Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2025 | 08:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Stueantenne og Common interface kort (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
the used
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 13 Januar 2009 kl. 14:50 | IP-adresse registreret  

Hej alle

Som emnet siger, så vil jeg gerne lige høre af om det er muligt at bruge common interface kort (det til at se flere kanaler med ik?) til at se flere tv kanaler med. Jeg har ikke adgang til yousee eller andet, og har kun stue antenne til at se Dr1, Dr2, Dr Update og Tv2 og kunne derfor godt tænke mig lidt flere kanaler.

Men kan dette lige umiddelbart lade sig gøre??

På forhånd mange tak.

Dennis
Til top Vis the used's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af the used

MoWa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 August 2004
Lokalitet: København
Sendt: 13 Januar 2009 kl. 15:04 | IP-adresse registreret  

the used skrev:
Hej alle

Som emnet siger, så vil jeg gerne lige høre af om det er muligt at bruge common interface kort (det til at se flere kanaler med ik?) til at se flere tv kanaler med. Jeg har ikke adgang til yousee eller andet, og har kun stue antenne til at se Dr1, Dr2, Dr Update og Tv2 og kunne derfor godt tænke mig lidt flere kanaler.

Men kan dette lige umiddelbart lade sig gøre??

På forhånd mange tak.

Dennis

Nej - ikke før Boxer får gang i deres system. Læs her: http://www.boxertv.dk/?page=1432
Til top Vis MoWa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MoWa

the used
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Sendt: 13 Januar 2009 kl. 15:34 | IP-adresse registreret  

Har godt været inde og læse lidt om dette ja. Virker ganske lovende. Kunne bare være rart hvis man ikke skulle vente helt til November (da de vidst først udbyder det derfra i Odense)

Men tak
Til top Vis the used's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af the used

MoWa
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Januar 2009 kl. 15:51 | IP-adresse registreret  

the used skrev:
Har godt været inde og læse lidt om dette ja. Virker ganske lovende. Kunne bare være rart hvis man ikke skulle vente helt til November (da de vidst først udbyder det derfra i Odense)

Men tak

Jeg synes bestemt ikke det virker lovende - 184/md. for ganske få primært elendige tv-kanaler er grotesk - de kan naturligvis gøre det LANGT billigere, de har jo stort set ingen driftsudgifter i forhold til kabeludbyderne. Men det ville jo måske ende med konkurrence - det gør vi det jo ikke i i Danmark. Fantastisk at man giver sådan et firma monopol på DVB-T i Danmark, uden at tænke sig om - stille krav, gøre ting som er til gavn for folket og ikke nogle få direktører.

Skægt nok kan de levere en større pakke i Sverige for 110,-/md, og en der svarer lidt til den danske for 55,- md.

Lygtemanden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 13 Januar 2009 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

MoWa skrev:
the used skrev:

Men tak

Jeg synes bestemt ikke det virker lovende - 184/md. for ganske få primært elendige tv-kanaler er grotesk - de kan naturligvis gøre det LANGT billigere, de har jo stort set ingen driftsudgifter i forhold til kabeludbyderne. Men det ville jo måske ende med konkurrence - det gør vi det jo ikke i i Danmark. Fantastisk at man giver sådan et firma monopol på DVB-T i Danmark, uden at tænke sig om - stille krav, gøre ting som er til gavn for folket og ikke nogle få direktører.

Skægt nok kan de levere en større pakke i Sverige for 110,-/md, og en der svarer lidt til den danske for 55,- md.

ja ja det kan da godt være de 184 er lidt dyre men hvis man nu tager i forhold til kabel tv er det klart billigere

Til top Vis Lygtemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lygtemanden

MoWa
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Januar 2009 kl. 16:24 | IP-adresse registreret  

Lygtemanden skrev:

MoWa skrev:
the used skrev:

Men tak

ja ja det kan da godt være de 184 er lidt dyre men hvis man nu tager i forhold til kabel tv er det klart billigere

Næeh, egentlig ikke - jeg synes da Yousees grundpakke til 160,-/md. er mere attraktiv end Boxers.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes