| Forfatter |
|
Darwin Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 784
|
| Sendt: 22 Marts 2012 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kenn
Takker for en hyglig aften, både musik og tilbehøret var jo i top et dejligt setup det spiller musik med en dejlig sound og dybte
og der var ikke den store forskel vores Sonos det eneste som jeg kan sige var min nok var en smule mere rund i toppen måske og ikke hel så lys som din, vi må prøve at gøre det om en dag hvor jeg får koblet mit wifi koblet fra så kan vi prøve om der er forskel på mit setup..
Henrik
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 22 Marts 2012 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Darwin skrev:
Hej Kenn
Takker for en hyglig aften, både musik og tilbehøret var jo i top et dejligt setup det spiller musik med en dejlig sound og dybte
og der var ikke den store forskel vores Sonos det eneste som jeg kan sige var min nok var en smule mere rund i toppen måske og ikke hel så lys
som din, vi må prøve at gøre det om en dag hvor jeg får koblet mit wifi koblet fra så kan vi prøve om der er forskel på mit setup..
Henrik |
|
|
Ja, jeg takker også for en fin aften. Super flot setup og super lyd.
Lars
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 988
|
| Sendt: 23 Marts 2012 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrik og Lars
Jeg takker også for en god aften, med fed musik og god druesaft :)
Jeg giver ret i, der var ikke meget forskel at spore mellem Sonos Cullen og Sonos Gert Volk, men som du, Henrik, nævner var der en smule forskel at spore i toppen, hvor Cullen var en smule mere afrundet, og måske oven i købet en anelse tilbageholdende i den øverste diskant, men det er jo lidt en smags sag, det ene har fordele ved noget musik, det andet har fordele ved noget andet...
Men jeg er frisk på en test på et andet system, for evt at se om der skulle være større eller andre forskelle at spore :)
|
| Til top |
|
| |
gone4it Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 165
|
| Sendt: 23 Marts 2012 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej til alle med interesse i moddet sonos.
Ser frem til en test hvor begge enheder er uden wifi. Hos mig var det en MEGET stor forbedring på en ZP 90 Cullen.
Den kan stadig købes eller modificeres hos Wyred4sound.
God test
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 23 Marts 2012 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så må din næste upgrade være et nyt kabel mellem Young og Palmer.
Welborne Labs laver et til USD 59.
Det var måske værd at prøve når nu du har gjort den store indsats med strømmen?
__________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Marts 2012 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Så må din næste upgrade være et nyt kabel mellem Young og Palmer.
Welborne Labs laver et til USD 59.
Det var måske værd at prøve når nu du har gjort den store indsats med strømmen?
|
|
|
Det var da værd a overveje, måske... Har du evt et link til det omtalte kabel..?
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 25 Marts 2012 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke et direkte link til kablet.
Men jeg skrev til dem for at høre om de lavede sådan et kabel.
Og jo det gjorde de. USD 59 + USD 12 i forsendelse. Der skal jo så lægges told og moms oveni. Men stadigvæk ikke en hel formue.
Her er et link til firmaet: www.welbornelabs.com
De sendte mig et billede af et kabel, som ganske vist ikke har det rigtige stik. Men man kan stadig danne sig et indtryk. Og de leverer naturligvis kablet korrekt termineret.
Her er billedet:

__________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Marts 2012 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Jeg har ikke et direkte link til kablet.
Men jeg skrev til dem for at høre om de lavede sådan et kabel.
Og jo det gjorde de. USD 59 + USD 12 i forsendelse. Der skal jo så lægges told og moms oveni. Men stadigvæk ikke en hel formue.
Her er et link til firmaet: www.welbornelabs.com
De sendte mig et billede af et kabel, som ganske vist ikke har det rigtige stik. Men man kan stadig danne sig et indtryk. Og de leverer naturligvis kablet korrekt termineret.
Her er billedet:

|
|
|
Okay spændende, bestiller du sådan et kabel..?
|
| Til top |
|
| |
Sonic Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2010 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 754
|
| Sendt: 26 Marts 2012 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej welbornelabs laver faktisk gode kabler både til human priser og lidt i den dyre ende husker jeg.
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Marts 2012 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes snart jeg har brugt for mange penge på kabler  Nu tror jeg næste projekt bliver ny forstærker..!
|
| Til top |
|
| |
martingl Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 85
|
| Sendt: 28 Marts 2012 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennlh skrev:
Synes snart jeg har brugt for mange penge på kabler Nu tror jeg næste projekt bliver ny forstærker..!
|
|
|
Hej k. Skal da gerne være køber til din forstærker hvis du skal opgradere...ps har ikke fået gjort noget ved udskiftning af dac da jeg går og venter på
et sæt gamut l3 som jeg har på hånden...derefter går jeg amok..
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Marts 2012 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
martingl skrev:
kennlh skrev:
Synes snart jeg har brugt for mange penge på kabler Nu tror jeg næste projekt bliver ny forstærker..!
|
|
|
Hej k. Skal da gerne være køber til din forstærker hvis du skal opgradere...ps har ikke fået gjort noget ved udskiftning af dac da jeg går og venter på
et sæt gamut l3 som jeg har på hånden...derefter går jeg amok.. |
|
|
Hej Martin... Jamen jeg skal nok kontakte dig, men der er ikke lige rundt om hjørnet, den skal skiftes. Har udset mig noget det ikke er helt billig, så der skal lige sparres lidt op :) Spænde med de Garmut, jeg vil meget gerne hører dem hvis du får dem..! - din DAC spillede jo også ok, ikke prangende men ok, så det er jo ikke en must at få den skiftet..:) Var du egentlig til supertræf..?
|
| Til top |
|
| |
martingl Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Marts 2012 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennlh skrev:
martingl skrev:
kennlh skrev:
|
|
|
|
|
Hej Martin...Jamen jeg skal nok kontakte dig, men der er ikke lige rundt
om hjørnet, den skal skiftes. Har udset mig noget det ikke er helt billig, så der skal lige sparres lidt op :)Spænde med de Garmut, jeg vil meget gerne
hører dem hvis du får dem..!- din DAC spillede jo også ok, ikke prangende men ok, så det er jo ikke en must at få den skiftet..:)Var du egentlig til
supertræf..? |
|
|
Ja bare skriv når det bliver aktuelt...og lad os lytte lidt når jeg forhåbentlig snart får noget nyt gear...var ikke til træf...det er måske noget pass labs
du er på udgik efter?
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Marts 2012 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
martingl skrev:
kennlh skrev:
martingl skrev:
kennlh skrev:
|
|
|
|
|
om hjørnet, den skal skiftes. Har udset mig noget det ikke er helt billig, så der skal lige sparres lidt op :)Spænde med de Garmut, jeg vil meget gerne
hører dem hvis du får dem..!- din DAC spillede jo også ok, ikke prangende men ok, så det er jo ikke en must at få den skiftet..:)Var du egentlig til
supertræf..? |
|
|
Ja bare skriv når det bliver aktuelt...og lad os lytte lidt når jeg forhåbentlig snart får noget nyt gear...var ikke til træf...det er måske noget pass labs
du er på udgik efter? |
|
|
Jeg er altid klar på en lytter :) Ja Pass er klart en mulighed i retning af int-150'eren
|
| Til top |
|
| |
Sonic Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2010 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 754
|
| Sendt: 28 Marts 2012 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennlh skrev:
martingl skrev:
kennlh skrev:
martingl skrev:
kennlh skrev:
|
|
|
|
|
supertræf..? |
|
|
du er på udgik efter? |
|
|
Jeg er altid klar på en lytter :)Ja Pass er klart en mulighed i retning af int-150'eren |
|
|
Fed forstærker du har kig på det fortryder du ikke sådan lige, den er meget musikalsk __________________
|
| Til top |
|
| |
martingl Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Marts 2012 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sonic skrev:
kennlh skrev:
martingl skrev:
kennlh skrev:
martingl skrev:
kennlh skrev:
|
|
|
|
|
supertræf..? |
|
|
du er på udgik efter? |
|
|
Jeg er altid klar på en lytter :)Ja Pass er klart en mulighed i retning af int-150'eren |
|
|
Fed forstærker du har kig på det fortryder du ikke sådan lige, den er meget musikalsk |
|
|
Ja den er fed..Ku være sjovt at høre hvad man ville få ud af sådan en...billig er den ikke... I us er retail 7 k dollars ser det ud til..
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Marts 2012 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
martingl skrev:
Sonic skrev:
kennlh skrev:
martingl skrev:
kennlh skrev:
martingl skrev:
kennlh skrev:
|
|
|
|
|
supertræf..? |
|
|
du er på udgik efter? |
|
|
|
|
Fed forstærker du har kig på det fortryder du ikke sådan lige, den er meget musikalsk |
|
|
Ja den er fed..Ku være sjovt at høre hvad man ville få ud af sådan en...billig er den ikke... I us er retail 7 k dollars ser det ud til.. |
|
|
Den er super fed..! Satser dog på at se om ikke jeg kan finde en brugt i god stand..:)
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 28 Marts 2012 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
På det private market handles en Pass int-150 for 19-21K
Husk kig også efter en Krell 400Xi, de er lidt ældere men kan findes for ca. 10K
Begge forstærkere udvikler pænt med varme og da jeg ved at den skal stå i dit skab, så frygter jeg at der ikke er nok luft over en pass, den er noget højere en krell'en. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 29 Marts 2012 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Marts 2012 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg så den godt i går, googlede den lige, er godt nok ikke synderlig vild med designet  Tror jeg er mere til Pass'n, den er lidt mere maskulin..hehe... og jo den skal stå i mit skab, men den er aldrig lukket når musikken spiller og der er ingen bagbeklædning på i den side hvor forstærkeren står, så tror du ikke det vil afvikle varmen tilstrækkeligt..?
|
| Til top |
|
| |