Sendt: 17 Oktober 2010 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg har gået og tænk på at lave denne tråd længe nu, og jeg ved ikke om der allerede findes sådan en tråd :)
Ideen er at os brugere kan lave små anmeldelser og advarsler over for forskellige produkter, det er tænkt så folk der laver "Hvad skal jeg købe" - tråde har et sted at starte.
Til at starte med vil jeg sætte nogle regler for tråden:
Alle former for A/V produkter kan indskrives, og man kan enten lave en lille anmeldelse af enkelt produkter eller man kan give en lille anmeldelse af en kombination, fx forstærker + højtaler + cd som kan give en god sammen sat system :)
Jeg forslår at der bliver lavet nogle pris inddelinger som man altid lige skriver hvor ens produkt befinder sig i :)
Fx <5000kr
<10.000kr
<20.000kr
<50.000kr
<INGEN grænser! :p
Jeg prøver lige selv at lave en lille anmeldelse :)
Kategori: <5000kr (pris: 1550kr) Produkt: Sennheiser HD 600 Jeg købte dem for at høre musik når min familie var gået i seng, og selv om jeg ingen dedikeret forstærker til den så føler jeg at musikken bare for lov til at flyde, der er ikke tendens skinger diskant ! Men der er der i mod stadig masser af detaljer i musikken som jeg aldrig har hørt før på mine højtalere, og bassen er der også rigeligt med smæk på uden at det bliver for voldsomt. Alt i alt en meget behagelig præsentation af musikken som man kan brive ved med at lytte til, og jeg tør væde med at med en orden lig kilde og forstærker så kommer man i lyd himlen :P
Andre ideer til denne tråd er velkomme :P
|