Bruger siden: 29 Juli 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 18
Sendt: 10 December 2009 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
Hej
Jeg har langt om længe fået et anlæg inden for døren. Og med dette fulgte et stks vældig fancy Tara Labs signalkabel. Men stikkene er helt vildt lange samtidig med at kablerne er ret hårde i det. Og det gør desværre, at jeg ikke kan få anlægget til at stå langt nok inde på min hylde til at det virker forsvarligt.
Mit spørgsmål er nu: Kan der ske noget ved, at jeg lige giver kablet et kraftigt bøj lige ved stikket. Altså bare sådan en 90 graders vinkel?
Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1100
Sendt: 10 December 2009 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
Nogle Tara Labs kabler er åbenbart hule (plastikslange med lederne siddende 3 steder i væggen). Jeg vil ikke tro dit kabel vil
have godt af at blive bøjet. Så er det nok bedre at sælge det til nogen andre og købe et mere reolvenligt kabel.
Bruger siden: 28 Februar 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 121
Sendt: 11 December 2009 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
Hej
Har haft et taralabs air 2 signalkabel og de kan ikke tåle at blive bøjet, så knækker den ene leder i kablet, så pas meget på med det. Det er ihvertfald hvad jeg har oplevet med tara labs kabler som bliver bøjet for meget.
Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
Sendt: 11 December 2009 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
Hej
Køb to vinkel phono stik 90 grader.Han til hun så kan dit kabel vende nedad eller opad eller til siden og så kan du få din forstærker længere ind på hylden.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum