Jeg er ved at være færdig med ver. 1 af mit setup som kan ses i min signatur.
Udstyr som ikke kan ses i sig. er 2x
QED Reference Audio Evolution og 1x
QED Performance Audio 2, hvor Reference pt. sidder mellem effekt og forforstærker og igen op til CD afspilleren, performance kablet sidder over i TV som pt. bliver brugt som DAC for min PS3

som forbindes med et
ARGON 5201D. Som højttaler kabel bruges pt. et sæt PA kabler, kobber betrukket med blåt gummi. Næste køb bliver et ordentlig ekstern DAC, formentlig
Beresford Caiman, Reference kablet vil så blive brugt her, og performance kablet til ryge over til CD afspilleren.
Jeg har ikke bestemt mig hvor jeg ligger i kabel krigen, og dette skal heller ikke diskuteres her. Men vil gerne prøve et sæt kabler designet til Hi-Fi. Jeg oplever lige nu at dybbassen skal blive rungene, ukontrolleret i numre som John Mayer - Dreaming with a broken heart og Malk de Koijn - Phantastisk, det er til at leve med, men kan jeg begrænse det med med de rette kabler, vil jeg gerne dette.
Min effektforstærker bruger Speakon stik, både 2- og 4polet. Iflg. manualen bruges +1/-1 som std. stik samt til lavfrekvenserne ved bi-wiring, +2/-2 bruges til de høje frekvenser. Derfor ser jeg det som en oplagt mulighed at bruge 2 forskellige kabler. Lyden jeg ønsker er en detaljeret transparent lyd, men en god og fast bund, men vigtigst af alt så skal de være så godt støj isolerede som muligt!
Jeg har gennem arbejdet 10% rabat hos
www.Hifi-freaks.dk, som passene har
4VS samt
8VS som de mener gør sig godt sammen! De ligger dog i den øvre ende hvad hvad jeg lyst til at betale, når jeg ikke ved om de er noget ved, men passer de vil jeg godt prøve. Vil disse kabler være noget ved at prøve, med mine ønsker taget i betragtning? Har i nogle alternativer?