mine lp'er så den kan spille ligeså godt som min cd afspiller, altså lydmæssigt ikke støjmæssigt, og der lever min Music hall med Rondo Blue ikke op til det, men den spiller også op med en cd afspiller i en anden klasse... Jeg har andel i en pladevasker og det er absolut et must og selv nye plader kan være støjende, og det har hjulpet før i tiden og jeg har pladevaskeren hjemme nu og ved hvilke plader som jeg har spillet på som skal ha en tur.. Min Riaa er helt ny og specificeret til 0,4 og Rondoen er på 0,5, dog er min Transfiguration smidt på min Acoustic Solid, med ny tecno arm men akustisk tilbagekobling gør at jeg ikke spiller på den pt, og brum er der fra start dog fjernes det med stel fra arm til riaa, men armen støjer når jeg røre ved den og den giver små lyde fra sig i højttaleren når jeg bevæger den henover pladen, så den skal under lup senere og jeg skal lige ha lavet en aftale med sælger som også er interesseret i at komme forbi.. Jeg venter på en manual på riaa'en, da jeg har museklavere som jeg ikke har nogen chancer for at vide hvad står på, men importøren har været vældig hjælpsom her også, og har fået en mail idag om han har rykket for den, sidst blev det til 4 måneders ventetid da riaa'en blev sendt til england, og sælgeren af den er lukket, så mit vinyl eventyr blev fra start ødelagt på flere fronter.. __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 19 Oktober 2009 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Imbalance skrev:
Min Riaa er helt ny og specificeret til 0,4 og Rondoen er på 0,5, dog er min Transfiguration smidt på min Acoustic Solid, med ny tecno arm men akustisk tilbagekobling gør at jeg ikke spiller på den pt, og brum er der fra start dog fjernes det med stel fra arm til riaa, men armen støjer når jeg røre ved den og den giver små lyde fra sig i højttaleren når jeg bevæger den henover pladen, så den skal under lup senere og jeg skal lige ha lavet en aftale med sælger som også er interesseret i at komme forbi.. |
|
|
Jeg spiller med en Transfiguration Phoenix og synes den er meget støjsvag og får gravet dejlig dybt i rillen. De laver i hvert fald gode pickup'er. Har du prøvet Transfig'en på Music Hall'en? Output-mæssigt er der nok ikke nogen videre forskel, men måske den passer bedre herpå, og er måske generelt også en bedre pickup?
Det er i hvert fald helt klart at en grounding af armen er et must - ellers oplever du netop de problemer du nævner.
Du nævner ikke hvilken Acoustic Solid - de plejer ellers at lave solide produkter. Men måske Music Hall'en er en af dem med fler-plint opbygning som gør dem mindre anfældige for vibrationer?
En løsning i stedet for vægophæng kunne være at du stabler nogle fliser under et rack e.l. Da jeg boede i lejlighed, med trægulv på strøer, havde jeg stort held med tunge betonfliser og diverse afkoblinger.
Imbalance skrev:
Jeg venter på en manual på riaa'en, da jeg har museklavere som jeg ikke har nogen chancer for at vide hvad står på, men importøren har været vældig hjælpsom her også, og har fået en mail idag om han har rykket for den, sidst blev det til 4 måneders ventetid da riaa'en blev sendt til england, og sælgeren af den er lukket, så mit vinyl eventyr blev fra start ødelagt på flere fronter.. |
|
|
Det lyder lidt uheldigt ja... Hvilken RIAA er det - måske nogen læser med og kan hjælpe?
|
Til top |
|
|
Imbalance Forum Bruger

|
Sendt: 19 Oktober 2009 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
Imbalance skrev:
Min Riaa er helt ny og specificeret til 0,4 og Rondoen er på 0,5, dog er min Transfiguration smidt på min Acoustic Solid, med ny tecno arm men akustisk tilbagekobling gør at jeg ikke spiller på den pt, og brum er der fra start dog fjernes det med stel fra arm til riaa, men armen støjer når jeg røre ved den og den giver små lyde fra sig i højttaleren når jeg bevæger den henover pladen, så den skal under lup senere og jeg skal lige ha lavet en aftale med sælger som også er interesseret i at komme forbi.. |
|
|
Jeg spiller med en Transfiguration Phoenix og synes den er meget støjsvag og får gravet dejlig dybt i rillen. De laver i hvert fald gode pickup'er. Har du prøvet Transfig'en på Music Hall'en? Output-mæssigt er der nok ikke nogen videre forskel, men måske den passer bedre herpå, og er måske generelt også en bedre pickup?
Det er i hvert fald helt klart at en grounding af armen er et must - ellers oplever du netop de problemer du nævner.
Du nævner ikke hvilken Acoustic Solid - de plejer ellers at lave solide produkter. Men måske Music Hall'en er en af dem med fler-plint opbygning som gør dem mindre anfældige for vibrationer?
En løsning i stedet for vægophæng kunne være at du stabler nogle fliser under et rack e.l. Da jeg boede i lejlighed, med trægulv på strøer, havde jeg stort held med tunge betonfliser og diverse afkoblinger.
Imbalance skrev:
Jeg venter på en manual på riaa'en, da jeg har museklavere som jeg ikke har nogen chancer for at vide hvad står på, men importøren har været vældig hjælpsom her også, og har fået en mail idag om han har rykket for den, sidst blev det til 4 måneders ventetid da riaa'en blev sendt til england, og sælgeren af den er lukket, så mit vinyl eventyr blev fra start ødelagt på flere fronter.. |
|
|
Det lyder lidt uheldigt ja... Hvilken RIAA er det - måske nogen læser med og kan hjælpe? |
|
|
Jeg har har valgt af lade Rondo'en blive på Music Hall'en pga den billige project arm da den trods alt ikke er den bedste, men afkoblings mæssigt er plinten bedre end min Acoustic Solid Wood som er en tyk plint uden afkobling men med en bedre arm som jeg synes phoenix'en var bedre tjent med... Jeg har ikke afprøvet det endnu, men det skader jo ikke og den har heller ikke brumproblemer overhovedet, og med sd fødder er det den der virker bedst.... AS'en var valgt pga den simple opbydning og mulighed for vta justering og en ordentlig pladetallerken, men den er bare for stiv herhjemme og tiltrækker bare for mange problemer... Riaa'en er en Tom Evans Microgroove X, som er en nyere model med flere indstillinger, som jeg ikke fik med da den kom tilbage fra england, og der er ingen oplysninger på nettet ej heller, men jeg har importøren igang med at få det iorden også... __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 19 Oktober 2009 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Imbalance skrev:
Jeg har har valgt af lade Rondo'en blive på Music Hall'en pga den billige project arm da den trods alt ikke er den bedste, men afkoblings mæssigt er plinten bedre end min Acoustic Solid Wood som er en tyk plint uden afkobling men med en bedre arm som jeg synes phoenix'en var bedre tjent med... |
|
|
Armen på Wood'en er jo en Rega-type, mens Pro-Ject vist nok følger Linn standard, som er en centimeters penge kortere - så det er måske ikke muligt at prøve at switch'e arm også.
Men ellers er Pro-Ject armen vist ikke så ringe endda. Du kunne jo gøre forsøget. Min forventning ville være at støjniveau'et i forhold til Rondo Blue burde blive bedre.
|
Til top |
|
|
Imbalance Forum Bruger

|
Sendt: 19 Oktober 2009 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
Imbalance skrev:
Jeg har har valgt af lade Rondo'en blive på Music Hall'en pga den billige project arm da den trods alt ikke er den bedste, men afkoblings mæssigt er plinten bedre end min Acoustic Solid Wood som er en tyk plint uden afkobling men med en bedre arm som jeg synes phoenix'en var bedre tjent med... |
|
|
Armen på Wood'en er jo en Rega-type, mens Pro-Ject vist nok følger Linn standard, som er en centimeters penge kortere - så det er måske ikke muligt at prøve at switch'e arm også.
Men ellers er Pro-Ject armen vist ikke så ringe endda. Du kunne jo gøre forsøget. Min forventning ville være at støjniveau'et i forhold til Rondo Blue burde blive bedre. |
|
|
Armen er en bitte smule kortere da der er 212 mod 222 hvis man måler midt armbase til center, min AS er monteret med en ny Tecno arm som ikke just kan sammenlignes med den standard RB250 den var født med.. Tecno armen er med stel for sig, ikke med stel til phono og vta justeringen er lavet via en bøsning som armen den havde før.. Men Projecten er skam ikke det ringeste jeg har mødt, der er vta justering og jeg kan også bedre lide den er i stål, og har haft fingrene i deres kulfiber arm, og den virker både uhandy og mystisk at håndtere... Men jeg går igang med at rense lidt plader idag, Music Hall'en er monteret på SD fødder så det må jeg lige få afprøvet senere.. __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
Til top |
|
|
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|