Bruger siden: 21 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 160
Sendt: 05 Januar 2013 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
Hej .
Nogle som har oplevet det samme som jeg , min nad m3 ville pludselig ikke spille sacd mere??, og cd,erne er i super stand , ingen ridser af nogen art, alt andet vil den godt spille hmmm mystisk , men har i haft samme oplevelse ?.
Bruger siden: 11 Oktober 2010 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1001
Sendt: 05 Januar 2013 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
Prøve at slukke/tænde den på bagsiden i ca. 10sek. Min m5'er vil nogen gange ikke spille cd'er efter der har være en sacd'er i så skal den lige slukkes og tændes en tur så køre den igen.
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
Sendt: 05 Januar 2013 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
lehmann skrev:
Hej .
Nogle som har oplevet det samme som jeg , min nad m3 ville pludselig ikke spille sacd mere??, og cd,erne er i super stand , ingen ridser af nogen art, alt andet vil den godt spille hmmm mystisk , men har i haft samme oplevelse ?.
mvh Allan.
Den har sandsynligvis fået samme "sygdom" som mange andre M5´ere desværre også får. Få den tjekket igennem på vores værksted, og hør om det kan fikses.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum