Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 15:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: MN 1974´s hifi (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 90
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 19 Oktober 2008 kl. 17:45 | IP-adresse registreret  

Det ser da fint ud Morten. Jeg må hellere tage noget klosterbryg med ud ved lejlighed og høre det der MOONie-anlæg inden det forsvinder.

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Sendt: 19 Oktober 2008 kl. 18:46 | IP-adresse registreret  

jkjaers skrev:
Det ser da fint ud Morten. Jeg må hellere tage noget klosterbryg med ud ved lejlighed og høre det der MOONie-anlæg inden det forsvinder.

hej så der, hehe... det lyder da så rigtig lækkert. Håber at du skal skynde dig... at forstå sådan at jeg håber på, at få mit eget anlæg retur inden alt for længe...

finlytteren
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2007
Lokalitet: Jylland
Sendt: 22 Oktober 2008 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

Hej Morten!

Kan se at du købte en Clearaudio Emotion, som du snakkede om. Kan du følge mig i, at det er lidt irriterende at motoren rykker sig så let? Der skal jo ikke så meget til, før motoren rører ved plinten og giver en del brum...

Der sker ellers noget på hifi-fronten. Du får sandelig gjort dig nogle erfaringer. Du skifter jo næsten lige så hyppigt ud som Novisad  Fedt at se!

Go' vind....

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Oktober 2008 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

finlytteren skrev:

Hej Morten!

Kan se at du købte en Clearaudio Emotion, som du snakkede om. Kan du følge mig i, at det er lidt irriterende at motoren rykker sig så let? Der skal jo ikke så meget til, før motoren rører ved plinten og giver en del brum...

Der sker ellers noget på hifi-fronten. Du får sandelig gjort dig nogle erfaringer. Du skifter jo næsten lige så hyppigt ud som Novisad  Fedt at se!

Go' vind....

hejsa,
mht. din beskrivelse af pladespilleren kan jeg SLET ikke genkende det... Jeg synes, at den spiller sublimt nicht weiter
Mht. udskiftning iøvrigt, jo der er da rykket en del apperater igennem de sidste pr år

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Bruger siden: 22 April 2005
Sendt: 23 Oktober 2008 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

heheh 
Til top Vis Novisad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Novisad

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 Oktober 2008 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

Nyt på vej - indkøbt er en Klipsch RW-12. Det bliver spændende hvordan det bliver at ingterere den i mit setup. Skulle gerne lande imorgen eftermiddag

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Oktober 2008 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

har tilsluttet min nye Klipsch RW-12, hehe. Den kan godt

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 31 Oktober 2008 kl. 19:34 | IP-adresse registreret  

Kan du så se og få pillet det frontstof af dine Reference 3A. Det har kæmpe betydning for lyden.

Får selv snart et sæt hjem. Glæder mig som tosset til og høre dem på min OVC 300B forstærker. De er som skabt til rør. Faktisk er der ret stor enighed om det i bla japan at det kun rør der dur på dem

Men til og starte med, så få lige det frontstof af. Det skal bare over højre skuldre. Det har ret stor indflydelse på hvordan de spiller

Hvis du har tænkt dig og beholde dem, så ville jeg stærkt overveje noget single ended rør grej til dem.

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Oktober 2008 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:

Kan du så se og få pillet det frontstof af dine Reference 3A. Det har kæmpe betydning for lyden.

Får selv snart et sæt hjem. Glæder mig som tosset til og høre dem på min OVC 300B forstærker. De er som skabt til rør. Faktisk er der ret stor enighed om det i bla japan at det kun rør der dur på dem

Men til og starte med, så få lige det frontstof af. Det skal bare over højre skuldre. Det har ret stor indflydelse på hvordan de spiller

Hvis du har tænkt dig og beholde dem, så ville jeg stærkt overveje noget single ended rør grej til dem.

hej Kenneth,

tak for det. Tja om jeg beholder dem for tiden at vise Som det er lige nu spiller de sublimt, ville gerne tage frontstoffet af, meeennn, har et par små størrelser så tør ikke rigtigt.

Derudover skal det siges at jeg spiller på lånt grej, venligst udlånt fra Tapeconnection, mens de får fundet fejlen i min Musical Fidelity...

Der er ikke rør hele vejen, men i pre - det er måske step et på vej ud i rørverdenen.

Hvad skal dine små nye spille sammen med?

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 31 Oktober 2008 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

mn1974 skrev:
kennethjensen skrev:

hej Kenneth,

tak for det. Tja om jeg beholder dem for tiden at vise Som det er lige nu spiller de sublimt, ville gerne tage frontstoffet af, meeennn, har et par små størrelser så tør ikke rigtigt.

Derudover skal det siges at jeg spiller på lånt grej, venligst udlånt fra Tapeconnection, mens de får fundet fejlen i min Musical Fidelity...

Der er ikke rør hele vejen, men i pre - det er måske step et på vej ud i rørverdenen.

Synd du ikke kan have frontstoffet af. De nemlig markant bedre uden. Faktisk en hel del til forskel  Er dine helt nye!? For de kræver nogen hundred timers tilspilning. Også er de der. Personligt synes jeg ikke man finder bedre højtalere til under 150.000kr sættet. Deres spille stil er xtrem homogen, korrekt og hurtig.

Mine skal spille på OVC 300B rør forstærker, ClearAudio Master Solution AMG gold, Accuphase c220 riaa og MIT kabler. Som CD bruger jeg den nye Unico CDE med andre rør i. Det lidt en killer til prisen. Basker mange rigtig dyre maskiner med sin ligetil spille stil.

jeg er meget spændt på hvordan de Reference 3A kommer til og lyde i min nye stue. Rigtig lækker højloftet stue, som bliver indrettet akustisk korrekt i sammenarbejde med Allan fra ABaudio  Men tror de kommer til og være sprælske og musikalske langt udover hvad prisen antyder.

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Oktober 2008 kl. 20:26 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
mn1974 skrev:
kennethjensen skrev:

hej Kenneth,

Synd du ikke kan have frontstoffet af. De nemlig markant bedre uden. Faktisk en hel del til forskel  Er dine helt nye!? For de kræver nogen hundred timers tilspilning. Også er de der. Personligt synes jeg ikke man finder bedre højtalere til under 150.000kr sættet. Deres spille stil er xtrem homogen, korrekt og hurtig.

Mine skal spille på OVC 300B rør forstærker, ClearAudio Master Solution AMG gold, Accuphase c220 riaa og MIT kabler. Som CD bruger jeg den nye Unico CDE med andre rør i. Det lidt en killer til prisen. Basker mange rigtig dyre maskiner med sin ligetil spille stil.

jeg er meget spændt på hvordan de Reference 3A kommer til og lyde i min nye stue. Rigtig lækker højloftet stue, som bliver indrettet akustisk korrekt i sammenarbejde med Allan fra ABaudio  Men tror de kommer til og være sprælske og musikalske langt udover hvad prisen antyder.

Jeg har købt mine brugt her på forum. De er ca. et år gamle og velholdte - faktisk som nye, dog tilspillede.

Jeg kan godt have fronstoffet afmonteret når der lyttes intenst.

Det lyder som en rigitg lækker cocktail af hifi du har fået anskaffet dig.

Det kunne være spændende at se billeder af det, når du kommer på plads i den nye stue

Men ja, de spiller skídegodt, de gør det godt selv uden rør

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 31 Oktober 2008 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

Der skal nok komme billeder  Du kan evt følge med i min hifi tråd her http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=66691&P N=1

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 November 2008 kl. 21:45 | IP-adresse registreret  

.

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 November 2008 kl. 19:30 | IP-adresse registreret  

.

finlytteren
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2007
Sendt: 11 November 2008 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

Musical Fidelity har nu en dejlig klang. Havde selv MF forstærker for ca. 3 år siden.

Tillykke med den!!!

Til top Vis finlytteren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finlytteren

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 12 November 2008 kl. 11:07 | IP-adresse registreret  

Wooow, en fed ghettoblaster, MN!

Hvad endte det med? Fik du en ny dims, eller blev den anden repareret?

Hygge,

Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 12 November 2008 kl. 11:16 | IP-adresse registreret  

brok skrev:
Wooow, en fed ghettoblaster, MN!

Hvad endte det med? Fik du en ny dims, eller blev den anden repareret?

Hygge,

Brok

Mon ikke han fik en ny?

mn1974 skrev:
... Rigtig gættet, jeg har fået en ny Musical Fidelity kw 250 S.

Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 12 November 2008 kl. 11:44 | IP-adresse registreret  

wildstyle skrev:

Mon ikke han fik en ny?

mn1974 skrev:
... Rigtig gættet, jeg har fået en ny Musical Fidelity kw 250 S.

Ehmm, tjoohh, det er da muligvis sådan det hænger sammen. Nu plejer jeg jo ikke at læse hvad der står, inden jeg smider et indlæg

Hygge,

Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 12 November 2008 kl. 12:07 | IP-adresse registreret  

brok skrev:
Ehmm, tjoohh, det er da muligvis sådan det hænger sammen. Nu plejer jeg jo ikke at læse hvad der står, inden jeg smider et indlæg

Hygge,

Brok

Det er sgu også bare spild af tid, at sidde og læse alle de indlæg igennem. Bare slyng noget ud, så er der nok nogen, der før eller siden skal rette på det.

Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle

sHaCk_kO
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 12 November 2008 kl. 17:01 | IP-adresse registreret  

da var da også på tide du fik en ny  

er det meningen det billede på væggen skal være skævt i rammen? det fangede mig lige

<< Forrige Side af 90 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes