| Forfatter |
|
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
| Sendt: 22 April 2009 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 08:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nærmere det sidste! __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skulle nok have smidt en  på mit indlæg.  Til mn1974: Uanset hvad synes jeg det nye setup er LANGT kønnere end det Musical Fidelity monstrum du havde stående (smag og behag)!
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 05 Maj 2009 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
.
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Maj 2009 kl. 08:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Savnede lyden af Vienna, hvorfor et sæt Vienna Haydn i Rosewood nu står og spiller!?!
Det et ligesom at komme hjem... __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 07 Maj 2009 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du slipper aldrig heeeelt af med Vienna-syndromet, hva' Morten?  Det er godt at høre, at du er hjemme igen (igen).
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 07 Maj 2009 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
Music4life skrev:
|
Tillykke
Et styk makrel igen igen og måske en omgang Vienna igen igen eller hvordan skal vi tolke det?
Måske en Baby Grand vil finde vej til din stue i nær fremtid.....
|
|
|
hej music4life, ja nu får vi se. Nu stue, nyt anlæg, eller skal man sige genganger...
|
|
|
Hvordan er finishen iøvrigt på de franskmænd ? De når ikke helt Viennas niveau. Synes du...
|
|
|
mht finish har jeg endnu ikke set den speaker der overgår Vienna. De er virkelig lavet i topklasse og det kan mange andre lære af, incl. Focal. Anyway, det er ikke fordi at Focal er en grim højttaler at se på. De kan også noget og ikke mindst lyder da faktisk ret godt...
music4life, du er velkommen til at komme forbi til et lyt ved lejlighed.
|
|
|
Takker
Hvad har du om en måned jeg kan lytte på
|
|
|
tja, det får vi se, sikkert stadig min sq. box + min Nasserver, men ellers ved jeg det ikke helt, men påtænker at det er ca. det du kan se jeg har nu
|
|
|
Det kører for dig 
Troede det var en Baby Grand i sort piano der skulle stå i stuen. Ville ellers passe godt med din fine nye ferrari røde skænk. Der skulle bare ske noget nyt mester og kunne ikke vente eller.......
(jeg forstår ikke helt dit nyindkøb) men lad det nu ligge . Føler du ikke at bunden er for tynd nu?
Ellers en fin lille speaker må jeg jo indrømme når jeg selv betragter og lytter stereo på mine egne sorte Haydn i hjemmebioen __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Maj 2009 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
.
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Maj 2009 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser jo godt ud. Umiddelbart virker det også til at standere passer bedre i dit rum. Jeg har stadig tilgode at høre Vienna - Hvad er det de kan?
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Maj 2009 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anda8000 skrev:
Ser jo godt ud. Umiddelbart virker det ogs� til at standere passer bedre i dit rum. Jeg har stadig tilgode at h�re Vienna - Hvad er det de kan?
|
|
|
Det Vienna bl.a. kan er, at de er enormt dygtige til at formidle musikken på en enorm behagelig måde, i hvert fald i min optik. Den lidt varme lyd passer rigtig godt til mit temeprement, kontra en f.eks. Dali Helicon 300. Det kan godt være at Vienna ikke måler som andre, men for f......... jeg synes at de lyder godt!?! __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Filmtosse Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 936
|
| Sendt: 08 Maj 2009 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
Det kan godt være at Vienna ikke måler som andre, men for f......... jeg synes at de lyder godt!?!
|
|
|
Kan kun give dig ret Vienna kan et eller andet, er også total faldet for deres måde at formidle lyden på  __________________ Mit
|
| Til top |
|
| |
Filmtosse Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 936
|
| Sendt: 08 Maj 2009 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glemte helt at sige tillyke med de nye små, Rosewood er en meget flot finish og fedt møbel  __________________ Mit
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Maj 2009 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må da sige at det ser dejligt minimalistisk ud nu. Tillykke med dem og absolut en speaker som også har taget mig med storm. En så stor lyd fra sådan en lille kasse er imponerende!
Men er det ikke korrekt at du stadig søger en BBG på KSB - er dette kun en midlertidig løsnng eller........ __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Maj 2009 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Må da sige at det ser dejligt minimalistisk ud nu. Tillykke med dem og absolut en speaker som også har taget mig med storm. En så stor lyd fra sådan en lille kasse er imponerende!
Men er det ikke korrekt at du stadig søger en BBG på KSB - er dette kun en midlertidig løsnng eller........ |
|
|
hey, er i overvejelser om det skal være en permanent løsning med en velodyne sub, eller uden sub. Endvidere overvejer en gulvspeaker fra Vienna, formentlig Vienna BG. Det er dog ikke afgjort endnu, lige nu spiller det rigtig fint herhjemme. Blev faktisk inspireret af, at du havde købet Haydn... __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Maj 2009 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
Music4life skrev:
|
Men er det ikke korrekt at du stadig søger en BBG på KSB - er dette kun en midlertidig løsnng eller........
|
|
|
hey, er i overvejelser om det skal være en permanent løsning med en velodyne sub, eller uden sub. Endvidere overvejer en gulvspeaker fra Vienna, formentlig Vienna BG. Det er dog ikke afgjort endnu, lige nu spiller det rigtig fint herhjemme. Blev faktisk inspireret af, at du havde købet Haydn...
|
|
|
Inspiration er en god ting MN
Nu har jeg ikke set din nye stue endnu efter at du er flyttet. Men er stuen lille kan der sagtens være fornuft med en stander og ingen tvivl om at Haydn er en af de bedre af slagsen. Men føler du at du mangler bund som indretningen nu er ? vil jeg nok overveje en BBG istedet for en sub. En sub kan være svær at integrere så den forsvinder i lydbilledet til hifibrug. Men enig Haydn er en fantastisk musikformidler. Folk som siger at den måler dårligt og viseversa har ikke hørt Haydn! __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Maj 2009 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
.
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Maj 2009 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
MN, det ser sgu godt ud. Hvad angår det enkle og minimalistiske kan jeg ikke være med her!
Din kone må være glad __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Maj 2009 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
MN, det ser sgu godt ud. Hvad angår det enkle og minimalistiske kan jeg ikke være med her!
Din kone må være glad |
|
|
takker  Konen eller mere retteligt ekskonen, host host, har ikke så meget at skulle sige desangående  __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |