| Forfatter |
|
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Husker om ikke det står i en anden tråd, men hvilket software bruger du til at rippe med? Og hvad synes du om det?
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej Anda8000, jeg bruger nedenstående dbpoweramp - indtil videre i den gratis version. Det fungerer så let så man næsten tro at at der er noget der mangler!?! Det ripper alt ens, henter titler på skiverne, sangene og henter covers, hvis den kan finde dem. dbpoweramp
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
hej Anda8000, jeg bruger nedenstående dbpoweramp - indtil videre i den gratis version. Det fungerer så let så man næsten tro at at der er noget der mangler!?! Det ripper alt ens, henter titler på skiverne, sangene og henter covers, hvis den kan finde dem.
dbpoweramp
|
|
|
Ok, synes også det et godt program... Købte dog i sin tid en licens, uden jeg husker hvad jeg fik ekstra  Kort tid efter begyndte jeg at rippe i Ubuntu, og har gjort det siden...
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har ikke svaret på følgende MN
Hvilke speakers har du nu i kikkerten og hvorfor sælger du de Focals så hurtigt ?
Må jo sige at det overraskede mig en del at du købte de Focals når man nu tænker på hvad du ellers har haft af lækre speakers i et højere luftlag. Der kan kun være tale om en opgradering eller hvad  __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Hvilke speakers har du nu i kikkerten og hvorfor sælger du de Focals så hurtigt ?
Må jo sige at det overraskede mig en del at du købte de Focals når man nu tænker på hvad du ellers har haft af lækre speakers i et højere luftlag. Der kan kun være tale om en opgradering eller hvad  |
|
|
havde en aftale om at se nærmere på noget DIY, men desværre kom noget på tværs sådan at det ikke er aktuelt længere. __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
Music4life skrev:
|
Må jo sige at det overraskede mig en del at du købte de Focals når man nu tænker på hvad du ellers har haft af lækre speakers i et højere luftlag. Der kan kun være tale om en opgradering eller hvad 
|
|
|
havde en aftale om at se nærmere på noget DIY, men desværre kom noget på tværs sådan at det ikke er aktuelt længere.
|
|
|
Okay, synes bare at din annonce fortæller noget andet __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
Music4life skrev:
|
Må jo sige at det overraskede mig en del at du købte de Focals når man nu tænker på hvad du ellers har haft af lækre speakers i et højere luftlag. Der kan kun være tale om en opgradering eller hvad 
|
|
|
havde en aftale om at se nærmere på noget DIY, men desværre kom noget på tværs sådan at det ikke er aktuelt længere.
|
|
|
Okay, synes bare at din annonce fortæller noget andet |
|
|
Pt står de og spiller og det gør de egentlig ganske hæderligt  __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
Music4life skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Okay, synes bare at din annonce fortæller noget andet
|
|
|
Pt står de og spiller og det gør de egentlig ganske hæderligt
|
|
|
Hvor længe
Det er jo kun godt __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2009 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have kommunikeret med hififreaks omkring mine ønsker til lyd, blev vi enige om at en højttaler der kunne macthe mine ønsker om lyd kontra økonomi var Focal 918, hvorfor der ankommer et par Focal 918 signature næste gang Esbjergtoget kører omkring Århusegnen...
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Februar 2009 kl. 07:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
.....................
__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Februar 2009 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tilbage til Krell?
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Februar 2009 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anda8000 skrev:
Tilbage til Krell?
|
|
|
hehe, det kunne da være hyggeligt, men det kræver at der er en der henvender sig om at ville bytte med en krell... __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 05 Februar 2009 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej MN
man skal da lade være med at holde en uges pause fra din tråd så kan man jo ikke finde hovede og hale i den igen
hva har du i stuen for tiden?
kommer der nye Focal eller?
hva med amP? __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Februar 2009 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
Hej MN
man skal da lade være med at holde en uges pause fra din tråd så kan man jo ikke finde hovede og hale i den igen
hva har du i stuen for tiden?
kommer der nye Focal eller?
hva med amP? |
|
|
yes yes, det er med at holde tungen lige i munden, nu står her et sæt Focal 918 signature. Lige fra kassen er det et ekstremt godt bytte, tak for det "hififreaks"  God service, må man sige og  herfra. Derudover står her en server + en squeezebox sammen med det øvrige anlæg. Det er næste lidt spild, hvorfor jeg overvejer et skifte!?! __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 05 Februar 2009 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
sHaCk_kO skrev:
Hej MN
man skal da lade være med at holde en uges pause fra din tråd så kan man jo ikke finde hovede og hale i den igen hva har du i stuen for tiden? kommer der nye Focal eller? hva med amP? |
|
|
yes yes, det er med at holde tungen lige i munden, nu står her et sæt Focal 918 signature. Lige fra kassen er det et ekstremt godt bytte, tak for det "hififreaks" God service, må man sige og herfra. Derudover står her en server + en squeezebox sammen med det øvrige anlæg. Det er næste lidt spild, hvorfor jeg overvejer et skifte!?!
|
|
|
Tillykke med 918'erne. Er det MF'en du overvejer at skille dig af med?
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Februar 2009 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
mn1974 skrev:
sHaCk_kO skrev:
Hej MN
man skal da lade være med at holde en uges pause fra din tråd så kan man jo ikke finde hovede og hale i den igen hva har du i stuen for tiden? kommer der nye Focal eller? hva med amP? |
|
|
yes yes, det er med at holde tungen lige i munden, nu står her et sæt Focal 918 signature. Lige fra kassen er det et ekstremt godt bytte, tak for det "hififreaks" God service, må man sige og herfra. Derudover står her en server + en squeezebox sammen med det øvrige anlæg. Det er næste lidt spild, hvorfor jeg overvejer et skifte!?!
|
|
|
Tillykke med 918'erne.
Er det MF'en du overvejer at skille dig af med? |
|
|
hej wildstyle, ja det er Mfferen jeg overvejer at skifte ud, da jeg synes at det er lige meget nok med de facilliteter der er integreret i den... Dog er jeg superglad for at kunne brugge den indbyggede DAC. Ville stadig svært gerne have en Krell, Pass eller lign. amp - for enkelthedens skyld  __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 05 Februar 2009 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
hva med nogle billeder  nu når jeg ikke lige kommer forbi det mørke land i den nærmeste fremtid __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Februar 2009 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
hva med nogle billeder nu når jeg ikke lige kommer forbi det mørke land i den nærmeste fremtid  |
|
|
Bingofotos trækken i langdrag med at reppe. mit cam betyder at der ikke lige komme pics., med mindre at jeg kan finde ud af, at bruge mit nokiacam... __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Henrik.E Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 07 Februar 2009 kl. 08:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
tillykke mn1974 fedt anlæg og du skulle ikke løse dig så fast på passlabs eller krell der er meget andet godt kunne jo også være MF 1008 der er dac i
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Februar 2009 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|