| Forfatter |
|
krill Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 163
|
| Sendt: 08 April 2009 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Ok
Hvis ikke det lykkedes
Så afvent da den Pass I150. Den skal nok inden længe komme på KSB. Det er en drømmeamp som jeg nok desværre aldrig får inden for dørene. Hifi indkøb er desværre indtil videre blevet et lukket land |
|
|
Det må nu siges, at du har et rigtig lækkert setup - så det er vel ikke helt en katastrofe at hifi-indkøb er pt. er et lukket land  Nå - det var vist en lille side-bemærkning. Håber det går. Har lige siddet og skimtet hele tråden igennen, da det er et stykke tid siden, at jeg har læst det hele. Spørger måske lidt dumt, men i begyndelsen lød det til, at du havde fundet det udstyr der virkelig kunne gengive den lyd du søger - hvad er årsagen så til at gå i en helt anden retning og nu mere eller mindre forsøge at komme tilbage? Hvis jeg har forstået ret? Er det den nysgerrighed og søgen efter noget nyt? Ved godt det måske kan virke lidt paradoksalt at spørge om, da det selvfølgelig giver sig selv, at det er en spændende hobby, hvor man nok aldrig nogensinde bliver færdig med sin søgen. For det må jo siges, at du har haft noget fantastisk udstyr gennem tiden. Mvh Krill
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 08 April 2009 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
[][/QUOTE]
Ok
Hvis ikke det lykkedes
Så afvent da den Pass I150. Den skal nok inden længe komme på KSB. Det er en drømmeamp som jeg nok desværre aldrig får inden for dørene. Hifi indkøb er desværre indtil videre blevet et lukket land
[/QUOTE]
Ikke noget dårligt råd... Første indskydelse er gerne den rigtige og hvorfor forvirrer med andet, blot fordi den umiddelbare ønskeamp ikke lige er tilgængelig? Pass integrerede er uden tvivl en rigtig lækker amp  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 14 April 2009 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, nu er der indkøbt lidt nyt og brugt. Jeg har valgt at geninevstere i en, synes jeg, knaldgod amp. Nemlig en Krell kav 400 xi. Dertil en Dac magic ny og sidst, men ikke mindst en squeezebox duet  indtil videre er det kun daccen jeg har fået inden for dørene, men jeg glæder mig til at få skidtet sat til når det ankommer formentlig i denne uge...
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 14 April 2009 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nåh så endte du med en Squezeebox duet, hva så med den gamle?
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 14 April 2009 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Nåh så endte du med en Squezeebox duet, hva så med den gamle?
|
|
|
Hej søren jeg forventer at afhænde den, men skal lige have den lille ny inden for dørene... __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2009 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det den nysgerrighed og søgen efter noget nyt? Ved godt det måske kan virke lidt paradoksalt at spørge om, da det selvfølgelig giver sig selv, at det er en spændende hobby, hvor man nok aldrig nogensinde bliver færdig med sin søgen. For det må jo siges, at du har haft noget fantastisk udstyr gennem tiden.
Mvh
Krill
Hvis ovenstående var henvendt til mig er der lidt et forsøg på svar her...
Kort fortalt, mht. Krellen har jeg hele tiden været superglad for den. Hvis jeg havde råd, ville jeg rigtig gerne have sådan en stående som back up i mit skab.
Derudover har jeg ikke cdere mere, men derimod en squeezebox, hvori der også er radio, hvorfor jeg mernte at mit MF system var lidt overflødigt.
Endvidere har jeg vist altid været rigtig glad for Viennas lyd og skippede mit sidste sæt Vienna, udelukkende af den årsag at det ikke spiller optimalt med MF.
Anyway, det er altid sjovt at lege og prøve nye og "gamle" ting i nye rum, hehe... er flyttet til et nyt sted og det er jo altid lidt, som at begynde forfra...
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 15 April 2009 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke
Et styk makrel igen igen og måske en omgang Vienna igen igen eller hvordan skal vi tolke det?
Måske en Baby Grand vil finde vej til din stue i nær fremtid..... __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2009 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
|
Tillykke
Et styk makrel igen igen og måske en omgang Vienna igen igen eller hvordan skal vi tolke det?
Måske en Baby Grand vil finde vej til din stue i nær fremtid..... |
|
|
hej music4life, ja nu får vi se. Nu stue, nyt anlæg, eller skal man sige genganger... __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2009 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
.
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2009 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
Music4life skrev:
|
Tillykke
Måske en Baby Grand vil finde vej til din stue i nær fremtid.....
|
|
|
hej music4life, ja nu får vi se. Nu stue, nyt anlæg, eller skal man sige genganger...
|
|
|
Hvordan er finishen iøvrigt på de franskmænd ? De når ikke helt Viennas niveau. Synes du... __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2009 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
Music4life skrev:
|
Tillykke
|
|
|
hej music4life, ja nu får vi se. Nu stue, nyt anlæg, eller skal man sige genganger...
|
|
|
Hvordan er finishen iøvrigt på de franskmænd ? De når ikke helt Viennas niveau. Synes du... |
|
|
mht finish har jeg endnu ikke set den speaker der overgår Vienna. De er virkelig lavet i topklasse og det kan mange andre lære af, incl. Focal. Anyway, det er ikke fordi at Focal er en grim højttaler at se på. De kan også noget og ikke mindst lyder da faktisk ret godt... music4life, du er velkommen til at komme forbi til et lyt ved lejlighed. __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2009 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
Music4life skrev:
|
Tillykke
|
|
|
|
|
|
Hvordan er finishen iøvrigt på de franskmænd ? De når ikke helt Viennas niveau. Synes du...
|
|
|
mht finish har jeg endnu ikke set den speaker der overgår Vienna. De er virkelig lavet i topklasse og det kan mange andre lære af, incl. Focal. Anyway, det er ikke fordi at Focal er en grim højttaler at se på. De kan også noget og ikke mindst lyder da faktisk ret godt...
music4life, du er velkommen til at komme forbi til et lyt ved lejlighed.
|
|
|
Takker
Hvad har du om en måned jeg kan lytte på __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2009 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
Music4life skrev:
|
Tillykke
|
|
|
|
|
|
Hvordan er finishen iøvrigt på de franskmænd ? De når ikke helt Viennas niveau. Synes du...
|
|
|
mht finish har jeg endnu ikke set den speaker der overgår Vienna. De er virkelig lavet i topklasse og det kan mange andre lære af, incl. Focal. Anyway, det er ikke fordi at Focal er en grim højttaler at se på. De kan også noget og ikke mindst lyder da faktisk ret godt...
music4life, du er velkommen til at komme forbi til et lyt ved lejlighed.
|
|
|
Takker
Hvad har du om en måned jeg kan lytte på |
|
|
tja, det får vi se, sikkert stadig min sq. box + min Nasserver, men ellers ved jeg det ikke helt, men påtænker at det er ca. det du kan se jeg har nu  __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 15 April 2009 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
ser godt ud nm1974
ser ud til du rigtig er kommet på plads, den fylder ikke meget den krell iforhold til din tidligere MF
Vienna vienna __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 16 April 2009 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige set hele din tråd igennem og hold da helt op hvor skifter ud og får nyt hele tiden 
Men hvor er din pladespiller blevet af 
Fint ser det ud  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 18 April 2009 kl. 08:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg fået en squeezebox duet, men jeg kan sku ikke finde ud af, at konfigurere den, crap.. Har gendannet fabriksindstillinger, det var ikk en succes. Nu har jeg sat min dac på min 200 kr,-s dvd sony, det lyder sku fint... Hvis nogen i østjylland ved hvordan man konfigurerer en duet og har tid, så må man meget gerne kigge forbi... Har kaffe på kanden, såfremt...
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 18 April 2009 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så spiller skidtet... Qua hekseri og flere genstarter spiller skidtet som det skal, det er f...... en fed løsning med sådan en duet. Ala Apple, intuitivt rigtigt med covers, at der står logitech betyder mindre, hehe...
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 18 April 2009 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kan næsten smage kaffen!
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 April 2009 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
.
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 22 April 2009 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som Beavis og Butthead ville have sagt: "KISS rules" (muligvis i en anden sammenhæng) __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |