Forfatter |
|
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4848
|
Sendt: 24 September 2010 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Er det virkelig rigtigt at der er et bestemt ord (navn) man ikke må skrive på hifi4all? Hvad er det for et ord? Jeg er meget nysgerrig, da det ikke er tilladt at udøve censur i Danmark.
Hvem kan hjælpe?
Hilsen Niels
|
|
|
Hej Niels!
Lad nu være! Nu gik det lige så godt... Kan du ikke bare hygge dig, og ride med på bølgen? Vi skal hygge os herinde, og ikke kværulere om tingene... Please!
Korrekt, denne tråd handler ikke om hifi, og overtræder dermed retningslinjerne. Vil du gerne have at jeg lukker den?
Mvh, Mikkel.
|
Til top |
|
|
jewer Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 66
|
Sendt: 25 September 2010 kl. 01:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Luk for guds skyld ikke denne tråd! Det er s'gudda' herligt at få en god griner over en gang halvsort humor - uanset om diverse retningslinier er overholdt eller ej  . I øvrigt pudsigt som der altid er en eller flere, der absolut kun kan fokusere på det negative  . Det glas rødvin, jeg sidder og er ved at drikke, er halvt fyldt
__________________ vh Jesper
Luxman L 530, Luxman PD 290, Luxman TU 240, Tannoy Mercury M 2, Marantz 3200, Marantz 140, Sony CDP-XA5ES, Ariston RD 40, Denon DRM-740, Dali 850, Denon AH-D5000, Sennheiser Unipolar
|
Til top |
|
|
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
Sendt: 25 September 2010 kl. 08:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trættende......
|
Til top |
|
|
Strand Forum Bruger

Tidl. mr nash
Bruger siden: 13 September 2008 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 531
|
Sendt: 25 September 2010 kl. 08:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
trættende, så drik kaffe, det kan godt kvikke op og så supler med et stk lykkepille, så bliver tilværelsen sjover.
|
Til top |
|
|
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
Sendt: 25 September 2010 kl. 08:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
rolig nu....har fået den første kop.....
|
Til top |
|
|
Strand Forum Bruger

Tidl. mr nash
|
Sendt: 25 September 2010 kl. 08:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er du godt på vej  Vigtigt at starte dagen ordenligt, sikke godt vejre.
|
Til top |
|
|
DDarko Forum Bruger

Bruger siden: 25 December 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 25
|
Sendt: 25 September 2010 kl. 09:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det' fordi det er min søsters fødselsdag  no sh*t.... Hun opfører sig pænt!
Hvilken kaffe drikker I? Jeg skal have mig en dobbelt latte førend mine ben makker ret  go'morgen alle!
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 25 September 2010 kl. 09:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel Gige skrev:
Korrekt, denne tråd handler ikke om hifi, og overtræder dermed retningslinjerne. Vil du gerne have at jeg lukker den?
|
|
|
Den handler om evnen til at lytte til hifi/musik og er desværre yderst relevant for mange.
Tænk sig at have en masse tid hvor man ikke orker at foretage sig noget andet, men man sidder bare og kigger på et slukket anlæg da ørerne er så tilstoppede så man ikke kan nyde musik. Det må da være enhver musikelskers mareridt.
|
Til top |
|
|
Præsten Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2057
|
Sendt: 25 September 2010 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
lexus skrev:
eller spis et par basser.... |
|
|
De her skulle være rigtig gode: Basser.
mvh
Præsten __________________ 2A = 101010
DEQX-bruger/supporter
Undervands-Rugby
Præstens OB1
|
Til top |
|
|
Bayou Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 50
|
Sendt: 25 September 2010 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt ærligt præsten, det er lidt for kinky det der link, og så lige midt i morgenkaffen. Host!
|
Til top |
|
|
Mik112 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1946
|
Sendt: 26 September 2010 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pussigt virkende vidundermiddel mod snue anbefales:
1 fl. Voska blendet med 4 økologiske tomater - for at holde stilen, 2 Chili styrke 5KV, 100ml engelsk sovs, 1 citron og 1/8 flaske Tabasco.
Ovenstående har siden igår holdt snuen en anelse nede, så prøv setuppet.
Ps. Det kan give en anelse hedetur nu og da, samtalevanskelighed og kløe bagi, men samtidig en fin rød kulør i øjnene fra tomaterne - jo flere tomater des rødere r...
|
Til top |
|
|
Luggelaj Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2008 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
Sendt: 26 September 2010 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mod snottet næse hjælper kun øl!
Øl dehydrere kroppen, og med lav væskeballance, ingen snot... , og så kan der lyttes musik uden at den bliver overdøvet af at trompeten skal renses.
|
Til top |
|
|
Jan Eskildsen Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2009 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 698
|
Sendt: 26 September 2010 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mikkel Hvis børnene ikke kan klare sig uden deres mor, når børnehaven er lukket, så send dem hjem. Noget infamt sludder om censur hører ikke hjemme her og har intet med sagen at gøre. Smid skvadderhovederne ud, hvis de er for dumme til at indse, hvor dumme de er.
__________________ "There's no substitute for experience".
|
Til top |
|
|
Fralle Forum Bruger

Bruger siden: 02 Marts 2010 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 30
|
Sendt: 28 September 2010 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
I øvrigt er det en udbredt misforståelse på diverse fora at man har ytringsfrihed og at censur ikke er tilladt. På et privat forum er censur fuldt ud tilladt. Ytringsfriheden sikrer dig ret til at ytre dig offentligt, hvis du selv eller andre vil bringe din ytringer. Det sikrer dig IKKE, at en anden part skal bringe dine ytringer.
En god romtoddy, en halv flaske Fernet eller et par kopper varm øl (Ja, varm som i små 60°C)med honning og æggeblomme og lidt krydderier for smagen er ganske effektivt mod forkølelsen. Det sidste lyder og er ret skummelt, men man sveder alle dårligdomme ud :-)
|
Til top |
|
|
Holger4 Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 582
|
Sendt: 03 November 2010 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel Gige: Uftatteligt, at du ikke har lukket denne tråd endnu - du plejer jo at lukke en hver form for god underholdning herinde  . Det var ikke en opfordring til at lukke tråd men måske nærmere en opfordring til, at DU "tillod" MEGET mere herinde. Mange af os føler os overvåget med frygt for, at du stjæler vores lørdagsslik, bedst som vi hygger  . __________________ *Membranareal does the job - små højttalere er KUN i vejen*
|
Til top |
|
|

Redaktør og Indehaver
|
Sendt: 03 November 2010 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Holger!
Din form for provokerende indlæg kan jeg nu godt klare. Problemet er bare, at det virker som en rød klud foran visse typers næse, og så eksploderer det mellem hænderne på os! Derfor går jeg ind og sletter indlæg eller tråde, hvis jeg vurderer at en "eksplosion" er nært forestående. Det er min ret, fordi det er min hjemmeside. For her gælder ytringsfrihed ikke, og censur er fuldt ud tilladt.
Så længe debatten foregår i en sober og god tone, så er jeg næsten ligeglad med hvad, i skriver om.
Hvis I bare holder jer fra at gå efter min måde at køre siden på, så skal det nok gå. Jeg har truffet nogle valg, som jeg finder rigtige. Og så er den ikke længere! Kværulerende indlæg hvor man kører rundt i, at jeg gør det og det forkert, gider jeg helt ærligt ikke!
Så hyg i jer bare, med en masse debat om hifi, musik og "noddede næder" 
|
Til top |
|
|
Mik112 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1946
|
Sendt: 03 November 2010 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvem pokker har omdøbt min tråd??? Troede at en Scooter var en Scooter, og en spade en spade.
|
Til top |
|
|
Strand Forum Bruger

Tidl. mr nash
|
Sendt: 03 November 2010 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel Gige skrev:
Kære Holger!
Din form for provokerende indlæg kan jeg nu godt klare. Problemet er bare, at det virker som en rød klud foran visse typers næse, og så eksploderer det mellem hænderne på os! Derfor går jeg ind og sletter indlæg eller tråde, hvis jeg vurderer at en "eksplosion" er nært forestående. Det er min ret, fordi det er min hjemmeside. For her gælder ytringsfrihed ikke, og censur er fuldt ud tilladt.
Så længe debatten foregår i en sober og god tone, så er jeg næsten ligeglad med hvad, i skriver om.
Hvis I bare holder jer fra at gå efter min måde at køre siden på, så skal det nok gå. Jeg har truffet nogle valg, som jeg finder rigtige. Og så er den ikke længere! Kværulerende indlæg hvor man kører rundt i, at jeg gør det og det forkert, gider jeg helt ærligt ikke!
Så hyg i jer bare, med en masse debat om hifi, musik og "noddede næder" 
|
|
|
Jo jo Mikkel, vi hygger os med debat om hifi, musik og snottede næser, men hvor går grænsen for vor plat det kan blive, syndes den virker lidt uklart, der er masser af tråde du har låst fordi det intet have med hifi at gøre. Tråden om damen Elena er da låst, hvorfor det, tænker jeg.
|
Til top |
|
|

Redaktør og Indehaver
|
Sendt: 03 November 2010 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
mr nash skrev:
...Tråden om damen Elena er da låst, hvorfor det, tænker jeg.
|
|
|
Fordi tråden om Elena var ment som en advarsel til andre (jeg har også modtaget den!). Og så er der ingen grund til at alle skal skrive: "Det har jeg også"! (Vi ved godt at denne phishing-mail er sendt til flere millioner mennesker!).
Jeg er kun et menneske - ikke en computer/maskine, og derfor kan der være lidt varians i hvornår jeg vurderer, at en tråd skal lukkes/slettes/rettes/osv. Beklager at jeg ikke er 100 % regelret/beregnelig 
|
Til top |
|
|