For dem der kunne finde på at gå i disse tanker.....
Jeg bestilte en Gungnir balanceret dac da dette blev muligt i slut august.
1 vældig lang uge senere ankom den amerikanske slambert så.
Prisen nærmede sig 4600 dkr ( lidt skatteflygtning er man vel altid)med Svensk told indblandet, forsendelse og det hele.
Kassen der kom var overordentligt godt foret og dobbelt pakket.
Manualen skrevet i Schiit's ånd, fuldstændig fuld af fis med megen sandhed.
Såsom;
Gungnir is Odins Spear in norse mythology.
It's so cool it never misses its mark.
Our Gungnir World make a truly crappy spear.
But it definitley hits its mark musically.
Warning: not approved for javelin events.
Using Gungnir like that Would void warranty.
Og sådan fortsætter det gennem hele "owners manual"
For dem der kunne frygte den samme useriøse musik konverting fra apparatet , bare rolig...
Det er seriøse grejer krydret med en god portion ironi og humor, lige min kop the/kaffe.
Nu har jeg haft denne dac i flere måneder, og hold da jøsses da den kan levere musik og detaljer.
Jeg må sige at min digitale lydsamling har fået nyt ungt, friskt og korrekt liv efter dette indkøb.
Samlekvalitet er i top, og for de skeptiske....der står ikke Schiit på den nogle synlige steder
Jeg kan meget varmt anbefale dette produkt sammenlignet med med andre jeg har lyttet til i samme prisklasse og væsentligt derover,
hifiklubbensudbud, Rega, audio Note og simaudio.
Mage til musikalitet skal man lede længe efter, balanceret og i den prisklasse kan jeg ikke komme på noget der nærmer sig.
I øvrigt opgraderbar hvis forbedringer skulle udvikles senere, USB som tilvalg, evt tilføjelse senere selvom om firmaet ikke forsøger at skjule de IKKE
er tilhængere af USB.
De varmeste anbefalinger herfra
Mingo
Hjemmeside : Schiit.com
Tag et kig, der er masser af humor og de skjuler meget dårligt deres hensigter.
Er du på udkig efter en dac.... Så giv dem en chance, de levere langt mere end umiddelbart synligt.
Bare til information