Bruger siden: 10 Juni 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 92
Sendt: 25 Oktober 2010 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
Hej..
Jeg har en Harman DPR 2005 også har jeg fået anskaffet mig en NAD 912.. jeg vil gerne køre NAD'en sammen med min harman men hvordan sætter jeg den helt præcist til.?? vil gerne give mine fronter mere power da de er lidt svære at trække.
Håber der nogle der kan komme med et hurtigt svar da jeg ik kan vente med at prøve det
Bruger siden: 10 Juni 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 92
Sendt: 25 Oktober 2010 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
Så omme bag min harman tager jeg et sæt phonokabler og tager left og right ( i pre outen ) og sætter den dem ind i en indgang på min nad også højtalerkabler fra naden og ud i mine højtaler...
Men skal nogle af forstærkerne stå på noget specielt når man smidder en effekt på.?
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
Sendt: 25 Oktober 2010 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
infinity100 skrev:
Så omme bag min harman tager jeg et sæt phonokabler og tager left og right ( i pre outen ) og sætter den dem ind i en indgang på min nad også højtalerkabler fra naden og ud i mine højtaler...
Korrekt.
infinity100 skrev:
Men skal nogle af forstærkerne stå på noget specielt når man smidder en effekt på.?
Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
Sendt: 25 Oktober 2010 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
Ja, den skal bare stå på normal. Bridge mode er en brokobling der gør at forstærkeren kun har 1 kanal at spille med, dog med meget mere effekt i den ene kanal.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum