Tilbage til HIFI4ALL.DK 1. juli 2024 | 08:01   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Spørgsmål - kategorien er lukket (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Spørgsmål - kategorien er lukket
Emne Emne: hvad får man for pengene (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
TARA|KEF
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 August 2004
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 30 August 2004 kl. 21:49 | IP-adresse registreret  

hey alle sammen..jeg skal ud og lave mig et lån på ca.15 tusind....men jeg vil have mig surround sound....men man kan jo få nogle kef som er en ny model og jeg har hørt ...det koster 15000kr  og lyder bare af guld...men er der andet som er bedre...og kan det samme....i ksal lige huske at jeg skal kunne spille stero og skal ikke have det der med 10 højtaler som jeg skal bære på...bare nogle fronthøjtalere og en sub...som det her jeg jo gerne ville købe...håber i kan hjælpe mig.....:)  

__________________
MVH | TARA:)
Til top Vis TARA|KEF's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TARA|KEF
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7534
Sendt: 30 August 2004 kl. 21:54 | IP-adresse registreret  

Hej og velkommen til!

Der er mange ting der er lige så gode, men det kommer jo også an på din smag, og hvis KEF lige er sagen, så må det jo være sådan. Men snyd dig ikke for at tage ud og lytte til andre ting inden du vælger - der er mange om buddet.

Hvilke modeller KEF har du kigget på?



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
TARA|KEF
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 August 2004
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 30 August 2004 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

den her   http://www.kefinstanttheatre.com/

__________________
MVH | TARA:)
Til top Vis TARA|KEF's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TARA|KEF
 
kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5749
Sendt: 30 August 2004 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

hmmm.. hvor kan man høre/købe dem.. de ser temmeligt dyre ud..

__________________
Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
Til top Vis kim olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kim olsen
 
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4622
Sendt: 30 August 2004 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

Vil du have surround eller stereo? Der er modstridende oplysninger i dit indlæg!

Og snakker vi kun højttalere, eller også komplet anlæg? Det fremgår heller ikke klart...

(uden at kende det KEF du linker til, kan jeg se at du er faldet for et "designer anlæg". Jeg tror du betaler lidt for meget for designet i forhold til ydelse, men det er altså kun et gæt fra min side!)

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted
 
TARA|KEF
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 August 2004
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 30 August 2004 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

okay men så vil jeg sige noget til jer alle og dig der hehe...subwooferen er der fem kraftige forstærkere inde bygget i subbem...til at drive surround...igennem de to fronthøjtalere...nej hør jer jeg går aldrig efter disejnet..og jeg får heller ikke noget disejn her...jeg får god lyd....tag og hør dem og så kom til bage...da jeg var nede og høre det..sagde jeg om han ille skruge lidt op.....det gjor han....  og så kikkede han på mig og jeg kikkede på ham og vi fik bare gåsehud af at høre på det...jeg begyndte næsten at græde så ditajerede det var..og sikken en mellemtone og en diskant.... tro mig...  det er guld kabel der høre med til og....en dvd...som knækker de fleste dvd avspillere...omkring billed mæssigt..sinal....der er den her dvd helt u niq  hehe...det kalder man det her gfordi....at diskanten er i mellem tonen.....men hvis du skal have dyb bas...så gå ud og køb caven wega.....NEJ  SÅ ER DU SQU DA DUM MAN...her får du en dyb og når jeg siger dyb og mener jeg dyb..bas... helt ned til 18hz....og det er  så ditaljerede at det er løgn...subbem   sat han på standart og man kunne bare høre hvordsan den havde magt og krafter og man kunne næsten høre at ved næste tråmmeslag spranger   subwooferen helt fra hinannen hehehe....det er bare en oplevelse....

__________________
MVH | TARA:)
Til top Vis TARA|KEF's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TARA|KEF
 
TARA|KEF
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 August 2004
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 30 August 2004 kl. 22:28 | IP-adresse registreret  

og i skal jo lige huske en ting...der en en kræftig resiver indbygget i subwooferen til at drive  de to fronthøjtalere........

ps  i fona kan man høre dem



__________________
MVH | TARA:)
Til top Vis TARA|KEF's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TARA|KEF
 
TARA|KEF
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 August 2004
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 30 August 2004 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

hahaha det her har jeg ikke set...men her kan i se hvad man får og at det ikke er disejn   til 15000kr heheh ej... http://www.kefinstanttheatre.com/kefinstant.html

__________________
MVH | TARA:)
Til top Vis TARA|KEF's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TARA|KEF
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 30 August 2004 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Kan du ikke lige tage nålen ud af armen og skrive så også "normale" mennesker fatter bare en smule ? ;-)

__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4622
Sendt: 30 August 2004 kl. 22:43 | IP-adresse registreret  

Det lader da vist til at du har fundet det du skal have med den oplevelse. Jeg tror ikke der er grund til at kigge på andet. Held og lykke med det

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted
 
TARA|KEF
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 August 2004
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 30 August 2004 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

okay men hvad er det du vil vide om det...bare spøt ud.... kender nemlig til det....



__________________
MVH | TARA:)
Til top Vis TARA|KEF's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TARA|KEF
 
Graa
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 179
Sendt: 30 August 2004 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

Er denne tråd oprettet som en joke.

Du er nødt til at skrive så "almindelige" mennesker kan følge med i din tankegang. Du skriver som du tænker. Jeg er slet ikke med, og kan på ingen måde hjælpe dig.

Ja.... nålen ud af armen og prøv igen.

 

Til top Vis Graa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Graa
 
TARA|KEF
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 August 2004
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 30 August 2004 kl. 23:18 | IP-adresse registreret  

hehe okay....jeg har jo kikket på det her system..ikke...og de siger at der er digital surround og alt mulig l**t... se selv her:

http://www.kefinstanttheatre.com/kefinstant.html

men!!! jeg tænkte at jeg ville tage det med ro og så ville jeg se om der er andre mærker som kan måle sig med det her..altså så det forgår på samme måde og til den samme pris....alt det der sony og panasonic...det vil jeg bare ikke have....så jeg fald over det her system..hvor de siger at man for didital dolbi surround sound....men passer det..når der jo kun er to fronthøjtalere....i kan lige se hvordan det kan lade sig gør her:

http://www.kefinstanttheatre.com/effects.htm

men jeg vil ikke bare tage det hvis det er er spor godt og hvis der var nogen der har noget som kan måle sig med det her...til den her pris......har set i hifiklubben men de har ikke noget som helst hehe  det her system er slå over tror jeg nok så det er stero istedet for surround... det fik jeg af vide der nede i fona at den var slået over i stereo.... håber i forstår mig nu



__________________
MVH | TARA:)
Til top Vis TARA|KEF's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TARA|KEF
 
step
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 30 August 2004 kl. 23:20 | IP-adresse registreret  

hehe.... Det er bar`god underholdning

Sorry, men du lyder meget ivrigt og knalder bare derudaf på tastaturet. Ro på så man kan følge med

Til top Vis step's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af step
 
TARA|KEF
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 August 2004
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 30 August 2004 kl. 23:27 | IP-adresse registreret  

jeg tager også det med ro og hvis jeg slapper mere af så dør jeg nok....men hvis i ikke forstår hvad det var jeg skrev lige nu så må i have mig undskyldt...men så forstår jeg heller ikke jer.....

ikke at i er dumma..men jeg skriver jo ikke om noget nogen ikke ved noget om sådan set....jeg ville bare have vide om der var nogen der havde det her...eller som hvidste noget til om man kunne få andre systemer med samme prensip....hvor der kun er to højtalere.....og en sub



__________________
MVH | TARA:)
Til top Vis TARA|KEF's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TARA|KEF
 
step
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 30 August 2004 kl. 23:33 | IP-adresse registreret  

Fair nok

Ser da innovativt ud ihvertfald. Men om det kan det samme som et mere "solidt" setup, tvivler jeg på!

Sikkert et fint kompromis hvis man kan lide designet og ikke stiller høje lydmæssige krav. Bevares har ikke hørt det, så jeg har ikke et ordentligt grundlag at udtale mig på. Men jeg syntes du skulle lytte lidt til noget andet. Så har du også et bedre grundlag for senere udbygning. Og 15000 er bestem noget du kan nå langt med i dine første investeringer. Så gør dig selv den tjeneste at tage rundt...... hifiklubben kan du sikkert finde i nærheden, og de har nok også noget DU kan bruge

/Step

Til top Vis step's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af step
 
step
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 30 August 2004 kl. 23:36 | IP-adresse registreret  

p.s. er i øvrigt ikke et sekund i tvivl om at Cervin Vega kan levere meget MEGET mere bas. Bare lige for at få DET på det rene ;)
Til top Vis step's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af step
 
TARA|KEF
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 August 2004
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 30 August 2004 kl. 23:54 | IP-adresse registreret  

ja men cerwin vega..kan jo heller ikke andet end at spille højt og man kan kun hør en bas...de skulle tage og lave nogle gode mellemtoner og sådan noget..jeg ved godt at de er blevet bedre...men kan du ikke lige fortælle mig om hvordan det kan være at man kan få en så stor højtaler til så små penge...jeg så en med to 12" basser og et stort horen og en mellemtone til kun 3400 på stk hahahaha jeg var ved at grine mig selv ihjel   det kalder jeg ikke ægte hifi..på nogen måder...for alle kan squ lave en stor bas højtaler...men er den så også 100% ditaljerede  nej det vil jeg væge min påstand på

 



__________________
MVH | TARA:)
Til top Vis TARA|KEF's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TARA|KEF
 
Knoxville
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1708
Sendt: 31 August 2004 kl. 11:08 | IP-adresse registreret  

Hej,

man skal da hvave tungen lige i munde for at forstå den tråd her, men som jeg ser det lige nu, går diskutionen på om et MINI kef anlæg eller Cervin Vega er mest HIFI....

Jeg ville nok foreslå at man i først omgang købte et par gode stereohøjttalere ala. Kef, Dali B&W mm. afhængigt af en lydmæssige smag. - og så en fornuftig reciver eller forstærker til. Du kan godt nå et stykke for 15k.

- så vil jeg ikke blande mig mere, men ønske held og lykke med jagten.



__________________
Med Venlig Hilsen
Til top Vis Knoxville's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Knoxville
 
peter-nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 August 2004
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 31 August 2004 kl. 11:29 | IP-adresse registreret  

Jeg er forvirret ........
Til top Vis peter-nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peter-nielsen
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes