Sendt: 26 Februar 2014 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gnist skrev:
Det kan skyldes at din Tv leverandør ikke sender informationen ud, det har vi oplevet et par gange den sidste måned.
Vi får tv fra Waoo og der har info manglet helt op til 5 timer af gangen |
|
|
Okay. Så er det forklaringen. Jeg har også - ufrivilligt!! - Waoo.
Er for nylig flyttet ind i en bolig hvor boligselskabet har lavet en treårig aftale med Waoo. Hvilket betyder at man er stavnsbundet / ikke kan skifte selskab. Det burde forbydes (men det vil højrefløjen jo også.).
Waoo er det mest ustabile tv jeg nogensinde har haft! Udfald, længerevarende afbrydelser af signalet, ingen opdatering af ovennævnte, umuligt at komme igennem til kundeservice (typisk ventetider på 20-60 minutter).
Ydermere:
Fiber kan jeg ikke bruge, da ingen af mine funktioner (info, guide, optagefunktion og meget mere) på mit Samsung tv så virker. Og med kabel-tv kan man ikke tilvælge kanaler. Og så har de den mest underlige kanalsammensætning jeg har oplevet. F.eks. er det helt umuligt at få Tyskland 3 (NDR), med mindre man køber en Tysklands pakke hvor man samtidig skal betale for seks andre kanaler (man ikke er interesseret i). Samtidig er der i grundpakken (ud over ADR og ZDF) både RTL og SAT1. Hvilket set med mine øjne er helt ulogisk. NDR er den mest lokale tyske kanal, i og med det er Nordtyskland. Men i stedet vælger de at putte to discount kanaler i (RTL og SAT1) der ikke er andet end reality-tv og tysksynkroniserede amerikanske serier, i.
De kunne hellere ikke finde ud af at give mig hemmeligt nummer. Så jeg kom mod min vilje til at figurere i krak, de gule sider etc. i flere dage, før det blev rettet (der kan jo være alvorlige grunde til man ikke vil kunne findes).
Kundeservice aner ikke hvad de taler om. Har flere gange fået ukorrekte oplysninger. Som f.eks. at det desværre ikke er muligt at sende TV2 i HD når det er kabel-tv. Det nåede jeg så at knibe mig i armen og være sur over i flere dage, indtil der var en supporter (som for en gang skyld vidste hvad han havde med at gøre) der fortalte mig at det ikke passede (havde indstillet tv'et forkert ved søgning).
|