Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2025 | 15:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: LG 42PC1RR + HDMI + PC? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
TheZub
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Januar 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 14 Januar 2009 kl. 20:33 | IP-adresse registreret  

Hejsa.

Efter at have gennemtrævlet google, manualer og dette forum, bliver jeg nød til at poste...

Jeg er den (heldige) ejer af et LG 42PC1RR plasma fjernsyn, og kører idag min computer til skærmen ved hjælp af det almindelige RGB kabel fra pc'ens skærmudgang med en opløsning på 1024*768.

Men jeg overvejer kraftigt at købe et BlueRay drev til computeren, og derfor vil jeg gerne benytte min DVI udgang på grafikkortet, og sætte det til via HDMI porten på tv'et.

Men mit problem, er det at der kommer intet billede på når jeg forbinder de to via HDMI kabel og en stik konverter fra DVI til HDMI. Jeg har prøvet samtlige opløsninger min pc understøtter uden at få billede frem, og så er det begynder at undrer mig. Og som jeg kan se andre har spurgt om, kan det virkelig passe at skærmen slet ikke kan "æde" et pc signal på HDMI porten?

Håber der er andre med samme fjernsyn hvor det virker :-)

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes