Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2024 | 08:36   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Mit hifi med billeder - Nye Højtalere! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
S.B.P.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 506
Sendt: 28 Marts 2004 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

Tillykke med dine nye højttalere! Du efterlyser et ordentligt rack, så hvad med dette AudioMagic: (og nej jeg er IKKE sælgeren)

  Audio Magic
Annoncør: Ruben Nykjær Kategori: Møbel
Lokalitet: Stor-København Annoncetype: Sælges
Telefon: 28104191 Indrykket: 27-03-2004
E-mail: ruben@mureruben.dk Pris: 1500 DKK

 Klik for at se billedet i original størrelse!
» Se original størrelse her

Audio Magic

Sort med Titaniumfarvet ben. 3½ år, få skrammer

Annoncen udløber d. 11-04-2004

Til top Vis S.B.P.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af S.B.P.
 
rune-nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1013
Sendt: 28 Marts 2004 kl. 17:04 | IP-adresse registreret  

Sjovt du henviser til den annonce. Jeg har overvejet det, og gør det stadig.

Tak for tippet



__________________
Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler

Mit Hifi
Til top Vis rune-nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rune-nielsen Besøg rune-nielsen's Websted
 
Erase
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 89
Sendt: 28 Marts 2004 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

Totalt fedt setup. Jeg har er selv gammel HTX'er :-)

Jeg har også selv en DV-717. I forhold til prisen (jeg så den som ny for et par uger siden til 2000kr) så får man ingen bedre DVD-afspiller. Okay - pga. dens alder har den måske alle nye smarte features, men det der virkelig betyder noget (lyden og billedet) er uovertruffent til 2000kr (og endnu mindre brugt).
Til top Vis Erase's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Erase
 
flex195
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 568
Sendt: 28 Marts 2004 kl. 17:15 | IP-adresse registreret  

Fedt setup! NAD S300 (har selv en he he) det andet kender jeg ikke så meget til, men godt ser det ud, og lyden er garanteret himmelsk!

Mvh Brian Høgh

Til top Vis flex195's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flex195
 
winter
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 September 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1611
Sendt: 28 Marts 2004 kl. 17:19 | IP-adresse registreret  

Tilykke!

Det ser sgu godt ud.Jeg har endnu ikke lagt ore til dine hojtt.Jeg er selv audiovector ejer.Jeg har et sat m3 sig mk II (aktive) som jeg bruger med avex mk II.Hvade du evt overvejet at prove aktiv drift for du besluttede dig til dine nye speakers ?.

MVH 

Til top Vis winter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winter
 
JackD
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2033
Sendt: 28 Marts 2004 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

Du kører Preout fra Sony'en når du kører surround. Tænkte på om du skal indstille lyden på NAD'en eller forforstærkeren i Sonyen gør det?

__________________
Livet er for kort til kedeligt HIFI

M.v.h Jack

Min hjemmebio
Til top Vis JackD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackD Besøg JackD's Websted
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7534
Sendt: 28 Marts 2004 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

JackD skrev:
Du kører Preout fra Sony'en når du kører surround. Tænkte på om du skal indstille lyden på NAD'en eller forforstærkeren i Sonyen gør det?

Det er sikkert Denon, du mener! Jeg tror han gør som jeg - tilpasser niveauet på NAD med hjælp fra test-tonen. Så ved man hvad den integrerede skal stå på næste gang man fyrer surround af - bare husk at skrue ned igen!



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
rune-nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1013
Sendt: 29 Marts 2004 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at køre aktiv drift, men det er desværre meget bekosteligt, og noget som ikke bliver til noget i dette årti.

Jeg kører fra pre-out på min reciever op i frontene. Lydniveauet i Denon'en er så justeret således at hvis man skruer halvt op (klokken 12) på forstærkeren, passer niveauet hele vejen rundt. Når man så skruer op for filmen, gør man det kun på Denon'en.



__________________
Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler

Mit Hifi
Til top Vis rune-nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rune-nielsen Besøg rune-nielsen's Websted
 
pulse83net
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Juni 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 325
Sendt: 29 Marts 2004 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

Lækkert setup! Har selv lige udskiftet min Panasonic DVD afspiller med Denon DVD-2200, og du ville absolut ikke have gået galt i byen hvis du havde investeret i den! Jeg ææælsker min DVD  ...og jeg har kun haft den i under en uge!

Jeg har ikke selv hørt eller set Pioneer'en, men den ser godt nok lækker ud. Anyways! Lækkert gear!

Til top Vis pulse83net's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pulse83net Besøg pulse83net's Websted
 
Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1618
Sendt: 29 Marts 2004 kl. 13:41 | IP-adresse registreret  

Endelig -  nu har jeg gået hele weekenden i Norge og ventet på at komme hjem og se de billeder her!

De er simpelthen imponerende flotte, bare de var mine!

Kanon beskrivelser, man kan sagtens fornemme hvor glad du må være!

Hvad sker der med dine gamle højtalere?

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.
 
angrii
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 September 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 119
Sendt: 07 April 2004 kl. 22:02 | IP-adresse registreret  

Fint setup, og lækkert med en NAD s serie...

 

Har du overvejet at købe et cd-rack, så dit fine anlæg stjæler hele opmærksomheden?

Til top Vis angrii's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af angrii
 
Tossekurt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 December 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 73
Sendt: 11 April 2004 kl. 14:39 | IP-adresse registreret  

he,,,,jooo det vrimler med HTX'ere herinde,,,,her er også en,, he he

 

ok setup..... men det er ikke med min gode vilje, for sony er altså ikke lige mig!!! men du har nu brugt NAD ,,,,den GODE NAD,,,,den har jeg også selv villet have fingre i,,,, og vil nu stadig gerne,,,men er nu også lun på Rotel



__________________
Love is not a crime
Til top Vis Tossekurt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tossekurt
 
Alexander
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 41
Sendt: 11 April 2004 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

Fedt setup! Rart at se at der er nogle der tager stereo seriøst som 19 årig

__________________
Med venlig hilsen

Alexander
Til top Vis Alexander's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alexander
 
Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1618
Sendt: 11 April 2004 kl. 15:52 | IP-adresse registreret  

Tossekurt skrev:

he,,,,jooo det vrimler med HTX'ere herinde,,,,her er også en,, he he

 

ok setup..... men det er ikke med min gode vilje, for sony er altså ikke lige mig!!! men du har nu brugt NAD ,,,,den GODE NAS,,,,den har jeg også selv vilet have fingre i,,,, og vil nu stadig gerne,,,men er nu også lun på Rotel

Jeg tror ikke du er rigtig HTX'er, for med alle de rapporter man afleverer på den uddannelse, burde du vide hvor punktum-tasten sidder...

PS. Hvorfor er det ikke lige dig med Sony? Jeg synes det er ganske fint, og kunne godt finde på at gå tilbage til det på et tidspunkt..

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.
 
rune-nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1013
Sendt: 11 April 2004 kl. 16:09 | IP-adresse registreret  

Så er jeg lige kommet hjem fra en påske i Prag med damen. Dejligt sted, med spande af billigt fadøl. Det første jeg gjorde da jeg kom hjem var at se lidt XXX (Triple X) for lige at mindes.

Til Kim: MANGE tak for de fine ord. Det varmer  De gamle højtalere er blevet solgt til en flink gut fra Sjælland der kom og hentede dem inden jeg tog afsted. Til bankens store glæde forresten. På den måde fik jeg lige netop dækket overtrækket efter den sidste nyerhvervelse

 

Jeg er hverken for eller imod Sony. Det er så stor en virksomhed, at man ikke kan sige noget som helst generelt om deres grej. Jeg kan dog ikke se relevansen netop i denne sammenhæng, idet det eneste jeg har fra Sony lige PT er min Playstation 2, som jeg desværre har alt for lidt tid til at bruge.

Jeg overvejer stadig at købe et nyt rack, men problemet med at købe brugt er at man ofte skal helt til den anden ende af landet, hvilket er meget dyrt. Jeg har ikke lige 4-5 K til et hifi-møbel, syntes jeg

 

Jeg har forresten fået et sæt superstands hjem, så når jeg engang får tid, skal de sættes på, og så skal jeg nok forklare så godt som jeg kan, om det er noget der er pengene værd.

Iøvrigt tak for alle de kommentarer der er kommet indtil videre.



__________________
Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler

Mit Hifi
Til top Vis rune-nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rune-nielsen Besøg rune-nielsen's Websted
 
Tossekurt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 December 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 73
Sendt: 11 April 2004 kl. 23:24 | IP-adresse registreret  

Kim F. skrev:
Tossekurt skrev:

he,,,,jooo det vrimler med HTX'ere herinde,,,,her er også en,, he he

 

ok setup..... men det er ikke med min gode vilje, for sony er altså ikke lige mig!!! men du har nu brugt NAD ,,,,den GODE NAS,,,,den har jeg også selv vilet have fingre i,,,, og vil nu stadig gerne,,,men er nu også lun på Rotel

Jeg tror ikke du er rigtig HTX'er, for med alle de rapporter man afleverer på den uddannelse, burde du vide hvor punktum-tasten sidder...

PS. Hvorfor er det ikke lige dig med Sony? Jeg synes det er ganske fint, og kunne godt finde på at gå tilbage til det på et tidspunkt..

 

JA!!! ha ha,,,du har ret!!! jeg burde vide, hvor punktum-tasten sidder. (prøvede at kigge i nederste højre hjørne, og der genmte den sig, var ellers blevet helt i tvivl)

men du kan være evigt forvisset om, at jeg er en 100% rigtig HTX'er, for hvem kunne ellers finde på at lave følgende udregning FOR SJOV, og I HOVEDET, bare imens man ventede på hovedretten, mens man er ude at spise sammen med sine HTX-venner:

vi udregnede hvilken hastighed en gråspurv skulle flyve med, hvis den skulle udligne energien i et sammenstød med en jumbojet,,her taler vi om en fuldt lastet Jumbojet, med max-hastighed, kontra en standard gråspurv,,,,

he,,,,behøver jeg at sige, at gråspurven skal flyve PÆNT stærkt, for at summen af kraftvektorerne bliver = 0 i sammenstødsøjeblikket

og ellers kan du bare se det BJERG jeg har har af opgaver fra min HTX-tid,,,det er seriøst noget der fik mine andre kammerater fra det almene gymnasium til at gå kolde,,, for de laver sq ikek helt så meget som en rigtig HTX'er (nok ret godt bevist ved blot at høre, hvor mange opgaver de skulle aflevere, og holde det op imod det antal vi skulle aflevere,,,plus størrelsen af rapporterne,,,, vores var ofte langt over 3 gange så store,,meget tankevækkende,,he he)

men jeg vil lige kommentere det med Sony:

hvis man finder Sonys "fine" serie, som hedder ES, så har jeg ingen problem, men min fætter fik en "standard" Sony Receiver, som ikke kunne tilsluttes den DVD-maskine han just havde købt, medmindre han brugte et specielt Sony-kabel.....  hvorimod min receiver,,,den klarede det da som en selvfølge.

sony er IKKE noget man gider eje, hvis det er i "bilka-niveau". så er deres udstyr simpelthen bare for ringe, og ikke fuldt kompatibelt med øvrigt grej på markedet. Til Sonys forsvar skal det dog siges, at det er der blevet rettet lidt op på dette. så der skal noget rigtigt fedt til, fra Sonys side, før jeg smider den lille aversion imod dem.

men giv mig endelig deres fjernsyn, for de er nogle af verdens bedste til at lave TV,,,indrømmetmen en Sony-Bilka-forstærker,,,,nææææh,,, så hellere en rådden banan, der er kørt over!!



__________________
Love is not a crime
Til top Vis Tossekurt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tossekurt
 
Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1618
Sendt: 12 April 2004 kl. 00:07 | IP-adresse registreret  

Tossekurt skrev:
Kim F. skrev:
Tossekurt skrev:

he,,,,jooo det vrimler med HTX'ere herinde,,,,her er også en,, he he

 

ok setup..... men det er ikke med min gode vilje, for sony er altså ikke lige mig!!! men du har nu brugt NAD ,,,,den GODE NAS,,,,den har jeg også selv vilet have fingre i,,,, og vil nu stadig gerne,,,men er nu også lun på Rotel

Jeg tror ikke du er rigtig HTX'er, for med alle de rapporter man afleverer på den uddannelse, burde du vide hvor punktum-tasten sidder...

PS. Hvorfor er det ikke lige dig med Sony? Jeg synes det er ganske fint, og kunne godt finde på at gå tilbage til det på et tidspunkt..

 

JA!!! ha ha,,,du har ret!!! jeg burde vide, hvor punktum-tasten sidder. (prøvede at kigge i nederste højre hjørne, og der genmte den sig, var ellers blevet helt i tvivl)

men du kan være evigt forvisset om, at jeg er en 100% rigtig HTX'er, for hvem kunne ellers finde på at lave følgende udregning FOR SJOV, og I HOVEDET, bare imens man ventede på hovedretten, mens man er ude at spise sammen med sine HTX-venner:

vi udregnede hvilken hastighed en gråspurv skulle flyve med, hvis den skulle udligne energien i et sammenstød med en jumbojet,,her taler vi om en fuldt lastet Jumbojet, med max-hastighed, kontra en standard gråspurv,,,,

he,,,,behøver jeg at sige, at gråspurven skal flyve PÆNT stærkt, for at summen af kraftvektorerne bliver = 0 i sammenstødsøjeblikket

og ellers kan du bare se det BJERG jeg har har af opgaver fra min HTX-tid,,,det er seriøst noget der fik mine andre kammerater fra det almene gymnasium til at gå kolde,,, for de laver sq ikek helt så meget som en rigtig HTX'er (nok ret godt bevist ved blot at høre, hvor mange opgaver de skulle aflevere, og holde det op imod det antal vi skulle aflevere,,,plus størrelsen af rapporterne,,,, vores var ofte langt over 3 gange så store,,meget tankevækkende,,he he)

men jeg vil lige kommentere det med Sony:

hvis man finder Sonys "fine" serie, som hedder ES, så har jeg ingen problem, men min fætter fik en "standard" Sony Receiver, som ikke kunne tilsluttes den DVD-maskine han just havde købt, medmindre han brugte et specielt Sony-kabel.....  hvorimod min receiver,,,den klarede det da som en selvfølge.

sony er IKKE noget man gider eje, hvis det er i "bilka-niveau". så er deres udstyr simpelthen bare for ringe, og ikke fuldt kompatibelt med øvrigt grej på markedet. Til Sonys forsvar skal det dog siges, at det er der blevet rettet lidt op på dette. så der skal noget rigtigt fedt til, fra Sonys side, før jeg smider den lille aversion imod dem.

men giv mig endelig deres fjernsyn, for de er nogle af verdens bedste til at lave TV,,,indrømmetmen en Sony-Bilka-forstærker,,,,nææææh,,, så hellere en rådden banan, der er kørt over!!

Rune, bær over mig med. Jeg ved jeg drejer tråden, men det her bliver jeg bare nødt til at kommentere!

Ok, du er rigtig HTX'er. Godt jeg aldrig blev drevet så langt ud i "nørd-hedens" onde kløer!

Hvis nu din lærer bad dig rette dine kommaer til punktummer, tror du så der ville være større held ved dennes påpegelse - end det faktum at du stadig ikke har rettet dig efter det jeg skrev i forrige indlæg?

Jeg er iøvrigt enig med Rune - hvordan blev snakken egentlig drejet over mod Sony? Jeg kommenterer blindt løs, uden at tage hensyn til at det eneste Sony der findes i setup'et, er en PS2! Er du også lidt skæv her, eller er der en forklaring?

No hard feelings..

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.
 
Tossekurt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 December 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 73
Sendt: 13 April 2004 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

Nørd!! he he, tak, det tager jeg som et kompliment.

men hvad angår kommaerne,,,så rettede jeg det ikke, udelukkende for at drille lidt...men jeg kan jo godt, når jeg anstrænger mig, men jeg tror faktisk, at det var en tryk-fejl første gang!!!

men at det lige blev til et par øretæver til Sony, skyldes vist udelukkende at det er længe siden jeg sidst hat lukket galde ud om Sony, og så fik jeg jo lige øje på noget med Sony i dette indlæg... he he!

men det er ikke fordi jeg er skæv, eller stiv eller det der er værre!

jeg er bare lettere sindssyg, jeg har sendt et billede til dig som måske kan bekræfte det lidt, Harry og jeg sidder og ser film...he he!!



__________________
Love is not a crime
Til top Vis Tossekurt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tossekurt
 
lydmand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Marts 2004
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 14 April 2004 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

 Hej Rune

Det var lidt af en påstand at der ikke findes nogle "integrerede" der kan spille op med din "goldstar" NAD S 300 - det er som at diskutere smagen af ost !

Har du nogensinde lyttet til Denon AVC 1D tilsluttet DVD 5000 det giver et helt andet vurderingsgrundlag - og ja jeg har begge dele hertil er tilsluttet 4 stk DALI Evidence 870,ASW 1000 sub og Jamo Concert center 

Venlig hilsen

Lydmand

Til top Vis lydmand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lydmand
 
Kedde
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 789
Sendt: 15 August 2004 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Nu har du haft AVM3AV et stykke tid. Hvordan vil du beskrive forskellen til  AVM3Sig. ?
Til top Vis Kedde's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kedde
 

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes