Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2025 | 02:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: XTZ 99.36 + NAD T747? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Khan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 09 November 2010 kl. 20:47 | IP-adresse registreret  

Er ved at "rydde op" i mit nuværende DALI 5.1 setup, og har besluttet mig for et sæt XTZ 99.36 (med Model 70 bag, og center + sub på et senere tidspunkt) som erstatning.

Jeg lurer i den forbindelse på at sætte en NAD T747 til at trække det hele, da jeg p.t. har en NAD T743v2, og er mægtig glad for den - men gerne vil ha lidt mere power til de nye, større højtalere (og stue!).

Jeg er dog lidt bekymret for om:

A) NAD'ens meget neutrale/afslørende lyd går godt sammen med de tilsvarende neutrale XTZ'ere

B) Om den kan drive XTZ-setuppet tilfredsstillende.

Jeg skal ikke spille VILDT højt, men der skal være kraft nok til at spille min stue (40 m2) op - og lidt til - og mange anmeldelser nævner et lidt lavt SPL fra NAD'en.

Har nok desværre ikke mulighed for at høre kombinationen før jeg køber, så jeres input er meget værdsat.

Andreas 
Til top Vis Khan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Khan

sonny73
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 09 November 2010 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

jeg har selv hørt xtz 99.25 og synes at XTZ er serdeles interesente  højttelere til prisen...og jeps de er neutrale/afslørende special i diskant omrøde

de har: Buy & Try politik så hvis lyden ikke er lige dig så kan du bare returnere dem...du kan købe dem og prøver med din NAD 743 (evt kan du løne t747 fra Hofi klubben og prøver den med dem også)

What is Buy & Try and how does it work?

------------------------------------------------------------ --
As the first brand, we offer Buy & Try to prove that we only want satisfied customers. Buy & Try means you can buy and test listen the products for three weeks at home, and if you are not satisfied then you can return the product for a full refund. The products have to be returned in mint condition in their original packaging. The return has to be authorised by us in advance, and we will help you find the best shipping qoutes using our contacts and agreements with courier companies. The shipping fee you pay is of course as low as the net price we get. Please remember, always save the original packaging!  

http://www.xtz.se/uk/about-xtz/buy-try

------------------------------------------------------------ --------------------

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes