Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2024 | 17:39   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Lisborg´s Setup (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 8
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lisborg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 256
Sendt: 25 Juli 2010 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:
lisborg skrev:
dan a. skrev:

Hvad med en ælder Audio Aero capitole mk II eller måske hvis du kan finde den nyeste model til en god pris. Så har du cd-afspiller, dac og pre i et produkt

 

http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?art icleid=661&zoneid=3

http://www.vassagohifi.com/products/audio_aero_/capitole_ref erence.html

Designet passer også til din plinius

Ja den ser fantanstisk ud og der er bare noget over toploader, det er bare så blæret at se på   Classic er jo heller ikke værst

Jeg er nu også glad for min classic, men nu var det jo en pre du manglede og capitole har en rigtig god pre indbygget samt tilslutning for både analoge og digitale kider, en  mk II bør kunne findes for et sted mellem 10 og 15 K, men det er ikke længe siden jensen kørte tilbud på nyeste udgave for 40 K, så det burde også kunne ses på 2nd-hand priserne på nyeste udgave.

jamen der er jo ikke andet for en at holde et øje på ksb og håbe på det bedste. men ville nu være rart at få pre og cd på en gang ved du noget af hvordan wadia ville gøre det der har kigget på begge 2 lidt nemlig



__________________
Mit Stereo
Til top Vis lisborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lisborg
 
mbull
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2006
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 512
Sendt: 25 Juli 2010 kl. 16:28 | IP-adresse registreret  

lisborg skrev:

mbull skrev:

Jeg har tidligere haft en Plinius SA100 Mk 3 og den spillede rigtig godt med en rørforforstærker, i mit tilfælde en Raysonic C200. Og så var lyden overraskende meget bedre i klasse A når der rigtig skulle lyttes 

Den Raysonic ser da os lækker ud. Har kigget lidt på deres cd'er men aldrig lyttet til noget fra dem.
men kunne godt forestille mig at det lød godt med noget rør eller hybrid forforstærker da det er lidt mørkere

Mvh.

Jeg har også haft Raysonic CD 168 afspiller og den lød også rigtig godt. Skildte mig kun af med den fordi jeg er gået over til streaming. Man får meget for pengene i Raysonic, især hvis du kan finde det brugt



__________________
Mvh
Steen

Mit anlæg...
Til top Vis mbull's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbull
 
lisborg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 256
Sendt: 25 Juli 2010 kl. 16:34 | IP-adresse registreret  

mbull skrev:
lisborg skrev:

mbull skrev:

Jeg har tidligere haft en Plinius SA100 Mk 3 og den spillede rigtig godt med en rørforforstærker, i mit tilfælde en Raysonic C200. Og så var lyden overraskende meget bedre i klasse A når der rigtig skulle lyttes 

Den Raysonic ser da os lækker ud. Har kigget lidt på deres cd'er men aldrig lyttet til noget fra dem.
men kunne godt forestille mig at det lød godt med noget rør eller hybrid forforstærker da det er lidt mørkere

Mvh.

Jeg har også haft Raysonic CD 168 afspiller og den lød også rigtig godt. Skildte mig kun af med den fordi jeg er gået over til streaming. Man får meget for pengene i Raysonic, især hvis du kan finde det brugt

Hvilket synes du så er bedst atlså streaming eller cd. fed pathos forresten



__________________
Mit Stereo
Til top Vis lisborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lisborg
 
lisborg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 256
Sendt: 27 Juli 2010 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

Er det ok at købe cd'er på amazon og hvilke af dem. eller ville i råde noget andet. søger elisa nils lofgren, hans zimmer og dave mathews & tim raynolds



__________________
Mit Stereo
Til top Vis lisborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lisborg
 
mbull
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2006
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 512
Sendt: 27 Juli 2010 kl. 12:59 | IP-adresse registreret  

lisborg skrev:
mbull skrev:
lisborg skrev:

mbull skrev:

Jeg har tidligere haft en Plinius SA100 Mk 3 og den spillede rigtig godt med en rørforforstærker, i mit tilfælde en Raysonic C200. Og så var lyden overraskende meget bedre i klasse A når der rigtig skulle lyttes 

Den Raysonic ser da os lækker ud. Har kigget lidt på deres cd'er men aldrig lyttet til noget fra dem.
men kunne godt forestille mig at det lød godt med noget rør eller hybrid forforstærker da det er lidt mørkere

Mvh.

Jeg har også haft Raysonic CD 168 afspiller og den lød også rigtig godt. Skildte mig kun af med den fordi jeg er gået over til streaming. Man får meget for pengene i Raysonic, især hvis du kan finde det brugt

Hvilket synes du så er bedst atlså streaming eller cd. fed pathos forresten

Streaming er i mit tilfælde overraskende meget bedre end afspilning fra CD! Og det selv om Raysonic'en havde et meget tillidsvækkende drev. Forbedringen ved at gå over til streaming var større end forbedringen ved gå at over til DAC10 med Raysonic som drev. Oprindeligt var målet en lyd på "samme niveau" som Raysonic'en, det var først ved streaming at lyden blev entydigt bedre end denne.

Ja, den Pathos er jeg også meget tilfreds med



__________________
Mvh
Steen

Mit anlæg...
Til top Vis mbull's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbull
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3922
Sendt: 27 Juli 2010 kl. 16:09 | IP-adresse registreret  

lisborg skrev:
dan a. skrev:
lisborg skrev:
dan a. skrev:

Hvad med en ælder Audio Aero capitole mk II eller måske hvis du kan finde den nyeste model til en god pris. Så har du cd-afspiller, dac og pre i et produkt

 

http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?art icleid=661&zoneid=3

http://www.vassagohifi.com/products/audio_aero_/capitole_ref erence.html

Designet passer også til din plinius

Ja den ser fantanstisk ud og der er bare noget over toploader, det er bare så blæret at se på   Classic er jo heller ikke værst

Jeg er nu også glad for min classic, men nu var det jo en pre du manglede og capitole har en rigtig god pre indbygget samt tilslutning for både analoge og digitale kider, en  mk II bør kunne findes for et sted mellem 10 og 15 K, men det er ikke længe siden jensen kørte tilbud på nyeste udgave for 40 K, så det burde også kunne ses på 2nd-hand priserne på nyeste udgave.

jamen der er jo ikke andet for en at holde et øje på ksb og håbe på det bedste. men ville nu være rart at få pre og cd på en gang ved du noget af hvordan wadia ville gøre det der har kigget på begge 2 lidt nemlig

Hej, jeg har hørt Wadia 302, 861 og 381, der er alle fine maskiner men de har som standart ikke digital input, 302 og 861 var det tilkøb og 381 skal lige ha betegnelsen I til sidst; Wadia bruger digital vol. kontrol, hvilket godt kan høres, men er de instillet rigtig så fungere det nu ganske fint. 381'eren er den mest vellydende, men 861 er bestemt heller ikke dum, 302 er lækkert bygget og den lyder da også god, men de to andre er bare noget bedere.

__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 27 Juli 2010 kl. 19:07 | IP-adresse registreret  

lisborg skrev:

Er det ok at købe cd'er på amazon og hvilke af dem. eller ville i råde noget andet. søger elisa nils lofgren, hans zimmer og dave mathews & tim raynolds


Helt sikkert. Har købt rigtig mange cd´er på Amazon.co.uk

Bare sørg for at de bliver sendt fra England så der ikke kommer told og afgifter på.

