| Forfatter |
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 29 Oktober 2012 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med slangerne Kenn, hvordan går den gamle Phyton sig hos dig ?
Har selv Adele live skiven, enig i at den er total fed, det er bare ærgeligt at alle de små komentar hun siger mellem nummeren er siget væk på cd udgagen. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 988
|
| Sendt: 29 Oktober 2012 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Du går til den med slanger og Adele
Adele er hovedretten
Har du købt de hartvig ? Tror deres ekstreme åbne lydsignatur klæder dine vienna
Er shunyata også købt? |
|
|
Har du hørt Adele skiven Claus..? Den er møg fed..!  Nej jeg har ikke købt Hartvig kablet endnu, men overvejer det godt nok MEGET kraftigt, det svinger 110 sammen med resten af systemet..! Det har lige givet det HUL igennem jeg har savnet..! Ikke fordi der ikke var det på mit gamle kabel, her er der bare mere..! Speciel diskanten er blevet SÅ lækker..! Shunyata er købt, til en meget fair pris, kan se Hans (ArtSound) lige har lagt et kabel helt magen til på hans brugt side..! Fik faktisk kvitteringen med fra sælger, den lød på 2xPython og en Supra strømskinne = 28.000 dask, AV..!
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Oktober 2012 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Har selv Adele live skiven, enig i at den er total fed, det er bare ærgeligt at alle de små komentar hun siger mellem nummeren er siget væk på cd udgagen. |
|
|
Jamen det fungere egentlig meget godt, meget bedre end PS Audio AC-5'eren jeg havde på før! - Bedre rum og flere detaljer, mere luft (af den gode slags) mellem instrumenterne..! Kan da prøve at tage det med ned til dig en dag ved lejlighed hvis du vil prøve at hører det? - er det egentlig ikke det samme som Pierre's? eller er hans nyere end mit..? Ja det er lidt ærgerligt at de har klippet så meget fra, men modsat så snakker hun også en del på DVD'en, så måske det i de fleste tilfælde vil blive en irritations moment..? Ved det ikke, men nu har jeg begge dele, så kan jo bare sætte DVD'en på hvis det er
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Oktober 2012 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennlh skrev:
dan a. skrev:
|
Har selv Adele live skiven, enig i at den er total fed, det er bare ærgeligt at alle de små komentar hun siger mellem nummeren er siget væk på cd udgagen. |
|
|
Jamen det fungere egentlig meget godt, meget bedre end PS Audio AC-5'eren jeg havde på før! - Bedre rum og flere detaljer, mere luft (af den gode slags) mellem instrumenterne..!
Kan da prøve at tage det med ned til dig en dag ved lejlighed hvis du vil prøve at hører det? - er det egentlig ikke det samme som Pierre's? eller er hans nyere end mit..?
Ja det er lidt ærgerligt at de har klippet så meget fra, men modsat så snakker hun også en del på DVD'en, så måske det i de fleste tilfælde vil blive en irritations moment..? Ved det ikke, men nu har jeg begge dele, så kan jo bare sætte DVD'en på hvis det er 
|
|
|
Nej det er ikke det samme kabel, de har bare genbrugt nogle af de gamle navne på den nye serie og givet dem mellemnavnet Zitron. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 29 Oktober 2012 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennlh skrev:
Music4life skrev:
Du går til den med slanger og Adele
Adele er hovedretten
Har du købt de hartvig ? Tror deres ekstreme åbne lydsignatur klæder dine vienna
Er shunyata også købt? |
|
|
Har du hørt Adele skiven Claus..? Den er møg fed..! Nej jeg har ikke købt Hartvig kablet endnu, men overvejer
det godt nok MEGET kraftigt, det svinger 110 sammen med resten af systemet..! Det har lige givet det HUL igennem jeg har savnet..! Ikke fordi der
ikke var det på mit gamle kabel, her er der bare mere..! Speciel diskanten er blevet SÅ lækker..!Shunyata er købt, til en meget fair pris, kan se Hans
(ArtSound) lige har lagt et kabel helt magen til på hans brugt side..! Fik faktisk kvitteringen med fra sælger, den lød på 2xPython og en Supra
strømskinne = 28.000 dask, AV..! |
|
|
Jeps, har den på harddisken
Kunne godt forestille mig at det kunne være et fedt match på dine viennas lidt tilbagelænede lyd.
__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 29 Oktober 2012 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Oktober 2012 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Oktober 2012 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennlh skrev:
Music4life skrev:
Music4life skrev:
kennlh skrev:
Music4life skrev:
Du går til den med slanger og Adele Adele er hovedretten Har du købt de hartvig ? Tror deres ekstreme åbne lydsignatur klæder dine vienna
Er shunyata også købt? |
|
|
Har du hørt Adele skiven Claus..? Den er møg fed..! Nej jeg har ikke købt Hartvig kablet endnu, men overvejer det godt nok MEGET kraftigt, det svinger 110 sammen med resten af systemet..! Det har lige givet det HUL igennem jeg har savnet..! Ikke fordi der ikke var det på mit gamle kabel, her er der bare mere..! Speciel diskanten er blevet SÅ lækker..!Shunyata er købt, til en meget fair pris, kan se Hans (ArtSound) lige har lagt et kabel helt magen til på hans brugt side..! Fik faktisk kvitteringen med fra sælger, den lød på 2xPython og en Supra strømskinne = 28.000 dask, AV..! |
|
|
Kunne godt forestille mig at det kunne være et fedt match på dine viennas lidt tilbagelænede lyd.
 |
|
|
Lader til at nogen betaler fuld pris for varerne  |
|
|
Ja åbenbart 
Stadig glad for dine Oyaide 910'ere..? - kunne egentlig godt tænke mig at prøve dem på mit system, men jeg kører jo ikke XLR 
|
|
|
jeg har et på 0,75m, det er godt nok ikke med Genesis stik men slsc i stedet for. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Oktober 2012 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
kennlh skrev:
Music4life skrev:
Music4life skrev:
kennlh skrev:
Music4life skrev:
Du går til den med slanger og Adele Adele er hovedretten Har du købt de hartvig ? Tror deres ekstreme åbne lydsignatur klæder dine vienna
Er shunyata også købt? |
|
|
Har du hørt Adele skiven Claus..? Den er møg fed..! Nej jeg har ikke købt Hartvig kablet endnu, men overvejer det godt nok MEGET kraftigt, det svinger 110 sammen med resten af systemet..! Det har lige givet det HUL igennem jeg har savnet..! Ikke fordi der ikke var det på mit gamle kabel, her er der bare mere..! Speciel diskanten er blevet SÅ lækker..!Shunyata er købt, til en meget fair pris, kan se Hans (ArtSound) lige har lagt et kabel helt magen til på hans brugt side..! Fik faktisk kvitteringen med fra sælger, den lød på 2xPython og en Supra strømskinne = 28.000 dask, AV..! |
|
|
 |
|
|
|
|
Ja åbenbart 
Stadig glad for dine Oyaide 910'ere..? - kunne egentlig godt tænke mig at prøve dem på mit system, men jeg kører jo ikke XLR 
|
|
|
jeg har et på 0,75m, det er godt nok ikke med Genesis stik men slsc i stedet for. |
|
|
Okay..? Hvordan tror du de lyder ifht det originale..? - vil gerne prøve at låne det en dag hvis det kan lave sig gøre?
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Oktober 2012 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennlh skrev:
dan a. skrev:
kennlh skrev:
Music4life skrev:
Music4life skrev:
kennlh skrev:
Music4life skrev:
Er shunyata også købt? |
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
Ja åbenbart 
|
|
|
jeg har et på 0,75m, det er godt nok ikke med Genesis stik men slsc i stedet for. |
|
|
Okay..? Hvordan tror du de lyder ifht det originale..? - vil gerne prøve at låne det en dag hvis det kan lave sig gøre?
|
|
|
Jeg ved ikke hvor stor forskæld der er på dem, Genesis er lavet i Bronze med rhodium finish http://oyaide.com/ENGLISH/AUDIO/products_category/interconne cts_cable/pg517.html, slsc er lavet i ren sølv http://oyaide.com/ENGLISH/AUDIO/products_category/universal_ cable/pg486.html. det kunne nok lade sig gøre at du får en lytter, du skal dog være opmærksom på at det er et kabel der skal have lidt plads til at blive bøjet rundt på, det er lidt stiv. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9891
|
| Sendt: 29 Oktober 2012 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennlh skrev:
Lige fået denne DVD+CD ind af døren, KÆFT DEN ER FED..!!
Jeg så koncerten med hende for en rum tid siden. Mener det var på Sverige 1 HD. Ganske udmærket.
|
|
|
__________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 31 Oktober 2012 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennlh skrev:
Lige fået denne DVD+CD ind af døren, KÆFT DEN ER FED..!!dvd.jpg">Hvis i er bare det mindste til Adele og ikke ejer den, så kom i gang
|
|
|
Hej Kenn
Den CD havde du jo i forvejen. Tjekkede du din store samling inden køb  ?
Lars
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Oktober 2012 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 31 Oktober 2012 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mathew Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2009 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 31 Oktober 2012 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mx jelle Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 01 November 2012 kl. 08:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er du gal den er fed
Desværre ligger den ikke på spotify, så det må jo lige overvejes om den skal ind af døres på plade __________________ Mvh. Mx jelle
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Morell Forum Bruger

Tidl. Neon^
Bruger siden: 28 Februar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 669
|
| Sendt: 01 November 2012 kl. 09:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
mx jelle skrev:
Er du gal den er fed
Desværre ligger den ikke på spotify, så det må jo lige overvejes om den skal ind af døres på plade  |
|
|
Det skal den i hvert fald her :) __________________ Livet er som en barneskjorte - kort og beskidt
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

|
| Sendt: 01 November 2012 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

|
| Sendt: 01 December 2012 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så der lidt nyt på prøve i det nye hjem :) Hartvig højtalerkabler   Shuyata Zi-Tron Phyton digital kable  ...og lad nu gerne være med at komme med diverse kommentarer om at men ikke kan hører forskel, gider ikke have lukket min tråd..!
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 01 December 2012 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der kommer ingen dumme bebærkninger for vi må jo ikke debater emnet mere.
Det er faktisk brud på retninglinjerne det du har gang i  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |