Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2024 | 20:25   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Grafikerens HiFi (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 49
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
proby
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 33
Sendt: 10 Marts 2010 kl. 08:47 | IP-adresse registreret  

 

Hej kennhl

Jeps! Jeg er med på hvordan du har målt det ud. Ca samme intoeing jeg har på mine. jeg har så ca godt og vel 50 cm til bagvæg men ingen dæmpning i basport. Det afhænger meget af rummet størrelse, dæmpning osv. jeg har en Xindak Xa 6950 spændt bag og den har rigelig med kræfter til at styre disse lidt krævende højtalere. Du kan læse en del om forstærkeren forskellige steder her på sitet. Til de penge har jeg ikke oplevet bedre alternativer. Jeg har som afspiller en herlig rørbestykket cd fra Opera: Consonance mrk2,2. Det hele er forbundet med lidt ældre Bertram kabler samt støjfilter og netkabler fra supra. Spikes på højtalerne er iøvrigt udskiftet med special tilpassede(efter vægt) SD fødder. Det kan anbefales! Jeg kan se at du har nogenlunde samme type trægulv som jeg.

Til top Vis proby's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af proby
 
kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 988
Sendt: 10 Marts 2010 kl. 16:54 | IP-adresse registreret  

Roky skrev:
Hej

Imponerende flot opsætning i mente at det hele er hvidt

Spøg til side, det ser virkeligt lækkert ud - Og lyden sikkert ligeså - Har du haft andre forstærkere spændt for viennaerne?


Ja det er meget hvidt, også lidt for meget måske, men konen er glad og det er jo vigtigt

Ja jeg har haft et par andre forstærkere spændt for, men desværre ikke her hjemme hos mig selv, da jeg var nede ved Rene ved Vassago hørte jeg en Accuphase og et dejligt sæt Pass Labs monoblokke, DET SPILLER..!! Men kunne godt tænke mig at hører lidt forskelligt, men kender desværre ikke rigtige lige nogen jeg kan låne en forstærker af
Til top Vis kennlh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennlh
 
kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 988
Sendt: 10 Marts 2010 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

thuekay skrev:
Ser bare rigtig godt

Dit toe-in minder meget om mit. De skal have en del imo.


ja jeg var faktisk også lige overrasket over at de skulle vinkles så meget,
men det har klart gjort godt..
Til top Vis kennlh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennlh
 
kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 988
Sendt: 10 Marts 2010 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

proby skrev:

 

Hej kennhl

Jeps! Jeg er med på hvordan du har målt det ud. Ca samme intoeing jeg har på mine. jeg har så ca godt og vel 50 cm til bagvæg men ingen dæmpning i basport. Det afhænger meget af rummet størrelse, dæmpning osv. jeg har en Xindak Xa 6950 spændt bag og den har rigelig med kræfter til at styre disse lidt krævende højtalere. Du kan læse en del om forstærkeren forskellige steder her på sitet. Til de penge har jeg ikke oplevet bedre alternativer. Jeg har som afspiller en herlig rørbestykket cd fra Opera: Consonance mrk2,2. Det hele er forbundet med lidt ældre Bertram kabler samt støjfilter og netkabler fra supra. Spikes på højtalerne er iøvrigt udskiftet med special tilpassede(efter vægt) SD fødder. Det kan anbefales! Jeg kan se at du har nogenlunde samme type trægulv som jeg.



Jeg vil også sige, at de gerne måtte komme lidt længere fra bagvæggen, men det kan bare ikke rigtig lade sig gøre ordentlig med de møbler vi har, men det har VIRKELIG hjulpet meget at få den øverste basport lukket til, synes saktens den nuværende opstilling kan fungere.

Xindak'en ser ud til at være en lækker forstærker, har selv kigget en smule på den, kunne være sjovt at hører den en dag, men lige nu har jeg ikke økonomi til at skifte forstærker. Men Cambridgen skal da helt sikkert skiftes en dag, har også kigget lidt på Primare og Cayin. Men tror det svageste led i mit system lige nu er iPoden, dvs jeg skal have mig en ordentlig DAC at koble Wadia'en til, så man kan udnytte den fuldt ud. Tror som sagt at det vil være der jeg vil kunne opnå det største løft i lydoplevelsen... ELLER ER JEG HELT GALT PÅ DEN?

Til top Vis kennlh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennlh
 
Roky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1974
Sendt: 10 Marts 2010 kl. 18:14 | IP-adresse registreret  

kennlh skrev:

Roky skrev:
Hej

Imponerende flot opsætning i mente at det hele er hvidt

Spøg til side, det ser virkeligt lækkert ud - Og lyden sikkert ligeså - Har du haft andre forstærkere spændt for viennaerne?
Ja det er meget hvidt, også lidt for meget måske, men konen er glad og det er jo vigtigtJa jeg har haft et par
andre forstærkere spændt for, men desværre ikke her hjemme hos mig selv, da jeg var nede ved Rene ved Vassago hørte
jeg en Accuphase og et dejligt sæt <span style="font-weight: bold;">Pass Labs monoblokke, </span>DET SPILLER..!!
Men kunne godt tænke mig at hører lidt forskelligt, men kender desværre ikke rigtige lige nogen jeg kan låne en forstærker
af


Ja det er også en faktor der skal passe. Dyre men lækre sager - Parasound laver også nogle lækre sager når du er på de
kanter. Har dog ikke noget erfaring i det prisleje.
Går ud fra at der er line out i Wadiaen og så må der vel være en DAC af en art i den?

Jeg tror at det svageste led er forstærkeren lige pt. - Men ingen kæde er jo stærkere end det svageste led. I hvert fald er
det vigtigt at du tager dig god tid til at lytte - Gerne i flere uger før du bestemmer dig. Forbedringen mellem forstærkere er
selvfølge til stede med det samme, men det tager noget tid før dine ører vænner sig til en ny lydartikulation.
Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky
 
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3162
Sendt: 10 Marts 2010 kl. 21:21 | IP-adresse registreret  

Mht. bulderbassen...

Prøv at tage to A4 papir per højttaler (der er jo to huller per Vienna) og rulle dem til et rør og sætte røret ind i basrøret som en forlængelse. Først langt ind, lytte, hive lidt ud og så videre.

Forhåbentlig har du pludselig den fedeste, korte og kontante bas uden bulder, uden at have kvalt et basreflekssystem.


__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 
proby
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 33
Sendt: 11 Marts 2010 kl. 10:16 | IP-adresse registreret  

kennlh skrev:
[QUOTE=proby]

 

Hej kennhl

Jeps! Jeg er med på hvordan du har målt det ud. Ca samme intoeing jeg har på mine. jeg har så ca godt og vel 50 cm til bagvæg men ingen dæmpning i basport. Det afhænger meget af rummet størrelse, dæmpning osv. jeg har en Xindak Xa 6950 spændt bag og den har rigelig med kræfter til at styre disse lidt krævende højtalere. Du kan læse en del om forstærkeren forskellige steder her på sitet. Til de penge har jeg ikke oplevet bedre alternativer. Jeg har som afspiller en herlig rørbestykket cd fra Opera: Consonance mrk2,2. Det hele er forbundet med lidt ældre Bertram kabler samt støjfilter og netkabler fra supra. Spikes på højtalerne er iøvrigt udskiftet med special tilpassede(efter vægt) SD fødder. Det kan anbefales! Jeg kan se at du har nogenlunde samme type trægulv som jeg.



Jeg vil også sige, at de gerne måtte komme lidt længere fra bagvæggen, men det kan bare ikke rigtig lade sig gøre ordentlig med de møbler vi har, men det har VIRKELIG hjulpet meget at få den øverste basport lukket til, synes saktens den nuværende opstilling kan fungere.

Xindak'en ser ud til at være en lækker forstærker, har selv kigget en smule på den, kunne være sjovt at hører den en dag, men lige nu har jeg ikke økonomi til at skifte forstærker. Men Cambridgen skal da helt sikkert skiftes en dag, har også kigget lidt på Primare og Cayin. Men tror det svageste led i mit system lige nu er iPoden, dvs jeg skal have mig en ordentlig DAC at koble Wadia'en til, så man kan udnytte den fuldt ud. Tror som sagt at det vil være der jeg vil kunne opnå det største løft i lydoplevelsen... ELLER ER JEG HELT GALT PÅ DEN?

Hej kennhl

Primare skulle være et rigtig godt match til VA på samme måde som det siges Densen er. Har aldrig selv hørt kombinationerne, men det er bla det importøren(Jensen) anbefaler. Jeg tror bestemt også du vil kunne opnå et stort kvalitets løft ved at investere i en anden DAC. Har du overvejet udskiftningen af spikes, det kan som sagt anbefales at prøve det af.

Til top Vis proby's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af proby
 
kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 988
Sendt: 29 April 2010 kl. 14:48 | IP-adresse registreret  

Hej folkens...
 
Det er vist ved a være længe siden der har været gang i den her tråd!
 
Jeg er jo kommet til at love en lille anmeldelse af mine nye højtalere
 
Jeg havde efter lang tids søgen fundet de højtalere der skulle erstatte de små hvide michelinmænd, som jeg efterhånden var ved a være ret træt a!
(som jeg vist også lod skinne igennem her i tråden..heh) Efter at have lyttet til mange forskellige højtalere i forskellige prisklasser, faldt mit valg på Vienna Beethoven Concert Grand.
 
Efter ca. 2 ugers ventetid, som i min verden svarede til ca. 15år, ankom kasserne. Har aldrig haft så travlt med at komme hjem fra arbejde, som den dag J De var squ godt pakket ind må man sige,
4 lagt tyk pap + en pose til hver af højtalerne, øverst i hver kasse lå der et sæt hvide bomuldshandsker, man skulle jo nødig sætte fingre på den fine hvide pianolak!
 
Mine Viablue SC-4 Single-wire T6s højtalerkabler var os kommet med posten, så det var bare med at få sagerne til og få sat en skive på!
 
Lytteindtryk
Det første der blev sat på var Candy Dulfer – Lilly was here, et nummer jeg efterhånden har lyttet til 1.000 gange....jeg må tilstå, jeg var ikke specielt imponeret, der var ikke rigtig hul igennem og lyden var ”lukket”, selvfølgelig fordi kabler og højtalerne var sprit nye og aldrig har spillet før.
Jeg tog en hurtig beslutning og satte iPod’en på ”bland alle sange” skruede godt op, langt fra max men stadig så der var noget bevægelse i enhenderne, og så tog jeg på weekend tur, så måtte de være nogenlunde tilspillet efter at have kværnet løs i knap 48 timer
 
Da jeg kom tilbage skal jeg love for der var sket ting og sager! Jeg satte Candy Dulfer på igen, og det var lige før jeg ikke troede det var samme højtalere der spillede som før jeg tog af sted, resten af ugen sad jeg bare og lyttede til så meget forskelligt musik som det næste var muligt, alt fra Bolero til Volbeat, Oscar Peterson, Tina Disckow og Pink Floyd mv. Lyden var meget mere åben, og meget dynamisk, den lækreste skarpe diskant, der lige præcis holder sig på den rigtige side af grænsen af hvor den bliver ubehagelig! Bunden er dyb, rigtig dyb, men stadig præcis og raffineret,
og mellemtonen kærtegner Dickows stemme som jeg aldrig har hørt før!
 
Jeg har gennem tiden også eksperimenteret meget med placeringen af højtalerne, og her var der også meget at hente, dog slet ikke i nærheden af tilspilningsprocessen, men stadig nok til at jeg blev overrasket. Da jeg desværre ikke i dagligdagen har mulighed for at få den afstand til bagvæggen som jeg gerne ville, prøvede jeg at blokere basportene med skum.
 
Men nu mener jeg at have fundet den rigtige placering af Vienna'erne, huha det har taget  mange aftner (godt konen tit har aften/nattevagter) i sofa'en, men sikke en dejlig oplevelse! jeg har prøvet mange forskellige ting, ændre afstanden mellem højtalerne, afstanden fra væggen og viklen, toe-in,
og tilsidst har jeg, som nævnt tidligere, prøvet at lukke basrefleks hullerne med skumgummi,
det hele i alle mulige og umulige kombinationer...
 
Den kombination, der indtil videre har fungeret bedst i mine ører er en afstand på 35cm til bagvæggen, med den øverste (den store) refleksport lukket til med skum og en vinkel fra væggen
på ca. 65 grader og Ca. 2,6 meter mellem højtalerne...
 
Bassen er virkelig blevet strammet op, perspektiv og dybde i lyden er fantastisk, noget af det bedste jeg har hørt!

Til top Vis kennlh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennlh
 
kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 988
Sendt: 10 August 2010 kl. 22:35 | IP-adresse registreret  

Lidt stemnings billeder fra en hyggelig aftenstund hvor konen var sendt på arbejde...











Til top Vis kennlh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennlh
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 10 August 2010 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

Ser jo stadig rigtig stilet ud 

Der er skruet godt op for den forstærker


__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 988
Sendt: 11 August 2010 kl. 14:14 | IP-adresse registreret  

tak, tak... jeg har fået ny sofa, så sweetspotet er blevet endnu bedre,
det var jeg jo ligesom nød til at fejre på en eller anden måde..:-)
- så der blev drejet godt til høre på den store knap...
Til top Vis kennlh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennlh
 
Tifo
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 01 Februar 2010
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 180
Sendt: 03 December 2010 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

Hej K! Nu har jeg lige kigget en ekstra gang på dit anlæg og smidt en kommentar.. Det ser da meget godt ud :) - Hvad har du gjort for at få billederne lagt ind?

Mvh Andreas H.

Til top Vis Tifo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tifo
 
kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 988
Sendt: 13 Marts 2011 kl. 13:25 | IP-adresse registreret  

Så var jeg lige en tur forbi Rene ved Vassago i Odense, og lånte dette lille vidunder med hjem (Stello DA100 signature), har
ikke rigtig fået testet den endnu, men er allerede klar over at den kommer til at give lyden et MEGA løft, som Rene sagde, du
får da en kultur-chok når du sætter den her til....og ja det kan man vel godt sige jeg gjorde

Til top Vis kennlh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennlh
 
Bulletdodger
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
KT Radio

Bruger siden: 26 April 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 374
Sendt: 13 Marts 2011 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

kennlh skrev:
proby skrev:

Hej

Rigtig flot anlæg. Er selv den lykkelige ejer af et sæt Vienna BCG.

Lige et opklarende spørgsmål. Du skriver at dine højtalere er vinklet 65 grader!! fra bagvæggen??Det var godt nok meget, og det ser nu heller ikke ud til at være tilfældet på billederne?



Okay, er du glad for dem..? Hvad har du spændt for..?

Hmm ved ikke om jeg har målt det på den rigtige måde, men en lille skitse er her:


Det er så det vi andre har valgt at kalde 22 grader....

Til top Vis Bulletdodger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bulletdodger
 
stiv
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1062
Sendt: 13 Marts 2011 kl. 14:26 | IP-adresse registreret  

Hhmmm, respons tiden på HIFI4ALL, er sgu blevet tung... 
Til top Vis stiv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stiv
 
stiv
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1062
Sendt: 13 Marts 2011 kl. 14:33 | IP-adresse registreret  

kennlh skrev:
Som i kan se på billederne, står mine VA'er desværre lidt tæt på bagvæggen, hvilken resultere i at jeg skal flytte lidt på dem når der skal lytte, og det fint nok, men synes alligevel der er lige rigelig med ukontroleret buller.... Så jeg vil nu forsøge mig lidt frem ved at fylde reflekshullerne bag på, så var forbi skumhuset i Århus idag og købe sådan 4 stk. skumfirkanter...



Nogen der ved om det evt. kunne give et fornuftigt resultat, jeg ved godt at jeg bare kan sætte mig ned i stuen og lytte, og der gør jeg selvfølgelig også, men er alligevel nysgerrig om der er andre der har haft sammen idé og om det var en vellykket affære..??



Hej Kennelh, kan se at du engang imellem arbejder lidt med dæmpning...har du forsøgt med flere zone tæpper!...
Til top Vis stiv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stiv
 
kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 988
Sendt: 14 Marts 2011 kl. 09:11 | IP-adresse registreret  

altså tænker du op tæpper på væggen..?
Til top Vis kennlh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennlh
 
Morell
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Neon^

Bruger siden: 28 Februar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 666
Sendt: 14 Marts 2011 kl. 09:25 | IP-adresse registreret  

Forresten så skal du lige være over Stello´en der. At upsample til 192kb er bestemt ikke altid det bedste. (som din står til på
billedet)

Her i hytten og på alle de test jeg har læst har de fået bedste resultater ved at køre uden opsampling. Men prøv dig frem!

__________________
Livet er som en barneskjorte - kort og beskidt
Til top Vis Morell's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Morell
 
kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 988
Sendt: 14 Marts 2011 kl. 11:12 | IP-adresse registreret  

Har som sagt ikke rigtig testet den endnu, men kommer forhåbentlig snart dertil.

Har hørt lidt forskelligt mht up-sample, Rene havde også det bedste resultat uden, men testen her på siden
DAC stortest
siger at han har det bedste resultat med den højeste up-sample.

Så det er helt sikkert noget det lige kræver nogle aftner, hvor konen ikke er hjemme
Til top Vis kennlh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennlh
 
kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 988
Sendt: 21 Marts 2011 kl. 18:09 | IP-adresse registreret  



Nu er der efterhånden ved a være gået lidt tid siden jeg var forbi Odense og låne en Stello DA100 signature med hjem.
Jeg må sige den virkelig har overrasket mig.

Jeg købte jo i sin tid, Wadia 170’eren udelukkende med henblik på at jeg skulle have mig en ordentlig DAC,
da digital-til-analog konverteringen der sker i selve iPod’en selvfølgelig er af begrænset kvalitet. Desværre hænger indkøbet
af hifi udstyr sammen med økonomien, og af samme grund har jeg ”nøjes” med Wadia’ens analoge udgang indtil nu.

Men jeg skal hilse at sige, der er sket et kvantespring siden jeg fik sat Stello’en til, hold da op! Nu skal det selvfølgelig lige
nævnes at jeg ikke har testet den op mod andre DAC’s eller CD-afspillere, jeg kan kun sammenligne med mit gamle setup
- iPod konverteringen.

Det første indtryk jeg fik af lyden efter Stello’en blev sat til, var følelsen af at der blev fjernet et tyndt tæppe fra begge
højtalere, lyden var meget åben og ”hul igennem” agtig. Forskellen var faktisk så markant at jeg ikke helt troede på det,
så jeg prøvede af koble DAC’en fra og kører direkte fra Wadia’en igen, og så tilbage igen, den var god nok, der var virkelig
hul igennem nu!

Jeg satte Søren Huss – Du er... på, lænede mig tilbage i sofaen og lukkede øjnene...
Har aldrig tidligere hørt en så vellydende guitar og den klinger ud på en måde jeg ikke har hørt lignende. Vokalen er super
nærværende og smertelig på den fede måde. Der er virkelig sket noget med klangen af dette nummer! Har ikke tidligere
nydt det på samme måde som nu.

Jeg spillede en række forskellige numre, igen og igen og her var konklusionen den samme, et meget åbent og ligefremt
lydbillede med en fint perspektiv, både hvad angår bredde og dybde. Har ikke hørt mit system være så velspillene og
dynamisk som nu. Jeg opdager detaljer og lyde som jeg aldrig har hørt tidligere, ja faktisk på stor set alle de numre jeg har
lyttet igennem indtil videre. Men det skal så dertil nævnes at dårlige indspilninger og musik rippet med lav bithastighed bliver
straffet! - heldigvis ligger størstedelen af mit musik som lossless

Jeg har selvfølgelig eksperimenteret en del med upsamplingen, der er den ”neutrale” 16bit/44.1khz, så er der, hvad jeg vil
kalde trin 1 24bit/96khz og så der max upsampling på 24bit/192khz og jeg må tilstå, at der, på mit system, er forsvindende
lidt forskel på de 3 niveauer, men så alligevel, hørte jeg en række numre mange gange på hver af de forskellige samplinger
og skrev ned hver gang, hvilken ”version” af nummeret jeg synes bedst om og et flertal af gangene var det den mellemste
sampling mit valg faldt på, altså 24bit/92khz

Konklusionen er; jeg må bare eje dette lille vidunder! Den er VIRKELIG de ca. 5.000 kroner værd og jeg kan i den grad
anbefale den til andre
Til top Vis kennlh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennlh
 

<< Forrige Side af 49 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes