Forfatter |
|
Serritzlev Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2008 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 323
|
Sendt: 23 August 2008 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
kappen Udelukket fra forum

Rabu Acoustics
Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1401
|
Sendt: 23 August 2008 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Serritzlev skrev:
Kappen så kan du passende sende mig em mail og fortælle hvordan du har betalt med paypal OSV så andre kan høste af din erfaring ved at købe i langbortistand og igen på udenlansk dansk som jo er US/UK det er virkelig nogle lækre kabler lol. |
|
|
Det var der sådan set ikke ret mange ben i, det var bare at udfylde en formular ligesom ved alle andre webshops, du behøver ikke engang en bruger. Jeg tjekkede forresten op på fyren som sælger disse kabler, han har en bruger på ebay hvor han får 99% positiv respons - da jeg så det, bestilte jeg med det samme.
|
Til top |
|
|
Serritzlev Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2008 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 323
|
Sendt: 23 August 2008 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Rappo Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 375
|
Sendt: 23 August 2008 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der sku bestilt!  Det blev et sæt YYW - Premium Cable, samt et sæt Venus - Jumper Cables. Det bliver sku spændende!
__________________ Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
Head-Fi: Heed Canamp, Cambridge DacMagic, FiiO E10, HiFiMAN HE-400, Fischer Audio FA-003, Sennheiser HD25-1 mkII & Superlux HD-662.
|
Til top |
|
|
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
Bruger siden: 02 Januar 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1404
|
Sendt: 23 August 2008 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder de ligeså godt som de ser ud, er det jo vanvittigt billigt. __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 23 August 2008 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige bestilt det samme.  Så bliver det spændende at se hvordan de performer.
|
Til top |
|
|
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
|
Sendt: 23 August 2008 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
Jeg har lige bestilt det samme. 
Så bliver det spændende at se hvordan de performer. |
|
|
Hvis du ikke er tilfreds med dem, vil jeg gerne købe dem af dig. Men det kan vi jo se på til den tid  __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 23 August 2008 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
MathiasFB skrev:
wildstyle skrev:
|
|
Hvis du ikke er tilfreds med dem, vil jeg gerne købe dem af dig. Men det kan vi jo se på til den tid  |
|
|
Well, der kommer til at gå noget tid før jeg får testet dem, siden mit anlæg er under opbygning pt.
|
Til top |
|
|
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
|
Sendt: 23 August 2008 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
MathiasFB skrev:
wildstyle skrev:
|
|
Hvis du ikke er tilfreds med dem, vil jeg gerne købe dem af dig. Men det kan vi jo se på til den tid 
|
|
|
Well, der kommer til at gå noget tid før jeg får testet dem, siden mit anlæg er under opbygning pt.  |
|
|
Ok. Jeg har heller ikke travlt  __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
Til top |
|
|
Rappo Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 375
|
Sendt: 23 August 2008 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
|
|
Jeg er sku også ret spændt!  Nogle gange må man sku tage et sats og her er det jo ikke ligefrem et sats man bliver ruineret af.  __________________ Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
Head-Fi: Heed Canamp, Cambridge DacMagic, FiiO E10, HiFiMAN HE-400, Fischer Audio FA-003, Sennheiser HD25-1 mkII & Superlux HD-662.
|
Til top |
|
|
RAZZER Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 803
|
Sendt: 23 August 2008 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej ikke for at tage opmærksomheden væk fra jeres omtalte hjemmeside men her http://www.audiovision.cz/BABEXaudio/ er også nogle billige kabler lidt dyre priser men måske det er et lidt mere seriøst mærke de har egen hjemmeside http://www.babexaudio.estranky.cz/ (den er dog ret mangelfuld). Det er et tjekkist mærke og skal divideres med 3.27 for at få prisen i DK kr.-
Kablerne ser ret så seriøse ud.
Mvh Rasmus
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 23 August 2008 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
djaan Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 380
|
Sendt: 23 August 2008 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tror der er en fornuftig chance for at det bare er noget almindeligt 2,5 kvadrat "harald nyborg" kabel i en eksotisk kabelsok.. men jo, de ser da lækre ud __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=52967&KW=dj aan
|
Til top |
|
|
kappen Udelukket fra forum

Rabu Acoustics
Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1401
|
Sendt: 23 August 2008 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
djaan skrev:
jeg tror der er en fornuftig chance for at det bare er noget almindeligt 2,5 kvadrat "harald nyborg" kabel i en eksotisk kabelsok.. men jo, de ser da lækre ud |
|
|
Hvilke "high end" kabler er ikke bare et forklædt std kabel?
|
Til top |
|
|
Tweaker Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
Sendt: 24 August 2008 kl. 03:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jer der har bestilt YYW (mother of all cables) kan godt begynde at glæde jer. Jeg har spillet på et sæt i flere måneder, og de kommer aldrig af igen. Der har været mange kabler igennem her, også meget dyre. YYW rækker næse af Nordost, Cardas, MIT osv. Det gør fuldstændigt grin med de der ultra mange tusind kroners kabler. Skal selvfølgelig tilspilles
|
Til top |
|
|
Mercury Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
Sendt: 24 August 2008 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
kappen skrev:
djaan skrev:
jeg tror der er en fornuftig chance for at det bare er noget almindeligt 2,5 kvadrat "harald nyborg" kabel i en eksotisk kabelsok.. men jo, de ser da lækre ud |
|
|
Hvilke "high end" kabler er ikke bare et forklædt std kabel?
|
|
|
Dem der virker!!!
|
Til top |
|
|
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
|
Sendt: 26 August 2008 kl. 08:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tweaker skrev:
Jer der har bestilt YYW (mother of all cables) kan godt begynde at glæde jer. Jeg har spillet på et sæt i flere måneder, og de kommer aldrig af igen. Der har været mange kabler igennem her, også meget dyre. YYW rækker næse af Nordost, Cardas, MIT osv. Det gør fuldstændigt grin med de der ultra mange tusind kroners kabler. Skal selvfølgelig tilspilles  |
|
|
Er det rigtigt? Det var da utroligt  __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 26 August 2008 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
MathiasFB skrev:
Tweaker skrev:
Jer der har bestilt YYW (mother of all cables) kan godt begynde at glæde jer. Jeg har spillet på et sæt i flere måneder, og de kommer aldrig af igen. Der har været mange kabler igennem her, også meget dyre. YYW rækker næse af Nordost, Cardas, MIT osv. Det gør fuldstændigt grin med de der ultra mange tusind kroners kabler. Skal selvfølgelig tilspilles  |
|
|
Er det rigtigt? Det var da utroligt  |
|
|
Hallihallå - fortæl noget mere! Hvilke Cardas? MIT? Nordost? __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
Sendt: 26 August 2008 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
RAZZER skrev:
Hej ikke for at tage opmærksomheden væk fra jeres omtalte hjemmeside men her http://www.audiovision.cz/BABEXaudio/ er også nogle billige kabler lidt dyre priser men måske det er et lidt mere seriøst mærke de har egen hjemmeside http://www.babexaudio.estranky.cz/ (den er dog ret mangelfuld). Det er et tjekkist mærke og skal divideres med 3.27 for at få prisen i DK kr.-
Kablerne ser ret så seriøse ud.
Mvh Rasmus
Ja, de ser faktisk temmelig spændende ud. Nogen der har erfaring med dem ?
|
|
|
|
Til top |
|
|
Tweaker Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
Sendt: 26 August 2008 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
MathiasFB skrev:
Tweaker skrev:
|
|
Er det rigtigt? Det var da utroligt 
|
|
|
Hallihallå - fortæl noget mere! Hvilke Cardas? MIT? Nordost?
|
|
|
Jeg kan da da ikke huske hvad de hedder allesammen, heller ikke mit eget hundedyre MIT der er udlånt pt . Men er da spændt på om andre er enige . Når de er på, er det som om musikken futter meget nemt og ubesværet igennem. Det bedste jeg kan sammenligne med pt er nok Wireworld Solstice 5.2, som ikke er et helt billigt kabel, og en af mine favoritter ind til jeg fik YYW. YYW syntes jeg simpelthen er bedre. Masser af rum og højttalerne forsvinder endnu mere.
En lidt sjov test er at sætte YYW på i den ene side, og så et andet kabel i den anden side. Prøv det en gang. Amazing 
|
Til top |
|
|