Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2025 | 07:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Primare MM30 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Fleck
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2011
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 21 Marts 2013 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

Jeg overvejer at anskaffe et medie modul til min I32. Jeg er selvfølgelig interesseret i streaming etc., men jeg er
virkelig interesseret i at høre om nogen har erfaringer med eller meninger om DAC'en, der er en del af dette kort.
Jeg tænker naturligvis mest på lydkvaliteten - er den sammenlignelig med f.eks. en CD32? Det er mindst lige så
meget den del jeg har brug - jeg er pt. på "smal-kost" - d.v.s. uden en dedikeret DAC!
/Jan
Til top Vis Fleck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fleck

freitag
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2007
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 Marts 2013 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

Hej Jan

Jeg er en glad ejer af PRE32 med mm30. Jeg streamer direkte via netkabel fra min Synology NAS hvor alle mine cd'er ligger som flac eller wav. Det er
en løsning jeg kun kan sammenligne mod DVD30. I mine ører er modulet mere åbent i lyden. Selve betjeningen er med Primare app på ipad
fantastisk. Ingen børnesygdomme. Den spiller bare. Har dog ingen erfaring med wifi delen på mm30 da jeg altid har brugt netkabel.

Jeg bruger Apple TV3 til at se film og serier og syntes trods den ringe lydstandart fra ATV at mm30 gør det godt. Det er selvfølgelig en dyr løsning ift
hvad man kan få en billigere dac til. Men sammen med din I32 tror jeg du vil blive rigtig overrasket og glad. Jeg kan kun anbefale denne løsning.

CD32 og mm30 er samme dac-løsning. Primare er ikke dovne, de har bare lavet et godt produkt.

Dynaudio Contour 3.0
Nordost Frey HT
Nordost Heimdall Norse XLR
Synology DS212j (WAV) CAT7+
Til top Vis freitag's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af freitag

Darwin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2010
Sendt: 21 Marts 2013 kl. 23:37 | IP-adresse registreret  

Jeg synes at MM30 gør det fint til prisen  men tror ikke den bliver meget bedre lydmæssigt i forhold til CD32   men den giver andre muligheder

jeg var dil demo aften hos Primare i Århus  deres DAC32  den er vild  også en del bedre end MM30  men det er bare en dac  og har ikke de muligheder

en ting jeg blev overrasket over var en billig opgradering jeg har gode Cat 6 kabler i min installation..men det jeg hørte derude med Supra cat7+ var råt så næste morgen bestildte jeg de cabler hos AV og de er nu på   det giver mere luft og presition

men vent Primare kommer med en Pre60.........den skal jeg høre til sommer men den er kosbar

Til top Vis Darwin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Darwin

Darwin
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Marts 2013 kl. 23:41 | IP-adresse registreret  

freitag skrev:
Hej Jan

Jeg er en glad ejer af PRE32 med mm30. Jeg streamer direkte via netkabel fra min Synology NAS hvor alle mine cd'er ligger som flac eller wav. Det er
en løsning jeg kun kan sammenligne mod DVD30. I mine ører er modulet mere åbent i lyden. Selve betjeningen er med Primare app på ipad
fantastisk. Ingen børnesygdomme. Den spiller bare. Har dog ingen erfaring med wifi delen på mm30 da jeg altid har brugt netkabel.

Jeg bruger Apple TV3 til at se film og serier og syntes trods den ringe lydstandart fra ATV at mm30 gør det godt. Det er selvfølgelig en dyr løsning ift
hvad man kan få en billigere dac til. Men sammen med din I32 tror jeg du vil blive rigtig overrasket og glad. Jeg kan kun anbefale denne løsning.

CD32 og mm30 er samme dac-løsning. Primare er ikke dovne, de har bare lavet et godt produkt.

Hejsa  ser du har skiftet dine HT ud med en gulvmodel

freitag
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2007
Sendt: 21 Marts 2013 kl. 23:57 | IP-adresse registreret  

Hej

Nej stadig stander, men har været nødsat til at nedgradere. Jeg har ligeledes opgraderet til Supra cat7+. Satans stive kabler :-)

Er du kommet af med din A33.2?

Dynaudio Contour 3.0
Nordost Frey HT
Nordost Heimdall Norse XLR
Synology DS212j (WAV) CAT7+
Til top Vis freitag's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af freitag

Darwin
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Marts 2013 kl. 08:32 | IP-adresse registreret  

freitag skrev:
Hej

Nej stadig stander, men har været nødsat til at nedgradere. Jeg har ligeledes opgraderet til Supra cat7+. Satans stive kabler :-)

Er du kommet af med din A33.2?

Ja der skal arbejdes med de Cat7+  ;-)  ja der kom en københavner forbi pg tog min A33.2 med hjem...

Så du har der efter hånden rent bord..har et furutec strømkabel i overskud effer jeg har udskiftet mine kabler til effektene til nogle kraftiger kimber   men den store forskel fik jeg da jeg brugte lidt penge på mit aktiv filter på strømsiden

Fleck
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2011
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 23 Marts 2013 kl. 08:31 | IP-adresse registreret  

Tak for inputs. Ser ud til jeg kan glæde mig til mediemodulet.
/Jan
Til top Vis Fleck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fleck

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes