Forfatter |
|
bech Forum Bruger

Bruger siden: 13 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 221
|
Sendt: 08 November 2010 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ved at sælge en +30 kg. forstærker og et sæt store højttalere og håber der er nogen, der har erfaringer ift. fragt - dels internt i DK dels til Sverige.
PostDanmark (og GFL) tager jo kun pakker på max 20 kg. Og flere fragtmænd tager kun erhvervskunder.
Jeg har ringet noget rundt til fragtmænd mv. og har fundet en mulighed for at sende til Sverige – men den er rimelig dyr.
Er der nogen, der kan anbefale firmaer, der kan klare forsendelse fra Aalborg dels internt i DK og dels til Sverige.
|
Til top |
|
|
Kjeldsen Branchemedlem

Kjeldsens forbindelser
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9389
|
Sendt: 08 November 2010 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
bech Forum Bruger

|
Sendt: 09 November 2010 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for svaret - men Post Danmark sender kun pakker på over 20 kg. for erhvervskunder.
Så. Er der nogen, der kan anbefale firmaer, der kan klare forsendelser på +30 kg. fra Aalborg dels internt i DK og dels til Sverige?
|
Til top |
|
|
Tifo Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 Februar 2010 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 180
|
Sendt: 09 November 2010 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror desværre du bliver nødt til at splitte din forsendelse op og evt. fragte dem med GLS de går ikke op i vægt, men pladsen deres største pakke, må have en størrelse på "Omkreds + pakkens længste side = maks. 300 cm" - Ellers må du få fat i en fragtmand eller få det sendte fra et firma. Engang i mellem kan man få hifi-butikkerne til at sende det, hvis man betaler forsendelse og emballage.
|
Til top |
|
|
bech Forum Bruger

|
Sendt: 09 November 2010 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tifo skrev:
Tror desværre du bliver nødt til at splitte din forsendelse op og evt. fragte dem med GLS de går ikke op i vægt, men pladsen deres største pakke, må have en størrelse på "Omkreds + pakkens længste side = maks. 300 cm" - Ellers må du få fat i en fragtmand eller få det sendte fra et firma. Engang i mellem kan man få hifi-butikkerne til at sende det, hvis man betaler forsendelse og emballage. |
|
|
Selve forstærkeren vejer over 30 kg - og den er altså lidt svær at dele yderligere op 
|
Til top |
|
|
Tifo Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 Februar 2010 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 180
|
Sendt: 09 November 2010 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja okay! det kan jeg godt se. Men prøv at kontakte en radio forhandler, jeg fik sendt min rotel gennem en forhandler, betalte forsendelse, embalage og lidt ekstra.
|
Til top |
|
|
Kjeldsen Branchemedlem

Kjeldsens forbindelser
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9389
|
Sendt: 09 November 2010 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
2-mas Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 863
|
Sendt: 09 November 2010 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=171393 ? 
Han har tidligere transporteret grej for mig, og det foregik problemfrit. Det skal lige siges, at jeg ikke har nogen forbindelse til ham iøvrigt.
Ellers som skrevet tidligere få et firma til at stå som afsender...
|
Til top |
|
|