Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2025 | 21:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Ingen info på TV? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
santo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2014
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 26 Februar 2014 kl. 02:27 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg igen problemer med mig l*rte Samsung tv (hvorfor købte jeg ikke noget andet!).

Når man trykker på 'Info' får man øverst informationer om hvad man ser lige nu (og senere hvis man vil/bruger piletasterne) Her er pludselig ingen informationer. Ved samtlige kanaler står "Ingen informationer". Program guiden er også fuldstændig tom.

Har ikke været ude for nogen af delene før.

Hvad kan det skyldes og hvad kan jeg gøre?

På forhånd tak.
Til top Vis santo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af santo

Gnist
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 26 Februar 2014 kl. 05:46 | IP-adresse registreret  

Det kan skyldes at din Tv leverandør ikke sender informationen ud, det har vi oplevet et par gange den sidste måned.
Vi får tv fra Waoo og der har info manglet helt op til 5 timer af gangen
Til top Vis Gnist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gnist

Old_school
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 26 Februar 2014 kl. 09:04 | IP-adresse registreret  

Jeg har også et Samsung F8505 og det virker perfekt. Der er info når man trykker på info. Jeg modtager signal via luftantenne og har ikke nogen TV-udbyder. Jeg kan kun se DR-kanaler samt TV midt/vest, men det er også rigeligt. Resten ses via Youtube som er indbygget i Tv'et eller torrent downloads via ekstern disk. Mangler absolut ingenting hvad angår indhold, og så er det gratis!

Har ikke fortrudt købet af Samsung plasma der efter min opfattelse er bedre end VT fra Panasonic. Iøvrigt spændende om der kommer en ny Samsung topmodel Plasma i år.

santo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Februar 2014 kl. 14:50 | IP-adresse registreret  

Gnist skrev:
Det kan skyldes at din Tv leverandør ikke sender informationen ud, det har vi oplevet et par gange den sidste måned.
Vi får tv fra Waoo og der har info manglet helt op til 5 timer af gangen

Okay. Så er det forklaringen. Jeg har også - ufrivilligt!! - Waoo.

Er for nylig flyttet ind i en bolig hvor boligselskabet har lavet en treårig aftale med Waoo. Hvilket betyder at man er stavnsbundet / ikke kan skifte selskab. Det burde forbydes (men det vil højrefløjen jo også.).

Waoo er det mest ustabile tv jeg nogensinde har haft! Udfald, længerevarende afbrydelser af signalet, ingen opdatering af ovennævnte, umuligt at komme igennem til kundeservice (typisk ventetider på 20-60 minutter).

Ydermere:
Fiber kan jeg ikke bruge, da ingen af mine funktioner (info, guide, optagefunktion og meget mere) på mit Samsung tv så virker. Og med kabel-tv kan man ikke tilvælge kanaler. Og så har de den mest underlige kanalsammensætning jeg har oplevet. F.eks. er det helt umuligt at få Tyskland 3 (NDR), med mindre man køber en Tysklands pakke hvor man samtidig skal betale for seks andre kanaler (man ikke er interesseret i). Samtidig er der i grundpakken (ud over ADR og ZDF) både RTL og SAT1. Hvilket set med mine øjne er helt ulogisk. NDR er den mest lokale tyske kanal, i og med det er Nordtyskland. Men i stedet vælger de at putte to discount kanaler i (RTL og SAT1) der ikke er andet end reality-tv og tysksynkroniserede amerikanske serier, i.

De kunne hellere ikke finde ud af at give mig hemmeligt nummer. Så jeg kom mod min vilje til at figurere i krak, de gule sider etc. i flere dage, før det blev rettet (der kan jo være alvorlige grunde til man ikke vil kunne findes).

Kundeservice aner ikke hvad de taler om. Har flere gange fået ukorrekte oplysninger. Som f.eks. at det desværre ikke er muligt at sende TV2 i HD når det er kabel-tv. Det nåede jeg så at knibe mig i armen og være sur over i flere dage, indtil der var en supporter (som for en gang skyld vidste hvad han havde med at gøre) der fortalte mig at det ikke passede (havde indstillet tv'et forkert ved søgning).

santo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Februar 2014 kl. 14:54 | IP-adresse registreret  

Var flere fejl. Har opdateret indlægget.

allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Sendt: 26 Februar 2014 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

Får Guiden og Info ikke sine data fra Tekst-tv delen? Måske kan det hjælpe, at slukke for tv'et på on/off tasten, mens det er tændt og vente i 10 min, og så tænde på ny.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes