Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2025 | 05:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung SP-A800B (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 04 November 2008 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

Så kommer min elskede Sp-A800B i morgen kan ikke vente

Nogle der kender til gode vægbeslag man kan benytte? gerne med links

Hilsen Jonas Bojer
Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

meyer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 05 November 2008 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

Hej jeg går også stærkt  og overvejer denne projector men er lidt bange for at der ikke er nok lys i den på et 280 m bred billede.? skal nemlig helst ha noget med noget smæk i.

Havde egentligt bestemt mig for in83 men den kan kun lave et billede på 260 m i mit rum.
er der nogen der ved om man kan få en linse til den for at forøge throw afstanden. 

Til top Vis meyer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af meyer

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 13 November 2008 kl. 21:49 | IP-adresse registreret  

VBP siger jeg bare SP-A800b lever bare varen bedre og mere skarbt billede har jeg ikke set på noget projektor og det med den kunstige skarbhed sat til 0

Kan ikke sige noget negativt omkring denne projektor sidder bare og nyder billederne Joe Kane har virkeligt lavet et mesterværk med denne projektor. Den store lince gør at hele billedet står flot selv heltude i hjørnerne, den er lysstærk og larmer slet ikke. Mest af alt så lider den slet ikke af de konvagens problemer alle LCD og D-ila projektoere lider stærkt af og selv min gode ven med bygningsfejl i øjenen som normalt slet ikke kan se på en DLP projektor syntes slet ikke at Rainbows på denne maskine er slemt.

Denne projektor viser kildematerialet som mit anlæg viser kildematerialet og jeg ved at denne projektor er referencen i studie brug.

Ingen film er set ordentlig uden denne her projektor så er du film freak er den simpelthen et must den viser alt.

Hilsen Jonas Bojer
Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 15 November 2008 kl. 10:11 | IP-adresse registreret  

Opgraderingerne går langsomme når man er ved at renovere 2 huse og lige startet firma men et hdmi kabel er lige indkøbt til min dvdafspiller det var dæleme et fremskridt nu venter jeg bare på min billige 1300kr Sont 350 Blu-ray skal komme hjem fra Tyskland.

Hilsen Jonas Bojer

Idan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Februar 2008
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 17 November 2008 kl. 23:50 | IP-adresse registreret  

hvilken shop kan man få sony s350 ttil 1300kr
Til top Vis Idan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Idan

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 18 November 2008 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

Idan skrev:
hvilken shop kan man få sony s350 ttil 1300kr

Brug google som jeg allerede har vist dig da jeg fandt Samsung SP-A800b til 13.000kr på nettet. En netbutik i tyskland har den til 1300kr mere vil jeg ikke hjælpe ;O)

Hilsen Jonas Bojer

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 25 November 2008 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

Får min Sony Blu-ray i morgen så får jeg endelig et optimalt billede med min Samsung SP-A800b

Så mangler jeg bare at Otto kommer med min nye DVDO edge(skal scalere dvd,tvog Laserdiskfilmene) og en nyt lærredwow jeg glæder mig.

Hilsen Jonas Bojer

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 25 November 2008 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

meyer skrev:

Hej jeg går også stærkt  og overvejer denne projector men er lidt bange for at der ikke er nok lys i den på et 280 m bred billede.? skal nemlig helst ha noget med noget smæk i.

Havde egentligt bestemt mig for in83 men den kan kun lave et billede på 260 m i mit rum.er der nogen der ved om man kan få en linse til den for at forøge throw afstanden. 

Samsungen er da super lysstærk kan gotlave et 280co billede uden problemer det har jeg da set og tilden pris findes får du ikke et bedre billede. Brug måske et studietek lærred.

Hilsen Jonas Bojer

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 27 November 2008 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

Sony BDP-S350 og Samsung SP-A800b gør det godt sammen utroligt at teknikken bare bliver billigere og billigere medtiden. Jeg har sku verdens bedste billede til kun 15.300kr (JA bedre en hvad en kompo til 100.000kr kan gøre det) ialt billiger og bedre kan det ikke gøres specielt efter Samsung projektoren lige er steget til over det dobbelte.

Kan ikke vente til næste uge hvor jeg for mit nye Lærred som er ISF godkendt nam nam.

Måske man skal man lave en Joe Kane klub for os folk med hang tilgode og korrekte billeder

Hilsen Jonas Bojer

sgkong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2005
Lokalitet: København
Sendt: 11 December 2008 kl. 11:17 | IP-adresse registreret  

Desværre kan jeg se, at butikken i England ikke har Samsungen til 13.000 mere :-( - havde ellers lige håbet på, at kunne gøre et godt køb...

Nogen der ved hvorfor den er sat op?
Til top Vis sgkong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sgkong

danish
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juli 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 13 December 2008 kl. 16:45 | IP-adresse registreret  

Samsung UK har helt sikkert fået besked på at sætte prisen op, så den mere svarer til de andre europæiske lande. Den
nuværende pris hos den pågældende engelske forhandler er stadig megabilligt for en billedkvalitet af den kaliber. De små
hår rejser sig, når jeg ser en god blu-ray indspilning, og det endda med fabriksindstillingerne.'
F.eks. er indledningen af Dark Knight, som er skudt med IMAX kamera, bare sindssygt imponerende!

sgkong skrev:
Desværre kan jeg se, at butikken i England ikke har Samsungen til 13.000 mere :-( - havde ellers lige
håbet på, at kunne gøre et godt køb...Nogen der ved hvorfor den er sat op?

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 14 December 2008 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

danish skrev:
Samsung UK har helt sikkert fået besked på at sætte prisen op, så den mere svarer til de andre europæiske lande. Den
nuværende pris hos den pågældende engelske forhandler er stadig megabilligt for en billedkvalitet af den kaliber. De små
hår rejser sig, når jeg ser en god blu-ray indspilning, og det endda med fabriksindstillingerne.'
F.eks. er indledningen af Dark Knight, som er skudt med IMAX kamera, bare sindssygt imponerende!

sgkong skrev:
Desværre kan jeg se, at butikken i England ikke har Samsungen til 13.000 mere :-( - havde ellers lige
håbet på, at kunne gøre et godt køb...Nogen der ved hvorfor den er sat op?

Korrekt prisen er sat op da andre leverandør jo ikke kunne leve med den lave UK pris så bvi var en håndfulde danskere der nåede at få verdens bedste projektor efter min mening til kun 13.000kr men den nye pris er stadig billig i mine øjne. JEg har set denne projektor op mod mange dyre og det er stadig den skarbeste projektor på markedet jeg vil sætte en kasse øl på at den lavere et skarbere billede en en JVC HD750 og en SIM2 3 chipper ;O) , den Samsung linse er bare unik lavet af Joe Kane.

Hilsen Jonas Bojer

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 04 Januar 2009 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

Nam Nam

En ny Baby er på vej men mere kontrast

http://www.aboutprojectors.com/Samsung-SP-A900-projector.htm l

Hmm den ligner sku 800 i opbygning med samme store dejlige linse Den glæder jeg mig sku til at se.

Hilsen Jonas Bojer

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes