Sendt: 22 Februar 2013 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
SKØNT når tingene bare virker som lovet.... :)
Den ene disk i min Readynas Ultra begyndte igår at melde om fejl på disken, hvilket er varsel om en snarlig død...
Detected increasing uncorrectable errors[35] on disk 1 [ST31000340AS, 6QJ039DG]. This often indicates an impending failure. Please be prepared to replace this disk to maintain data redundancy.
Kører med spejling så bestilte fluks en ny hos PROSHOP. Ankom allerede i dag og jeg ville så lave den ultimative test. Skifte dyret mens musikken spiller.
Kl. 16.43
A disk was removed from the ReadyNAS. One or more RAID volumes are currently unprotected, and an additional disk failure or removal may result in data loss. Please add a replacement disk as soon as possible.
Kl. 16.49
A new disk was added to the ReadyNAS. If multiple disks have been added, they will be processed one at a time. Please do not remove any added disk(s) during this time.
kl. 16.50
Data volume will be rebuilt with disk 1.
Det er sgu bare i orden. Og altsammen mens musikken spiller ... :)
PS! Har selvfølgelig også en 3 kopi liggende på en anden lokation ;) (bliver jævnlig opdateret)
Synes lige jeg ville dele dette, når nu mange andre er på vej ind i streaming verdenen. __________________ Callesoroe
|