Nogle gange har jeg købt cd´er som lige er udkommet til omkring 60-70 dkk. Det er sgu billigt


__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
lisborg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 256
Sendt: 27 Juli 2010 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:
lisborg skrev:
dan a. skrev:
lisborg skrev:
dan a. skrev:

Hvad med en ælder Audio Aero capitole mk II eller måske hvis du kan finde den nyeste model til en god pris. Så har du cd-afspiller, dac og pre i et produkt

 

http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?art icleid=661&zoneid=3

http://www.vassagohifi.com/products/audio_aero_/capitole_ref erence.html

Designet passer også til din plinius

Ja den ser fantanstisk ud og der er bare noget over toploader, det er bare så blæret at se på   Classic er jo heller ikke værst

Jeg er nu også glad for min classic, men nu var det jo en pre du manglede og capitole har en rigtig god pre indbygget samt tilslutning for både analoge og digitale kider, en  mk II bør kunne findes for et sted mellem 10 og 15 K, men det er ikke længe siden jensen kørte tilbud på nyeste udgave for 40 K, så det burde også kunne ses på 2nd-hand priserne på nyeste udgave.

jamen der er jo ikke andet for en at holde et øje på ksb og håbe på det bedste. men ville nu være rart at få pre og cd på en gang ved du noget af hvordan wadia ville gøre det der har kigget på begge 2 lidt nemlig

Hej, jeg har hørt Wadia 302, 861 og 381, der er alle fine maskiner men de har som standart ikke digital input, 302 og 861 var det tilkøb og 381 skal lige ha betegnelsen I til sidst; Wadia bruger digital vol. kontrol, hvilket godt kan høres, men er de instillet rigtig så fungere det nu ganske fint. 381'eren er den mest vellydende, men 861 er bestemt heller ikke dum, 302 er lækkert bygget og den lyder da også god, men de to andre er bare noget bedere.
Så du ville råde til at hoppe på audio aero eller?

Mvh.



__________________
Mit Stereo
Til top Vis lisborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lisborg
 
lisborg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 256
Sendt: 27 Juli 2010 kl. 19:49 | IP-adresse registreret  

thuekay skrev:
lisborg skrev:

Er det ok at købe cd'er på amazon og hvilke af dem. eller ville i råde noget andet. søger elisa nils lofgren, hans zimmer og dave mathews & tim raynolds


Helt sikkert. Har købt rigtig mange cd´er på Amazon.co.uk

Bare sørg for at de bliver sendt fra England så der ikke kommer told og afgifter på.

Nogle gange har jeg købt cd´er som lige er udkommet til omkring 60-70 dkk. Det er sgu billigt

Perfekt, tak herfra.

Mvh.



__________________
Mit Stereo
Til top Vis lisborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lisborg
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3922
Sendt: 27 Juli 2010 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

lisborg skrev:
dan a. skrev:
lisborg skrev:
dan a. skrev:
lisborg skrev:
dan a. skrev:

Hvad med en ælder Audio Aero capitole mk II eller måske hvis du kan finde den nyeste model til en god pris. Så har du cd-afspiller, dac og pre i et produkt

 

http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?art icleid=661&zoneid=3

http://www.vassagohifi.com/products/audio_aero_/capitole_ref erence.html

Designet passer også til din plinius

Ja den ser fantanstisk ud og der er bare noget over toploader, det er bare så blæret at se på   Classic er jo heller ikke værst

Jeg er nu også glad for min classic, men nu var det jo en pre du manglede og capitole har en rigtig god pre indbygget samt tilslutning for både analoge og digitale kider, en  mk II bør kunne findes for et sted mellem 10 og 15 K, men det er ikke længe siden jensen kørte tilbud på nyeste udgave for 40 K, så det burde også kunne ses på 2nd-hand priserne på nyeste udgave.

jamen der er jo ikke andet for en at holde et øje på ksb og håbe på det bedste. men ville nu være rart at få pre og cd på en gang ved du noget af hvordan wadia ville gøre det der har kigget på begge 2 lidt nemlig

Hej, jeg har hørt Wadia 302, 861 og 381, der er alle fine maskiner men de har som standart ikke digital input, 302 og 861 var det tilkøb og 381 skal lige ha betegnelsen I til sidst; Wadia bruger digital vol. kontrol, hvilket godt kan høres, men er de instillet rigtig så fungere det nu ganske fint. 381'eren er den mest vellydende, men 861 er bestemt heller ikke dum, 302 er lækkert bygget og den lyder da også god, men de to andre er bare noget bedere.
Så du ville råde til at hoppe på audio aero eller?

Mvh.

Ikke nødvendig vis, det kommer bl.a. an på om du har brug for digital indput og analog indput. Først og fremmest spiller de jo forskelligt audio aero spiller i at mindre rum, men har en dejlig flydende spillestil, wadia har flere detaljer, stort rummelig lydbillede med meget dyb bund, hvilken spille stil der tiltaler dig ved jeg ikke. AA kan funger som top pre samtidig med det er en dac med tilhørende drev, de fleste 2nd-hand wadia er uden digital indgang, men kan ikke mindes at ha set en med analog indgang, så hvis du har brug for analog indgange så giver valget jo sig selv.

__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
lisborg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 256
Sendt: 30 Juli 2010 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

Hej.
Tidligere i tråden spørger jeg om man kan købe cd'er på amazon. thuekay er så venlig at svare. men er stadig en smule usikker, ville være rart hvis nogle af jer kunne tjekke om dem der forhandler elisa cd'en på amazon, var nogle i havde handlet med før. så jeg evt. slipper for told & skat. 
Når ja en anden ting, har forhørt mig lidt om forforstærker/cd her og de er kommet et par atraktive bud, men har os selv researched lidt, og fandt mærket Perreaux

har både kigget på cd og forforstærker så hvis der er nogle der kan hjælpe med en af delene ville det være super.



__________________
Mit Stereo
Til top Vis lisborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lisborg
 
lisborg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 256
Sendt: 30 Juli 2010 kl. 12:16 | IP-adresse registreret  

Der må da være nogen der kan hjælpe lidt

Mvh.
Alexander Lisborg



__________________
Mit Stereo
Til top Vis lisborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lisborg
 
Strandvaskeren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Maj 2010
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 491
Sendt: 30 Juli 2010 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

lisborg skrev:
Tidligere i tråden spørger jeg om man kan købe cd'er på amazon. thuekay er så venlig at svare. men er stadig en smule usikker, ville være rart hvis nogle af jer kunne tjekke om dem der forhandler elisa cd'en på amazon, var nogle i havde handlet med før. så jeg evt. slipper for told & skat. 


www.amazon.co.uk er en "boghandel", dem kan du roligt handle med. Indimellem har de varer der bliver sendt fra en underleverandør, men amazon står inde for at tingene er iorden, så det er ikke ligesom ebay hvor du handler med tilfældige personer og er nødt til at satse på de overholder hvad de lover.

Hvad angår told&skat så kommer der ikke told på hvis du køber fra et EU land. Hvis du kigger på fx. http://www.amazon.co.uk/Dancing-Us-Elisa/dp/B001AZ8BOQ/ref=s r_1_2?ie=UTF8&s=music&qid=1280486126&sr=8-2 så står der "Dispatched from and sold by Amazon.co.uk." hvilket vil sige at den bliver solgt og sendt fra England = ingen told.

Jeg har købt en bunke bøger og plader fra amazon.co.uk og har endnu aldrig været ude for at der er kommet told på. En enkelt gang var varerne sendt fra et lager i Tyskland, jeg må indrømme at jeg ikke checkede om det var oplyst på forhånd..
Til top Vis Strandvaskeren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strandvaskeren
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 30 Juli 2010 kl. 13:50 | IP-adresse registreret  

Strandvaskeren skrev:
lisborg skrev:
Tidligere i tråden spørger jeg om man kan købe cd'er på amazon. thuekay er så venlig at svare. men er stadig en smule usikker, ville være rart hvis nogle af jer kunne tjekke om dem der forhandler elisa cd'en på amazon, var nogle i havde handlet med før. så jeg evt. slipper for told & skat. 


www.amazon.co.uk er en "boghandel", dem kan du roligt handle med. Indimellem har de varer der bliver sendt fra en underleverandør, men amazon står inde for at tingene er iorden, så det er ikke ligesom ebay hvor du handler med tilfældige personer og er nødt til at satse på de overholder hvad de lover.

