| Forfatter |
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 09 August 2010 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 09 August 2010 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har den voldsomme ulempe at bo i et rækkehus - det er al for nemt at skifte speakers  __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
krill Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 163
|
| Sendt: 09 August 2010 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal love for der sker noget - spændende må jeg sige. Og tillykke med de nye højttalere.
Det lyder til, at du har fundet en højttaler som kan gengive din musiksmag på ønsket måde?
Men kan forstå, at Vienna er tilbage som et ønske - hvis et godt tilbud skulle dukke op eller hvad?
Mvh
Krill
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 09 August 2010 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
krill skrev:
Skal love for der sker noget - spændende må jeg sige. Og tillykke med de nye højttalere.
Det lyder til, at du har fundet en højttaler som kan gengive din musiksmag på ønsket måde?
Men kan forstå, at Vienna er tilbage som et ønske - hvis et godt tilbud skulle dukke op eller hvad?
Mvh
Krill
|
|
|
Takker  Nej, det er ikke lige det der ligger først for. Der er trods alt et spring økonomisk til fx en concert grand! __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
krill Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 163
|
| Sendt: 09 August 2010 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dvs. du har fundet en kombination mellem disse højttalere og dit setup, som virkelig falder i både din smag og musiksmag?
Du må gerne ved lejlighed komme med en vurdering af det - trods det altid beror på personlige præferencer.
Men lækkert setup!
Mvh
Krill
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2010 kl. 07:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
krill skrev:
Dvs. du har fundet en kombination mellem disse højttalere og dit setup, som virkelig falder i både din smag og musiksmag?
Du må gerne ved lejlighed komme med en vurdering af det - trods det altid beror på personlige præferencer.
Men lækkert setup!
Mvh
Krill
|
|
|
hej Krill. tak for ordene. Ja, nu er mine Audiovecorer lige kommet inden for dørene, men når hele setuppet er spille sammen og "vi" har vænnet os til hinanden kunne der godt komme en samlet vurdering af mit anlæg samlet set  __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2010 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
hej morten
med dine ny audiovector er du så ikke gået en smule tilbage lydmæssigt i forhold til de BKS og SEAS ACCAPELA... eller hva de nu hed ....jeg har ihvertfald aldrig været særlig imponeret af AUDIOVECTOR.... men du er måske ret vild med dem....
mvh john |
|
|
hej John, nej jeg synes ikke at det er et tilbageskridt i forhold til tidligere højttalere. Savnede en helt almindelig udseende og meget vellydende højttaler, hvilket jeg har fået, så det  Du er meget velkommen til at komme forbi til et lyt sometime. __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
jjsilverstone Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 300
|
| Sendt: 11 August 2010 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var da helt rart at se nogen helt almindelige højttalere. Også endda i den rigtige farve !!!
Og resten i sort. Smukt, der !!!!
Med Venlig Hilsen
Jan Jepsen
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2010 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
jjsilverstone skrev:
Det var da helt rart at se nogen helt almindelige højttalere. Også endda i den rigtige farve !!!
Og resten i sort. Smukt, der !!!!
Med Venlig Hilsen
Jan Jepsen |
|
|
hej Jan, tak skal du have for de pæne ord. Havde vi iøvrigt ikke en rødvinsaftale  ? __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 August 2010 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen det ser helt rigtigt ud !!!!!!!!
Vi har så absolut en rødvinsaftale !!
Jeg er mellem flytning og istandsættelse af nyt hus......
Jeg sidder pt. og nyder mit gamle skrammel.....og rødvin !!!!
Med Venlig Hilsen
Jan Jepsen
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 12 August 2010 kl. 07:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
john pedersen skrev:
|
hej morten
med dine ny audiovector er du så ikke gået en smule tilbage lydmæssigt i forhold til de BKS og SEAS ACCAPELA... eller hva de nu hed ....jeg har ihvertfald aldrig været særlig imponeret af AUDIOVECTOR.... men du er måske ret vild med dem....
mvh john
|
|
|
hej John, nej jeg synes ikke at det er et tilbageskridt i forhold til tidligere højttalere. Savnede en helt almindelig udseende og meget vellydende højttaler, hvilket jeg har fået, så det Du er meget velkommen til at komme forbi til et lyt sometime.
|
|
|
hej morten
den holder jeg dig lige op på 
|
| Til top |
|
| |
finlytteren Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1882
|
| Sendt: 12 August 2010 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Morten!
Får du spillet noget Rammstein? Og er det noget AV'erne kan?
Et noget anderledes alternativ til Vienna BCG, kunne være en lille 2vejs som denne:
http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/KommercielAnnonce.asp?i Ad=12693
Den lille 15WU bas-mellemtone har det helt rigtige smæk på lilletrommen i Rammstein. Og de "hyletoner" der bl.a. er i "Feuer frei" lyder vildt godt!
Det eneste der måske mangler, er den helt dybe bas. Og da jeg herover erfarede at du bor i rækkehus, gør det nok ikke så meget (for naboerne)...
Der er godt nok langt fra Århus til Varde, men det var måske en tur værd alligevel...
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 August 2010 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
finlytteren skrev:
Hej Morten!
Får du spillet noget Rammstein? Og er det noget AV'erne kan?
Et noget anderledes alternativ til Vienna BCG, kunne være en lille 2vejs som denne:
http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/KommercielAnnonce.asp?i Ad=12693
Den lille 15WU bas-mellemtone har det helt rigtige smæk på lilletrommen i Rammstein. Og de "hyletoner" der bl.a. er i "Feuer frei" lyder vildt godt!
Det eneste der måske mangler, er den helt dybe bas. Og da jeg herover erfarede at du bor i rækkehus, gør det nok ikke så meget (for naboerne)...
Der er godt nok langt fra Århus til Varde, men det var måske en tur værd alligevel... |
|
|
Ser spændende ud, men tror alligevel at jeg hellere ville have et sæt Vienna Concert Grand... Får spillet ikke ret meget Rammstein, men til gengæld en masse andet med bund, så som Madonna, Medina, Ozzy og andet godt fra havet  ... Århus - Varde er da iøvrigt til at overse, hvis det var  __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 August 2010 kl. 00:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bliv nu på de højttalere i et stykke tid. Noget mere end du plejer.
Mere end end en måned. Og vænd dig til lyden.
Det giver ro i hovedet og sjælen.
Prøv det.
Med Venlig Hilsen
Jan Jepsen
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 17 August 2010 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
jjsilverstone skrev:
Bliv nu på de højttalere i et stykke tid. Noget mere end du plejer.
Mere end end en måned. Og vænd dig til lyden.
Det giver ro i hovedet og sjælen.
Prøv det.
Med Venlig Hilsen Jan Jepsen
|
|
|
hehe, will do Det fik jeg vist desværre også sagt sidste gang med mine Seas Acapella og set i bagkundskabens ulideligt klare lys og bla bla bla
De spiller iøvrigt super behageligt! __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 22 August 2010 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Morten
Tak for hygge dag, skønt at genomleve AV 5'eren selv den ikke er helt som mine gamle 5X'er, men sådan en 5er spiller nu ganske godt, den kan du da sagtens være tilfres med, syntes entlig det er en meget overset højtaler som flere burde se efter når de leder efter ny højtaler i prisklassen 3,5K-4,5K eller 6k-7K for 5X'eren, håbe du snart får løst dit lille problem med logitech afspilleren, ses forhåbentlig snart igen . __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 22 August 2010 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
|
Hej Morten
Tak for hygge dag, skønt at genomleve AV 5'eren selv den ikke er helt som mine gamle 5X'er, men sådan en 5er spiller nu ganske godt, den kan du da sagtens være tilfres med, syntes entlig det er en meget overset højtaler som flere burde se efter når de leder efter ny højtaler i prisklassen 3,5K-4,5K eller 6k-7K for 5X'eren, håbe du snart får løst dit lille problem med logitech afspilleren, ses forhåbentlig snart igen .
|
|
|
Hej Dan,
ja det var hyggeligt. Er egentlig også godt tilfreds med nuværende højttaler på trods af "manglende" ring om mellemtone.
Det er superirriterende mht. min sq. box, men håber lidt på at det løser sig.
Yes lad os snart gøre det om. Vil gerne høre dit hjemmekrøl af signalkabler. Nu er de vel også ved at være spillet til... __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 23 August 2010 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
dan a. skrev:
|
Hej Morten
Tak for hygge dag, skønt at genomleve AV 5'eren selv den ikke er helt som mine gamle 5X'er, men sådan en 5er spiller nu ganske godt, den kan du da sagtens være tilfres med, syntes entlig det er en meget overset højtaler som flere burde se efter når de leder efter ny højtaler i prisklassen 3,5K-4,5K eller 6k-7K for 5X'eren, håbe du snart får løst dit lille problem med logitech afspilleren, ses forhåbentlig snart igen .
|
|
|
Hej Dan,
ja det var hyggeligt. Er egentlig også godt tilfreds med nuværende højttaler på trods af "manglende" ring om mellemtone.
Det er superirriterende mht. min sq. box, men håber lidt på at det løser sig.
Yes lad os snart gøre det om. Vil gerne høre dit hjemmekrøl af signalkabler. Nu er de vel også ved at være spillet til... |
|
|
vi finder bare en dag hvor du kan få et lyt  . prøv at kontakte en peerless forhandler, han/se kan måske sælge dig de manglende "pynte" ringe. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 05 September 2010 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej morten
skal/vil du nu ha nye/andre højtaler igen ... mener du skrev dem du har nu vil blive stående i en rum tid .. men bortset fra det er det fedt at skifte ud.. gør det jo selv en del... men dem jeg har nu bliver stående.... tror jeg...
mvh john
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 05 September 2010 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej morten
skal/vil du nu ha nye/andre højtaler igen ... mener du skrev dem du har nu vil blive stående i en rum tid .. men bortset fra det er det fedt at skifte ud.. gør det jo selv en del... men dem jeg har nu bliver stående.... tror jeg...
mvh john |
|
|
Det tror fanden, du kan jo ikke få dem løftet ud af lejligheden igen  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |