Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2025 | 02:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 42-47" lcd .. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline
Sendt: 17 December 2008 kl. 18:58 | IP-adresse registreret  

Mit bud på et 46" fjersyn til 10375kr er Panasonic full hd PZ80, som udmærker sig ved at slå "Sony-forslaget" i samtlige enkeltdicipliner,som har noget med billedkvalitet at gøre . Den vil være skræddersyet til dit brug, og bliver selvfølgeligt mærkbart billigere hvis du går ned i størrelse. Fravælger du full-hd modellen, og tar PX80 ender du stadig ud med et TV der performer billedet bedre end Soiny. Og du kan for restbeløbet købe en Bluray afspiller, - eller vælge x antal måneders abonnement på Yoysee´s eller Stofas HDTV boks . .  

Medgiver Weissbier, at det sikkert er bedste LCD bud til prisen, og at der er implementeret nogle tuner features . Man skal dog vare sig lidt for  SonyW4500, som har haft en del tekniske problemer med et fænomen som kaldes "backlight bleeding" .

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

lille_smed
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 17 December 2008 kl. 22:07 | IP-adresse registreret  

hejsa allr ..

nu tog jeg mig sammen og tog ned i den expert der er i nærheden for at se på de vi i snakker om .. jeg så på px80. tja enten var der en meget dårlig film .. hvor alt var sort ... men den virker som  om man lige har trukket en grå tone hen over det hele til forhold til end samsung lcd tv .. men px80 har nok den fordel at den ikke bliver så træls at så på i længer tid .. det kan jeg godt fornemme man kan blive ved en lcd.

men det er ikke til at finde ud af hvad man skal .. for jeg har fundet nogle priser på nettet  på danske sider .. men dem i butikken siger at der ikke gælder den samme Reklamationsreten ikke er den sammen fordi det import .... men kan det passe  

Weissbier
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2008
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 17 December 2008 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

Køber du hos en dansk netforhandler, er du omfattet af danske købelov med alle de rettigheder, som den giver med hensyn til garanti og reklamationsret. Du skal naturligvis vogte dig for udenlandske netforhandlere, hvor du er ringere stillet. Hvis netforhandleren parallelimporterer sine varer, skal du dog sikre dig, at varen er den samme, som den der bliver solgt igennem de sædvanlige kanaler. Ellers risikerer du, at du køber én vare, men du reelt får en anden. Der kan være forskelle i specifikationer, som man ikke lige opdager, hvis man ikke checker efter.

Med hensyn til hvad de siger henne hos Expert, ja, så har de jo en vis kommerciel interesse i at binde dig alverdens skrækhistorier på ærmet. Det skal du bare tage helt afslappet.

Lyngdorf TDAI 2200 RP
Denon DCD-3300/DVD-3800BD
Pioneer CT-959/PDR-555RW
Thorens TD 318 Mk III
Samsung PS64D8005
Dali Helicon 300 mk II
Beyerdynamic DT 770/DT 880
Kimber 4TC/8TC
Til top Vis Weissbier's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Weissbier

lille_smed
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 December 2008 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

ok .. kender i denne butik

http://www.mobiludsalg.dk/default.aspx?CMSID=26

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Sendt: 17 December 2008 kl. 23:29 | IP-adresse registreret  

De bleste butikke har en tendens til at præsentere fladskærme med dynamisk kontrast, samt farver der er lige ved at brænde øjnene ud på folk. Grunden er at produkterne skal være synlige i det lyshav,en sådan butik som Elgiganten,Fona osv ofte er.

Hvis du handler på nettet har du fuld returret i 14 dage, - hvor du får pengene tilbage hvis du ikke brydedr dig om produktet . Jeg vil foreslå du lige kigger på denne butik, som får gode karakterer og er meget billig : http://www.dustinhome.dk/  

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

lille_smed
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 December 2008 kl. 11:04 | IP-adresse registreret  

hejsa alle sammen jeg er meget gald for hjælpen i er komme med  og jeg vil helt sikker bruge af den  når jeg vil købe tv .. men har besluttet at jeg vil have med indbyggert  mepg4 og den skal være full hd ..  så der er desværre ikke nok udvalg lige pt med disse krav ... så venter lige lidt over ser hvad der sker når de andre mærker også komme ind i kampen.. så må jeg desværre bare nøjes med  alm fjernsyn så længe .. men mange tak  for alle jere forslag 

Weissbier
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2008
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 18 December 2008 kl. 11:50 | IP-adresse registreret  

Der er ikke et stort udvalg, hvis det skal være plasma. I så fald er det en fornuftig beslutning at se tiden an. Held og lykke med købet, når du gør det.

Lyngdorf TDAI 2200 RP
Denon DCD-3300/DVD-3800BD
Pioneer CT-959/PDR-555RW
Thorens TD 318 Mk III
Samsung PS64D8005
Dali Helicon 300 mk II
Beyerdynamic DT 770/DT 880
Kimber 4TC/8TC
Til top Vis Weissbier's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Weissbier

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Sendt: 18 December 2008 kl. 12:08 | IP-adresse registreret  

Weissbier skrev:
Der er ikke et stort udvalg, hvis det skal være plasma. I så fald er det en fornuftig beslutning at se tiden an. Held og lykke med købet, når du gør det.

næ, der er to spillere på det marked (hvad kvalitet angår). Panasonic og Pioneer. Pioneer er det klart bedste, Panasonic noget mere prisvenligt. Hvis du ser på LCD + Plasma markedet er der tre spillere (igen hvad kvalitet angår). Sony, Panasonic og Pioneer. Panasonic og Sony kan konkurrere lidt, men Panasonic er generelt bedre.

lille_smed
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 December 2008 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

oki  desværre er det kun  Pioneer., samsung og sony der har  mepg4 i i deres tv ..  jo så meget på den px 80 .. men vil vente og se om de ikke snarkt tager sig sammen og får det sat i ..  for kan jeg undgå at skulle have en kasse mere til at stå .. så vil jeg meget gerne det .. så venter jeg gern et halvt år .. 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes