Forfatter |
|
Shortykiller Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2013 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 13
|
Sendt: 06 Juli 2013 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
RSKRIVER:
Det skal jeg gøre, er glad for den hjælp jeg kan få her inde, og i en god tone, det er absolut ikke alle steder det er tilfældet
Tror jeg vil overveje den DAC efter jeg har fået lyttet til NADén, så jeg kan høre forskellen der, og efter DAC så kommer på
:-)
.. de har nogle i HIFI klubben osse, til noget dyre penge, er de det mere værd, eller er det spild af penge i mit tilfælde mon!?
Jeg kommer nok osse til at spørge lidt til forforstærker på et tidspunkt, for er ikke helt med på hvordan det lige hænger
sammen, nogle er med forstærker så den kan kobles direkte, og andre uden, som skal i serie med en effekt blok... får man
overhovedet noget ud af den forstærker i pre-amp hvis man bruger pre-out til en effekt blok!?!
Forresten, så er der en phono remote control bag på forstærkeren, ligner et jack stik, er det til at tænde effektblokken
sammen med pre-amp!?!? __________________ Mvh. Morten Rasmussen
|
Til top |
|
|
rskriver Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
|
Sendt: 06 Juli 2013 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter min mening er hifiklubbens Argon DACs ikke interessante. Så skal du op i Cambridge DacMagic :)
Synes du sku starte med Behringer DACen og så engang senere tage ud i forskellige hifi-forretninger og låne nogle dyrere
DACs med hjem og se om det giver noget.
|
Til top |
|
|
rskriver Forum Bruger

|
Sendt: 06 Juli 2013 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bruger du en pre-out til din NAD effektforstærker, benytter du kun for-forstærkerdelen i den forstærker med pre-out. Dvs at
signalet går udenom effektdelen og bruger så effekten fra din effektforstærker istedet til at forstærke signalet :)
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 07 Juli 2013 kl. 00:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, tænkte nok det hang sådan sammen, så ingen grund til at betale for en pre-amp med effekt i når man har et ordentligt
effekttrin  got it
Jamen det blev jo kun billigere af det, så nøjes jeg bare med den billige DAC, er garanteret rigeligt til mig, ihvertfald indtil jeg
evt. blev helt bidt af et galt Hifi Anlæg
Tak for svar... __________________ Mvh. Morten Rasmussen
|
Til top |
|
|
donjon Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2012 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 112
|
Sendt: 07 Juli 2013 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
.
|
Til top |
|
|
Kim Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
Sendt: 07 Juli 2013 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Shortykiller skrev:
Kim:
Forstår jeg dig rigtigt!? siger du at spikes vil gøre buldren værer!?! men et par træklodser er bedre!?
Mvh. Shorty |
|
|
Ja spikes kobler til gulvet, og får det til at svinge med, men hvis du havde beton gulv,ville spikes være godt. __________________ mvh. Kim
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 08 Juli 2013 kl. 04:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim skrev:
Shortykiller skrev:
Kim:
Forstår jeg dig rigtigt!? siger du at spikes vil gøre buldren værer!?! men et par træklodser er bedre!?
Mvh. Shorty |
|
|
Ja spikes kobler til gulvet, og får det til at svinge med, men hvis du havde beton gulv,ville spikes være godt. |
|
|
okay, det er godt nok lige modsat af hvad jeg troede  så ved jeg det, tak ... __________________ Mvh. Morten Rasmussen
|
Til top |
|
|
rskriver Forum Bruger

|
Sendt: 08 Juli 2013 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
En stor haveflise er godt til at afkoble :) ellers kig på SD-feet og VT-feet for afkobling
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 09 Juli 2013 kl. 00:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
rskriver skrev:
En stor haveflise er godt til at afkoble :) ellers kig på SD-feet og VT-feet for afkobling |
|
|
hehe, en have flise bliver det ihvertfald ikke  , men de der VT-Feet´s ser faktsik fine ud, kunne være man skulle overveje
det.. __________________ Mvh. Morten Rasmussen
|
Til top |
|
|