| Forfatter |
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 22 Januar 2009 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjuhej hvor det kører for MN
Hvorfor sælger du ikke bare hele skidtet og køber nogen AVI kasser med sub. Spiller forrygende til prisen __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 22 Januar 2009 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror aldrig helt jeg forstod hvorfor du købte de focalér du har nu, ? du har sku haft nogle lækre højtaler gennem tiden  Jeg er også selv helt vild efter en squeezebox duet i øjeblikket.. og en Dac.
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 22 Januar 2009 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er du kendt inden for Dac? hva skal man kigge fetr hvis man skal have en god Dac..?
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 22 Januar 2009 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
| Er du kendt inden for Dac? hva skal man kigge fetr hvis man skal have en god Dac..?
|
|
|
jeg påtænker at bruge den indtegrerede dac i mit minianlæg. Ellers er den meget hypede Cambridge dac magic måske en mulighed. __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Januar 2009 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Behøver vi at sige mere?
Så skifter vi igen igen..........................igen....................
Troede at du var glad for dine Focals ? Hvad vil du nu prøve ? op eller nedjustering
Køb nu noget som i det mindste kan holde garantien ud __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Januar 2009 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der kommet nyt til huse, nemlig: en squeezebox classic - Qnap 207 pro Nasboks med to Samsung 750G diske... PT sidder jeg for vildt og ripper mine "Kære" skiver til Flac filer... Det er ikke noget jeg lige kan klare på en weekend, men sådan en god stak hver weekend... Så når jeg det i år
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 31 Januar 2009 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes ikke jeg kan finde billederne?  __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 31 Januar 2009 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeps, vi vil se billeder!!! __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Januar 2009 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
Synes ikke jeg kan finde billederne?  |
|
|
Købte i nov. et Canon ixus 90, der efter meget kort tid strejkede (lige inden jul), indleverede det til rep. hos Bingo foto mellem jul og nytår og har ikke fået det retur endnu  . Derfor ingen billeder fra jul og nytår - ikke mindst er der endnu ikke billeder fra den digitale tidsalder her i casa del mn1974  __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 31 Januar 2009 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har helt sikkert også nok at se til mht. ripning af cd-er...... Kender det kun alt for godt  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 31 Januar 2009 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
jkjaers skrev:
Synes ikke jeg kan finde billederne?  |
|
|
Købte i nov. et Canon ixus 90, der efter meget kort tid strejkede (lige inden jul), indleverede det til rep. hos Bingo foto mellem jul og nytår og har ikke fået det retur endnu .
Derfor ingen billeder fra jul og nytår - ikke mindst er der endnu ikke billeder fra den digitale tidsalder her i casa del mn1974
|
|
|
Mobiltelefon? Nå nevermind - jeg må kigge forbi og kigge på sagerne __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Januar 2009 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
Så er der kommet nyt til huse, nemlig:
en squeezebox classic - Qnap 207 pro Nasboks med to Samsung 750G diske... PT sidder jeg for vildt og ripper mine "Kære" skiver til Flac filer... Det er ikke noget jeg lige kan klare på en weekend, men sådan en god stak hver weekend... Så når jeg det i år
|
|
|
Tillykke men synes at det lyder kedeligt __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
| Sendt: 31 Januar 2009 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
en squeezebox classic - Qnap 207 pro Nasboks med to Samsung 750G diske... PT sidder jeg for vildt og ripper mine "Kære" skiver til Flac filer... Det er ikke noget jeg lige kan klare på en weekend, men sådan en god stak hver weekend... Så når jeg det i år
|
|
|
Tillykke men synes at det lyder kedeligt |
|
|
Ja, ikk'? CD'er skal da afspilles i en CD-afspiller!
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Januar 2009 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anda8000 skrev:
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
|
|
|
Tillykke men synes at det lyder kedeligt
|
|
|
|
|
|
Jeg er nok bare blevet for gammel(36 ) til ikke at fatte at der rent faktisk kan komme hifilyd ud af dette her flik flac pingpong squezze dibidut crap __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Anda8000 skrev:
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
|
|
|
Tillykke men synes at det lyder kedeligt
|
|
|
|
|
|
Jeg er nok bare blevet for gammel(36 ) til ikke at fatte at der rent faktisk kan komme hifilyd ud af dette her flik flac pingpong squezze dibidut crap |
|
|
Det er ikke alderen der sætter begrænsningen, hehe (34)  Har indtil nu i denne weekend rippet ca. 45 gigabyte musik fra mine originale skiver. Dejligt, men det tager tid... __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du haft rodet med selve Squeezebox'en? Hvordan er den i funktion? Har jo læst rundt omkring på nettet, er der er delte meninger om hvor godt de fungerer, de små klemmebokse. Idéen er jo super og hvis det fungerer godt, så kunne det være en oplagt mulighed.
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
Har du haft rodet med selve Squeezebox'en?
Hvordan er den i funktion? Har jo læst rundt omkring på nettet, er der er delte meninger om hvor godt de fungerer, de små klemmebokse. Idéen er jo super og hvis det fungerer godt, så kunne det være en oplagt mulighed.  |
|
|
hej wildstyle, jotak jeg har rodet med squeezeboksen, mest softwaren jo... Det fungerer her, upåklageligt og ligeledes den medfølgende remote. Det er bar så ulig meget nemmere at skifte rundt mellem mine cdere... __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
hej wildstyle, jotak jeg har rodet med squeezeboksen, mest softwaren jo... Det fungerer her, upåklageligt og ligeledes den medfølgende remote. Det er bar så ulig meget nemmere at skifte rundt mellem mine cdere... |
|
|
Det lyder jo fornufigt, hvis det bare virker.  Hvordan med din NAS? Er den hurtig nok, eller oplever du lang respons/svartid når du skifter numre/browser? Jep, det må unægteligt give anledning til at få hørt en masse af de skiver, som man ellers normalt ikke får hørt, fordi man glemmer at de står i pladesamlingen.
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
mn1974 skrev:
hej wildstyle, jotak jeg har rodet med squeezeboksen, mest softwaren jo... Det fungerer her, upåklageligt og ligeledes den medfølgende remote. Det er bar så ulig meget nemmere at skifte rundt mellem mine cdere... |
|
|
Det lyder jo fornufigt, hvis det bare virker. 
Hvordan med NAS? Er den hurtig nok, eller oplever du lang respons/svartid når du skifter numre/browser?
Jep, det må unægteligt give anledning til at få hørt en masse af de numre, som man ellers normalt ikke får hørt, fordi man glemmer at de står i pladesamlingen.  |
|
|
Lige pt er jeg ved at lægge AL min musik på den her NAS server, men so far er min forhldsvis korte erfaring at der ikke er meget respons/svartid når man skifter musik, det uanset om man skifter fra "A" til "Z"... __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
| Lige pt er jeg ved at lægge AL min musik på den her NAS server, men so far er min forhldsvis korte erfaring at der ikke er meget respons/svartid når man skifter musik, det uanset om man skifter fra "A" til "Z"... |
|
|
Cool. Tak for svarene. Og fortsat god fornøjelse med SB'en.
|
| Til top |
|
| |