Forfatter |
|
StylaH Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 950
|
Sendt: 24 April 2010 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey hifi4all! Skal snart flytte - hvilket bevirker at jeg får underboer, det har jeg aldrig prøvet før. Derfor ville jeg gerne skåne dem for så meget af min musik som muligt, da jeg tvivler på vi deler musik smag. Hvilket løsning er bedst? - Det drejer sig om B&W DM 604 (samt surround og centerhøjtaller, men de hænger på væggen, så det giver nok sig selv) Der findes jo 10000 forskellige ting, spikes, corck plader, puder osv osv. Hvad er hokus pokus? Og hvad virker? Alle svar bliver modtaget med kyshånd!
__________________ Mit udstyr (NAD, Vega, Sanyo):
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28291&KW=St ylaH
|
Til top |
|
|
StefanR Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 511
|
Sendt: 24 April 2010 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej StylaH
En af mine kammerater gjorde det rigtigt. Han flyttede ind med en bedemandsforretning som underbo. Dér sker ikke ret meget efter lukketid.
Min løsning ville være at få en masse "masse" under højttalerne. F.eks. en tyk terrasseflise, og så stille højttaleren på nogle absoberende fødder. Det kan være den billige kork løsning, eller den dyre SD feet løsning.
/Stefan
|
Til top |
|
|
LasseHoej Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 117
|
Sendt: 24 April 2010 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er enig med StefanR. En tung flise eller evt. en granitblok eller lignende under hver højtaler vil helt klart afhjælpe problemet. Husk at beskytte gulvet mod ridser og mærker.
__________________ www.FotoHoej.dk
|
Til top |
|
|
StylaH Forum Bruger

|
Sendt: 24 April 2010 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
StefanR skrev:
Hej StylaH
En af mine kammerater gjorde det rigtigt. Han flyttede ind med en bedemandsforretning som underbo. Dér sker ikke ret meget efter lukketid.
Min løsning ville være at få en masse "masse" under højttalerne. F.eks. en tyk terrasseflise, og så stille højttaleren på nogle absoberende fødder. Det kan være den billige kork løsning, eller den dyre SD feet løsning.
/Stefan |
|
|
Jeg ville bestemt også gerne være fri for underboer, overboer osv., men det er desværre ikke muligt  Kunne da godt være man skulle gå ud og grave to fortovsfliser op - er der andre der har prøvet denne løsning og ved om det virker? __________________ Mit udstyr (NAD, Vega, Sanyo):
|
Til top |
|
|
StylaH Forum Bruger

|
Sendt: 24 April 2010 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
LasseHoej skrev:
Jeg er enig med StefanR. En tung flise eller evt. en granitblok eller lignende under hver højtaler vil helt klart afhjælpe problemet. Husk at beskytte gulvet mod ridser og mærker.
|
|
|
Jamen så fik jeg jo svar på mit spørgsmål - jeg prøver med nogle store tunge fliser :) __________________ Mit udstyr (NAD, Vega, Sanyo):
|
Til top |
|
|
Totoronto Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 436
|
Sendt: 24 April 2010 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|