Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2025 | 15:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Køb af ny Yamaha? surround receiver (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Andyboy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 22 Oktober 2010 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

Jeg har pt en RX-V 450 som jeg købte tilbage i 2005, men vil gerne rykke videre. Jeg har overhovedet ikke fulgt med markedet og aner faktisk ikke helt hvad jeg skal have fat i. Jeg har været utrolig glad for yamahaen og har ikke behov for noget der kan spille højere. Jeg har vænnet mig til styringen og ville egentlig helst fortsætte med Yamaha, Den er koblet op med concept 6 + concept 1 + concept center. Audio Pro 10” sub (5.1 setup).

Den skal have mulighed for at tilkoble minimum 3x optisk lyd (PS3 + DVD+ HTPC Mediecenter).

Jeg forestiller mig at mit fremtidige setup bliver: 1080P fladskærm VIA HDMI / Phono, HD projektor via HDMI, Mediecenter via HDMI, PS3 VIA HDMI, DVD via SCART. Derudover pc via phono. 

Hvad vil i anbefale af surround receiver? Jeg køber helst brugt og gerne i udlandet. Pris ml. 2-4000 kr.

Hvis i har forslag til TV (ca. 6000 kr) + projektor (ca. 5.000) er de også velkomne, men de kommer sikkert op som separat tråd når det er.

Mvh

Anders

Til top Vis Andyboy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andyboy Besøg Andyboy's Websted

johnny k
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2010
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 25 Oktober 2010 kl. 20:00 | IP-adresse registreret  

Jeg kan anbefale en yamaha rx-v765..

Jeg har en der sidder i et dali set-up, og det lyder rigtigt godt..

Til top Vis johnny k's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af johnny k

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes