Jamen jeg vil da starte ud med at sige tak for en hyggelig aften, desværre blev vi lidt presset tidsmæssigt - men kom da i tid til at lytte lidt på Giulietta samt XN 360 + et ganske kort lyt til en lille stander sag - er ikke helt sikker på hvilken model dat var - måske XN 250 EVO?
Personligt må jeg indrømme at det var den Giulietta'en som tiltalte mig mest. Var især imponeret over hvor meget lyd der kom ud af den lille sag - det var ganske imponerende. XN 360 havde jeg selv sagt store forventninger til, og i bas og mellemtone var der ganske enkelt forrygende - intet mindre. Desvære synes jeg at den hundedyre ringdiskant, pillede lidt af glansen væk. Den skar nærmest i ørene, hvilket var en stor skam, da resten af den var intet mindre end fænomenal! Men hvis man trak lidt tilbage i lokalet hjalp det en hel del.
Men der blev spillet lige en smule for højt, det virkede nærmest som om den store Gryphon begyndte at clippe fra tid til anden.
Den afspiller der blev skiftet til senere, var ikke nær så velopløst og præcis som Mikado'en - men alt efter hvad prisen ender på med den Tentlaps, så kunne det være et ganske spændende bekendskab.
Lokalet - well det var lidt hårdt nok, så der var lidt reflektioner - primært i venstre side - men intet forfærdeligt.
Men alt i alt, var det et par hyggelige timer, med gode forplejninger til alle. Og hvis der bliver stablet noget lignende på benene, skal jeg gerne troppe op igen - og denne gan kan det være jeg huske kameraet...

Så tak til Jimmy, og gutterne fra JJ Teknik
And pick up your pay check