Sendt: 20 Oktober 2010 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg købte for et års tid siden dette sæt billigt på den blå avis (NAD L75 + L55). Et lækkert lille anlæg med fedt design og god lyd.
MEN...
Receiveren har lidt problemer med kodningen af digital surround, den skifter ikke rigtigt mellem de forskellige modes + den brummer en del synes jeg? Er der andre der har en NAD L75 eller L76 med lignende problemer? Jeg har heller ikke oplevet at den lille blæser er startet på noget tidspunkt - skal den det? eller er det kun ved høj belastning i lang tid at den starter?
DVD'en er ikke for god til at læse cd'er og dvd'er det kan tage noget tid inden den er klar. Jeg har renset laseren med en vatpind, det hjalp lidt, men den er ikke 100% i orden.
Jeg ved godt anlægget er gammelt, men jeg fik kvitteringer med på omkring 11-12.000 kr. Senere blev det solgt samlet i hifi-klubben for 8.995,- mener jeg. Så jeg tænker om det er værd at ofre lidt på det? Jeg har givet under 1.800 kr brugt for sættet.
Ville I sende til til reparation hos Hifi-klubben eller skal jeg bare beholde det og bruge det i stereo opsætning? Er der nogen der har erfaringer med priser på reparationer hos hifiklubben?
Kom gerne med jeres inputs. På forhånd tak.
Venlig hilsen Jonas
|