Hvad angår told&skat så kommer der ikke told på hvis du køber fra et EU land. Hvis du kigger på fx. http://www.amazon.co.uk/Dancing-Us-Elisa/dp/B001AZ8BOQ/ref=s r_1_2?ie=UTF8&s=music&qid=1280486126&sr=8-2 så står der "Dispatched from and sold by Amazon.co.uk." hvilket vil sige at den bliver solgt og sendt fra England = ingen told.

Jeg har købt en bunke bøger og plader fra amazon.co.uk og har endnu aldrig været ude for at der er kommet told på. En enkelt gang var varerne sendt fra et lager i Tyskland, jeg må indrømme at jeg ikke checkede om det var oplyst på forhånd..

Præcis. Og hvis du ikke køber af Amazon, men af et af de firmaer som også sælger derfra, står der hvor de er lokaliseret og hvor de sender fra. Bare sørg for dette er England så løber du ikke ind i problemer.


__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
lisborg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 256
Sendt: 31 Juli 2010 kl. 12:05 | IP-adresse registreret  

Hej Hifi'er
så der bestilt nyt hjem, har takket været et par rodder her inde lært og shoppe på amazon. forhåbeligt
Nå men på min kones og min liste er der følgende

1. Pink Floyd - Echoes

2. Elisa - Dancing

3. Alicia Keys - The Platinum Collection

4. Linken Park - Meteora

5. Funkadelic - Maggot Brain

6. Dave Matthews/Tim Reynolds - Live at radio city

7. Hans Zimmer - Film music


3 af disse cd'er er så mine, så har vi en fælles og de andre 3 er vist lidt hendes

folk er velkommen til at gætte hvis der er hvis, hvis nu lysten river



__________________
Mit Stereo
Til top Vis lisborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lisborg
 
lisborg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 256
Sendt: 31 Juli 2010 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

Igår skulle det musik køb fejres med en god film, nu hvor de gamle ikke var hjemme ommøbelere jeg lige lidt..... i deres stue.

Vi starter med et lille close up

Så går vi ud til halv nær

Og her et total

Bag sweetspot

Et af kabel rodet

Sidst et stemningsbillede. Piega's blå lys fra de aktive højtaler gør det ikke værst

 



__________________
Mit Stereo
Til top Vis lisborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lisborg
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 31 Juli 2010 kl. 15:14 | IP-adresse registreret  

Det ser fandme lækkert ud.
kender ikke de højtaler du har. men de ser flotte ud.



__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 31 Juli 2010 kl. 16:02 | IP-adresse registreret  

Det er bare lækkert grej.

Er stuen altid så bar? Det ligner et akustisk mareridt i mine øjne !


__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
lisborg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 256
Sendt: 31 Juli 2010 kl. 23:40 | IP-adresse registreret  

søren N skrev:
Det ser fandme lækkert ud.
kender ikke de højtaler du har. men de ser flotte ud.

Det er piega tp 5. kt radio forhandler dem vist. de spiller med meget luft og har godt styr på de høje toner, men bunden tror jeg de har glemt  
så er de aktive hvis nogen skulle være i tvivl.
det var vist hun-kønnet der havde mest at skulle have sagt ved købet af de ht.



__________________
Mit Stereo
Til top Vis lisborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lisborg
 
lisborg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 256
Sendt: 31 Juli 2010 kl. 23:46 | IP-adresse registreret  

thuekay skrev:
Det er bare lækkert grej.

Er stuen altid så bar? Det ligner et akustisk mareridt i mine øjne !


Ja tror igen det er det andet køn der har magten. desværre. Akustiken er ikke som den kunne ønskes, lyden bliver meget "tynd" og det mangler sin charme. bassen er os en smule mudret men det er slet ikke så slemt som det måske kunne forestilles



__________________
Mit Stereo
Til top Vis lisborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lisborg
 

<< Forrige Side af 8 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes