Forfatter |
|
Moulder Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2010 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
Sendt: 21 November 2010 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Elgiganten havde forleden store genåbningssalg i Holstebro, og jeg købte et Panasonic VT 20 - 50" plasma Jeg skal også bruge noget fornuftigt lyd. Jeg købte et Bose anlæg "Bose Lifestyle 18 III". Jeg er dog kommet lidt i tvivl om det er fuld valute for pengene, eller om der findes noget bedre til prisen, ca. 8.000,- kr. (+ 1500,- til vægbeslag) Når jeg læser på nettet, er der mange forskellige holdninger og meninger, når det drejer sig om Bose. Det er på ingen måde nemt, at få et ordentlig indtryk af lyden i et stort varehus, med over 500 mennesker, og musik og larm fra alle sider Jeg bruger min PS3 til at afspille DVD og Blueray, så det er ikke et must at der er afspiller i systemet. Jeg har tidligere set på Harman-Kardon 7BQ som jeg syntes giver en lækker lyd. Forslag er meget velkomne 
Mvh Moulder
|
Til top |
|
|
Dan R. Hansen Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 Februar 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 824
|
Sendt: 22 November 2010 kl. 00:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
HIFI-Hippo Forum Bruger

Bruger siden: 21 April 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 239
|
Sendt: 22 November 2010 kl. 07:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, der er masser af holdninger til Bose. Men jeg er ikke helt med på hvorfor du spørger efter du købte det? Har du ikke fået det med hjem endnu? For jeg ville da mene det optimale ville være at høre det hos dig selv, og hvis du synes det lyder godt, så slutter det der. Det er jo dig der skal leve med det - så hvis du er tilfreds hjemme i stuen er der vel ikke grund til at lede videre? Man kan jo altid finde på noget nyt og større osv osv. 
Men som Dan siger, brugtmarkedet byder på meget godt hvor du kan få rigtigt gode produkter til en billig penge. Eller XTX eller lign. __________________ One Happy Hi-FI Hippo
Surround: Yamaha RX-V3067, Oppo BDP-93, Denon DVD1920, Monitor Audio Radius HD, DLS Q-Sub 8
|
Til top |
|
|
Moulder Forum Bruger

|
Sendt: 22 November 2010 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen, og tak for svar.
Brugt markedet er selvfølgelig en mulighed, dog ikke min første prioritet.
Grunden til at jeg spørger kan jeg godt se virker underligt, når jeg nu har købt det  Men det var fordi de have det på tilbud den dag, og jeg har 14 dages returret, så det er ikke pakket ud endnu. Men jeg vil prøve at få det pakket ud, og få tv'et monteret også. 
|
Til top |
|
|
rskriver Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
|
Sendt: 22 November 2010 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med Bose får du ikke det du betaler for, men er du tilfreds så er der vel ikke noget at rafle om :) Jeg er også tilhænger af XTZ,
da de giver rigtig meget for pengene. Så det mærke vil jeg som de andre også anbefale.
Mvh
|
Til top |
|
|
HIFI-Hippo Forum Bruger

Bruger siden: 21 April 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 239
|
Sendt: 22 November 2010 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, hvis du har 14 dages returret synes jeg det bare er med at få smidt det Bose op og hørt det spille med en masse af din yndlingsmusik. Hvis det lyder godt i dine ører så har du nok fået det rigtige med hjem. Men hvis du alligevel synes der mangler noget, så er bare med at få det byttet i en fart.
For 9500 af de store kan man godt komme rimeligt langt, også med noget nyt hifi hvis blot man ser sig om. God fornøjelse med lytningen  __________________ One Happy Hi-FI Hippo
Surround: Yamaha RX-V3067, Oppo BDP-93, Denon DVD1920, Monitor Audio Radius HD, DLS Q-Sub 8
|
Til top |
|
|
Moulder Forum Bruger

|
Sendt: 22 November 2010 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg takker for svarene
|
Til top |
|
|
Moulder Forum Bruger

|
Sendt: 22 November 2010 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nu prøvet anlægget, og har også pakket det ned igen  Lyden er godt nok for ringe i forhold til hvad jeg havde forventet.
Så jeg må kigge efter noget andet. 
|
Til top |
|
|