Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2025 | 12:42   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Skærmet netkabel til zapsolute (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gask
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Marts 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 21 November 2009 kl. 11:38 | IP-adresse registreret  

Da jeg alligevel skal have ført seperat strøm frem til anlægget, overvejer jeg om jeg skal anvende skærmet strømkabel. Mit spørgsmål går, modsat hvad nogen måske tror, ikke på om man kan høre forskel, men udelukkende om mine netkabler til forstærkeren (zapsolute mk4 + sidewinder) også er skærmet. Det er ikke umiddelbart til at se, men hvis de alligevel ikke er skærmet så vil jeg i første omgang nøjes med alm. indstalationskabel fra NKT.
Til top Vis gask's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gask

gask
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Marts 2008
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 23 November 2009 kl. 21:47 | IP-adresse registreret  

Prøver lige igen. Er der nogen der ved, om netledningerne til Zapsolute forstærkere er skærmet?
Til top Vis gask's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gask

techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 28 November 2009 kl. 14:04 | IP-adresse registreret  

gask skrev:
Da jeg alligevel skal have ført seperat strøm frem til anlægget, overvejer jeg om jeg skal anvende skærmet strømkabel. Mit spørgsmål går, modsat hvad nogen måske tror, ikke på om man kan høre forskel, men udelukkende om mine netkabler til forstærkeren (zapsolute mk4 + sidewinder) også er skærmet. Det er ikke umiddelbart til at se, men hvis de alligevel ikke er skærmet så vil jeg i første omgang nøjes med alm. indstalationskabel fra NKT.

Tja nu er skærm ikke altid en god ting, selv har jeg lige købt en lille rulle DH labs som ikke er skærmet, og det skulle lyde super. Det koster så også små 100kr pr meter, hvilket jeg mener er super billigt. Specilt når man tager i betragning at stikkende koster 600kr hehe.

Men altså jeg tror bestemt ikke du skal regne med at stock strømkablerne er skærmede, du kunne self klippe han stikket af og se efter, men jeg tror det ikke. Hvor tykt er det? Hvis det er standart 0,75-1 kvadrat, så er det helt sikkert ikke.

Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes