Sendt: 11 August 2013 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
Jeg har haft M3 m. Audiolab 8000A og Arcam AVR200 i flere år - og vil sige, at højttalerne først kom rigtig til live med noget mere power - Primare, Vincent og den slags. Men skidt med det.
Du skal nok indstille dig på, at det aldrig kommer til, at lyde, som dine hovedtelefoner. Der er for mange variabler i spil - herunder rummet og den slags.
Jeg synes alle de komponenter du har i spil er musikalske med fin dynamik til prisen. Audiovector M3 synes jeg er mellemtone tung med ok dynamik og det tror jeg ikke nogen af de forstærkere du kigger på laver om på, så det skal du nok lære, at leve med :-).
Til gengæld er de også musikalske synes jeg.
Jeg ville lægge mig fast på en pris - altså, hvad vil du egentlig betale - og så kigge på, hvad der kommer til salg til 1,5 gange prisen over de næste 3-4 uger. Tag de bedste varer ned af hylden og byd det du har råd til. Du kan jo altid sælge det igen, hvis du har gjort en ok handel og du ikke er glad for lyden.
Så længe du køber mærkevarer kan du komme af med det igen, men lidt tålmodighed.
Hvis den Cambridge der er til salg er versionen på 2x65W ville jeg købe den. For under 500 kr. kan det ikke gå helt galt - men husk, at høre den og afprøve den. Det er jo en gammel sag.
Hilsen Heine
|