Hej
Jeg har købt en Sonyo Z5 projektor. Desværre kan jeg som så mange andre, ikke finde ud af at afspille i 1280x720.
Jeg har downloaded Powerstrip og lavet en INF fil (sat ind nederes i mailen), som jeg har fået til at virke på min bærbare. Samme held har jeg desværre ikke, når jeg prøver med projektoren. Den vil kun vise max. 1024x768. Jeg har prøvet at installere driveren på de skærme, som jeg kan se
Jeg har fulgt vejledningen på forums.nvidia.com/lofiversion/index.php?t32509.html
(se indlægget af lloesche).
Jeg har også prøvet netbjarnes bat-filer, se hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20120
, hvilket jeg dog ikke havde held med.
Jeg er på begynderstadiet, når det drejer sig om tv, dvd, projektor, grafikkort mv. så jeg har muligvis overset noget.
Jeg har en Vista bærbar med NVIDIA GeForce8600M GT. Projektoren er sat til computeren med et 10-15 meter langt s-video kabel. Nogle steder har jeg læst at s-video ikke kan bruges til widescreen. Er det sandt (eller har det været sandt engang?)
Mit tv har ikke mulighed for s-video og jeg har ingen DVD afspiller, så jeg har desværre ikke så meget at teste op imod.
Håber at nogle kan give mig et fif, så jeg kan komme videre.
På forhånd tak for hjælpen.
Casper
-----------------------------------------------------
INF fil:
; Custom monitor information file - generated by PowerStrip 3.0, 26/12/2008
; Copyright (c) 1995-2005, EnTech Taiwan.
; Web: http://www.entechtaiwan.com
[Version]
Signature="$CHICAGO$"
Class=Monitor
ClassGUID={4d36e96e-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
Provider=%MFG%
[Manufacturer]
%MFG%=MonMfg
[MonMfg]
%MODEL%=Mon.Install
[Mon.Install]
DelReg=DEL_CURRENT_REG