Bruger siden: 06 Marts 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 911
Sendt: 17 Februar 2013 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
Mit Stello CDT 100 cd-drev.Er lige begyndt på at skrive no disk når du har sat en cd i maskinen.Drevet er toploaded og der skal en kontravægt oven på cden.Man skal så trykke på load og den skulle så gerne finde cden.
Bruger siden: 05 April 2010 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 147
Sendt: 17 Februar 2013 kl. 11:44 | IP-adresse registreret
Det er nok drevet, der skal skiftes. Min havde samme problem for nogle måneder siden. René fra Vassago hifi var meget
behjælpelig og hér kan du sikkert også finde hjælp og vejledning. Selv om det er lidt off topic, var det ganske simpelt
uovertræffen service og hjælpsomhed hos Vassago, så tak for det!
Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
Sendt: 17 Februar 2013 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
Der kan også være fejl på visse pladers indlæsnings spor. Oplever det på visse plader med en Onkyo DX7711 og min nye Vincent CD400 med de værste af pladerne. Men et par indlæsnings forsøg giver dog pote på Vincent.
__________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6373
Sendt: 17 Februar 2013 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
Den skal næsten altid "bare" ha´ en ny laser. Det kan et hvilket som helst radioværksted klare. Det er det billigste af det billigste Sony "skrammel" der sidder i så´n en.
__________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Bruger siden: 06 Marts 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 911
Sendt: 18 Februar 2013 kl. 06:11 | IP-adresse registreret
Fik en mail fra Jensen i aftes.Skulle lige prøve at slukke for drevet på afbryderen på bagsiden af drevet.Og nu kører det sørme igen.Så det skulle åbenbart resettes.
Bruger siden: 24 Marts 2011 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 62
Sendt: 18 Februar 2013 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
Hej! Står lidt og overvejer at skulle købe sådan en CDT100 til min Stello DA100 signature - lyder på jer som om i er glade for den - ellers nogen kommentarer eller skal en af jer evt. af med jeres og er villige til at sælge???
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum