Sendt: 27 September 2013 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan... Igen... Hvad lyder bedst...? Kom nu med i seng skat, eller nu er det på tide at du letter røven fra dit såkaldte sweetspot og går ud med
skralderen... Disse kan ikke sammenlignes, jeg ved det... Og det er det der er pointen...! Hvad er man til...? Jeg elsker den musik der er lavet til
vinyl... Ligesom jeg elsker den musik der er lavet til cd... Er der forskel, jeg mener ja, ud fra hvad mine ører og dermed hjerne fortæller mig...
Streaming er jeg ikke på... Endnu.... Men det kommer, og dermed er der ikke sat punktum for de 2 andre medier... De supplerer hinanden... Men det
nærvær vinyl giver... Har jeg ikke fundet endnu på de andre medier.... Selvfølgelig er der mindre støj... Men den "varme og nærvær" vinylen giver
mig, kan de andre ikke levere for de penge jeg vil investere for... Dermed ikke sagt det er den endegyldige sandhed, tværtimod... Men jeg ser ikke
med afsky eller ned på hvad andre mener er vellyd for dem... Tværtimod, er jeg hamrende gæad for at komme rundt og se, og glædes, over hvad der
fænger og fastholder, og motiverer andre med samme passion... Musik, gennem forstærkere og højttalere... Kærlighed...
Med venlig hilsen
Struktøren
|