| Forfatter |
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 17 Marts 2009 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
virious skrev:
mn1974 skrev:
Hej fin, tak for ordene, stuen er lidt mindre end den gamle. Den vender lidt anderledes og er ca. 20 km2.
|
|
|
Så må den gamle da godt nok have været stor  
|
|
|
tja, den var ca. 30 km2? __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 06 April 2009 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, ups... kom til at sælge min Musical Fidelity kw 250 s, hmmm... den forstærker jeg havde udset mig er solgt, så er det godt med en laptop + en hovedtelefon...
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 06 April 2009 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva havde du kig på Morten? Det er sørme en dyr hobby vi har  Jeg er også igang med at skille mig af med mit Densen....
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
| Sendt: 06 April 2009 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 06 April 2009 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Hva havde du kig på Morten? Det er sørme en dyr hobby vi har Jeg er også igang med at skille mig af med mit Densen....
|
|
|
havde kig på en brugt Pass 150 int. hos jensen, men den var desværre røget, hvad skal du have istedet for dit Densen? __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 06 April 2009 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 April 2009 kl. 08:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
vil gerne have en forstærker uden rør, er enig i at den ellers ser kompetent ud... __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 07 April 2009 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Morten.
Din nye stue på 30 kvadratkilometer lyder grangiveligt som et helvede at indrette... medmindre du laver en aftale med KN Cement om, at de kan bruge en del af din stue som lagerplads HUsk godt med bløde møbler...
Et, måske, umiddelbart tosset bud på forstærker kunne være den nye Rega integrerede... Jeg har endnu ikke selv haft lejlighed til at prøve den af, men pålidelige rygter peger på, at den er noget nær uovertruffen i prisklassen under ca 20.000,-/ny.
Hygge,
Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 April 2009 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
Hej Morten.
Din nye stue på 30 kvadratkilometer lyder grangiveligt som et helvede at indrette... medmindre du laver en aftale med KN Cement om, at de kan bruge en del af din stue som lagerplads HUsk godt med bløde møbler...
Et, måske, umiddelbart tosset bud på forstærker kunne være den nye Rega integrerede... Jeg har endnu ikke selv haft lejlighed til at prøve den af, men pålidelige rygter peger på, at den er noget nær uovertruffen i prisklassen under ca 20.000,-/ny.
Hygge,
Brok |
|
|
tja, det kunne da være en overvejelse, hvor ligger den prismæssigt? __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 07 April 2009 kl. 09:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Omkring 15-17.000, hvis jeg husker rigtigt? __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 07 April 2009 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes også du skulle prøve Red Wine's integrerede forstærker, men den koster vist omkring 28000. __________________ M.V.H Dpetersen
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 07 April 2009 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva med noget Densen  .. Come on. Morten jeg kigger også efter noget pass labs, måske noget Rouge Audio? skal lige prøve lytte det.
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 April 2009 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Hva med noget Densen .. Come on. Morten jeg kigger også efter noget pass labs, måske noget Rouge Audio? skal lige prøve lytte det.
|
|
|
hej Søren, Rogue monoblokke, rockersluger strøm... men de lyder godt nok lækkert. __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 07 April 2009 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Morten
Jeg har ikke selv lagt ører til den LFD integrerede som Kenneth Jensen her på forummet har omtalt meget positivt. Det var en forstærker som jeg ville give en audition hvis jeg gik i købstanker. Den ligger vist i omegnen af kr. 20.000,- og skulle lyde fortræffeligt.
Ellers er der også Red Wine Audio som DPetersen nævner længere oppe. Meget vellydende og kan varmt anbefales. Personligt er jeg stadig meget glad og begejstret for min egen 
Men der er kun en vej og det er aflytning for mere klarhed. Husk at det er dine ører samt smag der alene kan afgøre det. Derfor vil jeg anbefale dig, at give dig god tid, inden du beslutter dig endeligt. Uanset hvad andre syntes er det helt rigtige valg. Det giver det bedste resultat på bundlinjen. Muligheder er der nok af.
God fornøjelse. Er spændt på at se hvad du beslutter
__________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
krill Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 163
|
| Sendt: 07 April 2009 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan lige oplyse, at det er www.abaudio.dk som forhandler den LFD. Jeg har fulgt med i Kenneth Jensens tråd og som Holberg er inde på, har Kenneth været utrolig begejstret for den. Den fås til 16.995,- uden RIAA tryk her - med RIAA 19.995,- tryk herDerudover har jeg læst nogle anmeldelser af den og må siges, at det kun har været positivt. Mvh Krill
|
| Til top |
|
| |
Henrik.E Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 07 April 2009 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten køb den coda csi limited så mangler du ikke noget masser af vellyd power og amp har det hele
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 April 2009 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Surfede tilfældig rundt på nettet og landede på hifiklubbens hjemmside - hov et grønt flueben ved Dac Magic, jubii... at ringe til dem for at få at vide at skidtet var hjemme  Mig afsted til Nørregade og nu er jeg så en Dac Magic i silver rigere, men kan endnu ikke afprøve den da jeg mangler en forstærker. Prøvede nu da jeg alligevel var i klubben at lægge øre til NAD master, den kunne nu godt friste hvis ikke der falder andet for... Lagde øre til Pre/power fra Cambridge, det skal det så ikke være - kan ikke forliges med det potmeter der klikker lystigt afsted ala Densen... Rega Elicit fik lige et kvarter, men den overbeviste mig på ingen måde, tror endda at den var tændt=varm De andre var kolde fra kassen...
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 08 April 2009 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du siger nej til rør - hvorfor ?
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=112628
Det bringer satme musikglæde her i casa del M4L og så har du penge til overs til ferien og din familie.
God påske
__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 April 2009 kl. 13:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
|
Det bringer satme musikglæde her i casa del M4L og så har du penge til overs til ferien og din familie.
God påske tja, det er nok et spørgsmåk om religion, strømforbrug m.m. Derudover er mit tv jo også koblet sammen med anlæg, hvilket ville betyde at jeg ville komme til at høre tvavis på rør, ikke dåeligt, men måske lidt spil... Mht. lyden vil jeg gerne have smækket i bassen når det er påkrævet og det modsatte når det gir mening... Har en meget spændende forstærker på beding, nu må jeg se om det bliver til noget.
|
|
|
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 08 April 2009 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
Music4life skrev:
|
God påske
tja, det er nok et spørgsmåk om religion, strømforbrug m.m. Derudover er mit tv jo også koblet sammen med anlæg, hvilket ville betyde at jeg ville komme til at høre tvavis på rør, ikke dåeligt, men måske lidt spil...
Mht. lyden vil jeg gerne have smækket i bassen når det er påkrævet og det modsatte når det gir mening...
Har en meget spændende forstærker på beding, nu må jeg se om det bliver til noget.
|
|
|
|
|
|
Ok
Hvis ikke det lykkedes
Så afvent da den Pass I150. Den skal nok inden længe komme på KSB. Det er en drømmeamp som jeg nok desværre aldrig får inden for dørene. Hifi indkøb er desværre indtil videre blevet et lukket land __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |