Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2025 | 13:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forum support (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Forum support
Emne Emne: Ide til "trådholder" (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

Hej alle sammen.

Jeg har gået og tænkt over dette indlæg i noget tid. Synes vi mangler en trådholder. Nemlig en erfarings. Der er rigtig mange herinde der sælger hifi udstyr meget ofte og har gjort det meget i fortiden, og har ikke tænkt sig at stoppe  Derfor synes jeg vi mangler en emneholder hvor man kan oprette tråde om en selv eller butikker. Hvis det bliver til noget skriver man bare sit nick som emnenavn, og folk man før har handlet med kan komme med indlægs om hvor god man er at handle med. Altså komme med ens oplevelser mht. handel mellem en selv og bruger/butik. Da der også er en del brancemedlemmer ville det være god reklemation for dem, som måske vil fremme deres handel - dette er dog ikke formålet, men at man simpelthen kan tjekke hvem personen før har handlet med, og høre oplevelser fra andre. Synes bestemt vi skal snakke med nogle admins om det, kontakt dem hvis i har lyst og bed dem følge med i tråden.

Jeg er meget dårlig til at forklare hvad jeg mener, men jeg kommer lige med et eksempel.

Interfacelifts erfaringstråd :

..............................

xxx siger :

Han er dårlig at handle med. osv.

eller

Han er rigtig behagelig at handle med osv.

.....

forstår i hvad jeg mener?

hvad synes i om det?

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 08 Februar 2008 kl. 15:32 | IP-adresse registreret  

slet ikke nogle ?
Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 08 Februar 2008 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

jeg ved ikke om jeg forstår dig rigtigt, eller forstår dig overhovedet 

men søger du et forum, hvor du kan beskrive dig selv og eventuelt få feedback fra andre, så folk kan vide om du er til at stole på ?
og hvor butikker kan gøre samme, så kunderne bliver mere trygge ved butikken ?
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 08 Februar 2008 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:

men søger du et forum, hvor du kan beskrive dig selv og eventuelt få feedback fra andre, så folk kan vide om du er til at stole på ?

præcis. jeg finder lige et eksempel

http://www.airsoftzone.dk/community/viewforum.php?f=18&s id=cffa2cd8a80f3647650e1012f6b5391f  

sådan en.

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Sendt: 09 Februar 2008 kl. 09:26 | IP-adresse registreret  

interfacelift skrev:

witzel skrev:

http://www.airsoftzone.dk/community/viewforum.php?f=18&s id=cffa2cd8a80f3647650e1012f6b5391f  

sådan en.

erfaringer kommer folk med alligevel, det er ikke i et kæmpe omfang, men det kommer. Både positive, men desværre mest negative. Se under Forhandlere.

Det med at brugere kan give feedback på hinanden, har også været oppe og vende, bare i en anden form. Nogle har efterspurgt et feedback system a la det på Ebay, under vores KSB. Det er ikke noget vi har prioriteret særligt højt, da vi mener det stadig er fejlfyldt. Brug istedet forum, og se om personen er aktiv, hvordan de skriver osv. Man kan lære meget af det, men det kræver naturligvis at folk også er aktive på forum, hvilket langt fra alle på KSB er.

En forhandlersektion hvor de kan fortælle om sig selv osv, er ikke noget jeg er meget for nu. Retningslinierne lægger op til at de skal holde reklame og forum adskilt. Hvilket også fungerer sådan rimeligt .. Ønsker man at give folk et godt indtryk, så lav en god hjemmeside eller brug Tilbudsavisen til det. Behandler man folk pænt, får man også god feedback .. eller i det mindste, ingen negativ

Jeg smider dit foreslag i bunken til næste redaktionsmøde. For at få 'de andres' tanker om det. Men umiddelbart kan jeg ikke stemme ja til det

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 09 Februar 2008 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
interfacelift skrev:

witzel skrev:

sådan en.

erfaringer kommer folk med alligevel, det er ikke i et kæmpe omfang, men det kommer. Både positive, men desværre mest negative. Se under Forhandlere.

Det med at brugere kan give feedback på hinanden, har også været oppe og vende, bare i en anden form. Nogle har efterspurgt et feedback system a la det på Ebay, under vores KSB. Det er ikke noget vi har prioriteret særligt højt, da vi mener det stadig er fejlfyldt. Brug istedet forum, og se om personen er aktiv, hvordan de skriver osv. Man kan lære meget af det, men det kræver naturligvis at folk også er aktive på forum, hvilket langt fra alle på KSB er.

En forhandlersektion hvor de kan fortælle om sig selv osv, er ikke noget jeg er meget for nu. Retningslinierne lægger op til at de skal holde reklame og forum adskilt. Hvilket også fungerer sådan rimeligt .. Ønsker man at give folk et godt indtryk, så lav en god hjemmeside eller brug Tilbudsavisen til det. Behandler man folk pænt, får man også god feedback .. eller i det mindste, ingen negativ

Jeg smider dit foreslag i bunken til næste redaktionsmøde. For at få 'de andres' tanker om det. Men umiddelbart kan jeg ikke stemme ja til det

det med reklame kommer jo ikke til at ske. Så vidt jeg ved er det kun selve brancemedlemet der ikke må fremme hans egen butik; det er jo ikke sådan i min ide. Det behøver for det første ikke være brancemedlemet der selv starter tråden, og han MÅ bestemt ikke lægge indlægs ind. Hele meningen med det er helt klart mest blikket mod brugere der sælger meget. Hvis man er meget på forum kender man mange af dem der sælger meget, men det er meget en hjælp for nye brugere der søger brugt, men også til os andre ( hvis de ukendte også sælger  ) det er helt okay du ikke vil stemme ja til det, men jeg synes helt klart det skal tages op. Jeg synes selv det var en rimelig god ide da der har været emner om folk der er blevet snydt. Jeg synes det er meget irriterende og er også selv blevet det en gang. Derudfra kunne det være dejligt at vide hvem man kan stole på. Desuden ville det også være rart at vide hvilke butikker man kan få en god service.

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Sendt: 09 Februar 2008 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

ok, hvis det ikke er meningen at forhandleren selv skal oprette tråden, så har vi jo allerede en del tråde der omhandler netop det du foreslår.

Kig fx. under "Forhandlere".. det er nøjagtigt lige det, den kategori er beregnet til.

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 09 Februar 2008 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:

ok, hvis det ikke er meningen at forhandleren selv skal oprette tråden, så har vi jo allerede en del tråde der omhandler netop det du foreslår.

Kig fx. under "Forhandlere".. det er nøjagtigt lige det, den kategori er beregnet til.

den kunne i jo bare lave om til erfaringstråd så normale brugere også kan bruge den

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette forum er blevet låst af Administrator.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes