Sendt: 20 April 2007 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg var til demo ved KT-København 190307 og vil først fremmest sige tak til KT for et fint arrangement med flot servering og godt forberedt demo, trods Interceptors sene afbud
Jeg havde sat næsen op efter endeligt, at skulle have bekræftet at jeg skulle investere i et sæt Vantage.
Det må jeg sige desværre/heldigvis ikke blev afklaret endeligt
Efter at have været til en del demoes af disse højttalere ved messer var jeg af den overbevisning at de var dem der bedst egnede sig til at spille i et normalt stuemiljø (i forhold til Summit)
Men nej !! De spillede (eller rettere hele setup-et) spillede ikke musik, men detaljer, opløsning osv, men gav ikke en live oplevelse med indføling i musikken.
Ingen rumoplevelse eller ro. Det hele blev spidst uden fokus og engagement
Det blev markant bedre med Summit, men alligevel savnedes også her en reel 3D fornemmelse af musikere på en scene imellem og bag højttalerne som oplevet så ofte før på gode setups
Er jeg ene om denne ikke så positive opfattelse af denne aften (og evt andre demo sessions med disse højttalere) ?
Husk at jeg var positivt stemt over for oplevelsen, så jeg er på ingen måde ude på at rakke ned på hverken udstillere eller andet, nærmere lidt ærgerlig over det manglende positive element
|