Sendt: 21 Oktober 2010 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dette er mit første indlæg... Jeg har ikke brugt hifi4all "aktivt" før nu, da jeg pt. er i gang med at planlægge min overgang til surround sound. Jeg har hidtil været hifi-mand, og vil stadig have den gode lyd. Derfor har jeg valgt at beholde mine B&W 805 Matrix, og bruge dem som front. Som center har jeg købt en B&W Matrix HTM og som baghøjttalere et sæt B&W DS6 THX, det hele som brugt (i super stand).
Jeg skal have et setup der fylder så lidt som muligt, og er rimeligt fremtidssikret. Jeg er dog ligeglad med 3D, men (min kone) vil gerne begrænse antallet af ledninger ;)
Men vil kun købe receiver og afspiller i samme mærke, så indtil videre har jeg kig på følgende fra hifiklubben:
1) Denon AVR-1911 og DBP-1611UD (sidstnævnte kommer først til januar)
2) NAD T747 og T577
Lydmæssigt har jeg større forventning til NAD (specielt i forhold til mine B&W'er), men kan læse mig frem til at Denon kombinationen rummer flere forbindelsesfordele. Jeg har som ønske at etablere en netværks-HD/medieafspiller, til daglig musiklytning etc. Og Denon med DLNA virker dér lettere at gå til...!?!
Men jeg er uden praktisk erfaring med disse "nye/moderne" teknikker, så derfor dette indlæg.
Alternativer til ovenstående er også velkomne. Samlet budget maks. 10.000,-
På forhånd tak for hjælpen :) /Claus
|