Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2025 | 02:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Ang receiver håber på lidt hjælp (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Elber
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2010
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 21 November 2010 kl. 19:54 | IP-adresse registreret  

Hejsa alle i må sørme undskylde hvis dette er 100 gang i skal hjælpe med det her;) jeg er ny på siden og synes ik jeg kunne finde noget jeg
kunne bruge til noget så her kommer det. Jeg har lige købt et jamo sæt 606 men står og mangler en receiver men aner intet om det så ville høre
hvad i kunne anbefale jeg har et max beløb der hedder 5500 så håber i kan hjælpe mig;) hilsen michael
Til top Vis Elber's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Elber

mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 21 November 2010 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

Et link til Jamo-sættet, så vi kan se det og bedre hjælpe? Desuden: Hvilke krav stiller du, hvad er dit behov m.h.t. lyden - musik kontra film (hvad slags musik, hvad slags film), lydstyrke, lokalestørrelse. Jo mere folk véd, jo bedre kan de hjælpe .
Til top Vis mollecon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mollecon

Nilef
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2010
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 21 November 2010 kl. 20:48 | IP-adresse registreret  

Jeg har en Denon dra 700ae der koster 3.500 og ca. 4.300 med dab. En billig løsning der spiller fint med mine små gode højtalere og den fungerede sådan set også fint med mine tidligere Dali Ikon 6 gulvhøjtalere. Det er selvfølgeligt ikke den mest kraftige stereoreceiver - og jeg går lidt og lurer på at opgradere på et tidspunkt, men den har det jeg skal bruge herunder dab, indgang til phono og Denon ipod-dock. Og så er det en prisklasse hvor jeg ikke behøver at være bekymret når sønnen og hans venner holder fest

Men generelt synes jeg det er lidt svært at finde egentlige stereoreceivere i den højere pris- og kvalitetsklasse.

En bedre mulighed kunne være nad c725bee til 4500 ekskl. dab.

Til top Vis Nilef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilef

Elber
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2010
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 November 2010 kl. 20:57 | IP-adresse registreret  

Jamen jeg skal gøre mit bedste for at gøre det nemmere for jer;) det sæt jeg har er det her http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=436664 og det
jeg søger er bare en god receiver der kan give lidt til stuen når skal se film og det ville da være rart med god lyd til en god action film, håber det
var noget i kunne bruge;)
Til top Vis Elber's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Elber

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes