Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 13:13   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Selvudnævnte Musik profeter (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 24
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 13 Marts 2004 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

Det er egentligt sjovt at alle hardcore hifi nødderne mener at sætningen "Densen optræden i sengen: du dyrker hed elskov, med alle dine sanser åbne og har en intens oplevelse. " er  udtryk for at man dyrker sex med en seng.

Det beviser egentligt kun 2 ting;

a) disse hardcore hifi nødder er ikke i stand til at læse en sætning på dansk.

b) deres erfaring med sex i senge begrænser sig åbenbart til at gøre det med madrassen, siden de alle er enige om at det må være det der sker.

Og så vil jeg give Ronin ret det er en total tidsrøver det her, selv om det på alle måder bekræfter alle mine fordomme

Med venlig hilsen og god nat

.

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 13 Marts 2004 kl. 00:32 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
Debatten kommer ikke videre alligevel - den er langt væk fra trådens oprindelige hensigt, og kører om de samme gennemtærskede ting endnu engang!

Helt enig!

Og tråden må siges at være brændt ud.

Tråden er hermed lukket!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 11 December 2007 kl. 18:43 | IP-adresse registreret  

Jeg ville blot lige genoplive denne oldgamle tråd, med dette citat, da jeg selv var ødelagt af grin efter at have læst det

Kurt von Kubik skrev:
Altså forstået på den måde, at setuppet skal lyde som en hundehvalp med 2 banditter, uanset hvilken skive du kyler på. Sådan en hvalp er så glad, at den ike rigtig ved hvilket ben den skal løfte.

Søgte egentlig på "rockwool", men det er vel hvad der kan ske. Luk bare tråden igen for min skyld

edit: der var lige to mere:

Kurt von Kubik skrev:
Og så lige Audiovector, som er mit næste bud. Klitten er stokdøv og har altid været det. Det undrer mig hvordan han kommer ud af sengen om morgenen, får hvad gør man, når man ikke kan høre vækkeuret.

Kurt von Kubik skrev:

Eller ligesom hvis du kommer ind i en elevator, hvor der lige er en der har brændt en grusom kålprut med chokoladecreme af  (Føjtal 8-10 på den internationale 10 føjtalsskala), og elevatoren kører nedad så gasserne kan udnyttes af næseborene til det yderste, og der er min. 15 etager til den stopper.

Uha en klammer ka´l der kan finde på den slags hva´?

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 06 November 2010 kl. 23:23 | IP-adresse registreret  

.
Til top Vis jazzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazzman

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 24
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes