Emne: Rabat ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
Sendt: 16 Marts 2004 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
David skrev:
rega skrev:
Hej PSSO
Jeg føler mig kaldet til at svare på dit indlæg om rabat.
Du har øjensynligt fundet det rigtige anlæg med hjælp fra personalet i Hi Fi Klubben, du har brugt en del timers lytning og nu strander det så på, hvilken rabat du kan opnå. Den margen butikkerne har er, selvom nogen tror den går til luxusbiler, ferierejser og strandvejsvillaer, til at betaler deres udgifter og lønninger til personalet. Det bedste personale er ofte det dyreste og har andre lønkrav end en der går til hånde og "langer kasser over disken" ,men han vil også være den der giver dig fuld valuta i form af udstyr, der til fulde, dækker lige netop dine behov. Og så er vi ved min pointe.
The bitternes of poor quality remains longer than the sweetnes of low price.
Det gælder produkterne, men det gælder også vejledningen, udvalget, muligheden for at lytte og den service du tilbydes.
Rabatter gives ofte for at afslutte en handel hurtigt, som " jeg har ikke lige tid til at vejlede dig ordentligt, men du får 15%" Det er klart at sælgeren ikke har tid til at vejlede dig ordentligt for hans beskårne dækningsbidrag gør, at han nu skal have 5 kunder i timen istedet for 2. Hvis du og andre er villige til at acceptere et ringere udvalg, en ringere service og en dårligere vejledning, så er der, i Danmark, masser af muligheder.
Næ, pengene er ikke i Hi Fi Branchen, de er andre steder, hos advokater, dentalteknikkere, børsmæglere, IT-teknikkere, bankfolk osv. osv, men, hvor tit kræver vi egentlig rabat hos vores tandlæge ? !
Til slut vil jeg ønske dig tillykke med at du har fundet det, for dig, rigtige anlæg og på dine vegne glædes over at du har mødt et veloplagt og dygtigt personale i Hi fi Klubben.
Venligst
Bent
|
|
|
Hej Bent,
Jeg giver dig ret i at hifi-klubben for lang tid siden havde det bedste personale. De vidste hvad de snakkede om og var afslappede.
Idag er det sælger-Brian og smart-ass Preben man møder når man tager en tur i "bye-bye klubben". De aner ikke en skid om musik og hifi, men en helvedes masse om salgsteknik og UUUUMPF, UUUUMPF-bas. Bedst af alt, er at man lige når og sætte foden indenfor døren før man bliver oplyst om at en af disse har fået pita kebab med chilli & hvidløg til frokost - så hurtigt ryger de lige op i fjæset på dig!
Det er fandme det jeg kalder service!
Så prut I løs i bye-bye-klubben - de kan ikke bruge mange penge på løn til de fjolser de har ansat!
|
|
|
Der er altså også forskel på de forskellige butikker......
|
Til top |
|
|
TPNielsen Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 44
|
Sendt: 16 Marts 2004 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til alle !
Tænk jer om. I modsætning til hvad mange tror, er avancerne rundt omkring sikkert slet ikke hvad I går og regner med. Problemet er som regel, at mange mennesker synes, det er en forfærdelig masse penge, de står med i hånden, når de skal handle længerevarende forbrugsgoder. Og så føler man sig lige pludselig som en "vigtig" person i en forhandlingssituation. Man føler man har magt. Og så er der nogle der bliver så forblændede af situationen, at de tilsidesætter deres oprindelige mål, nemlig at få den rigtige vare, og pludselig flytter fokus over på rabatsiden. Jeg kender det fra min brnche, hvor en "rigtig" nordjyde kan stirre sig blind på et rabatbeløb, og fuldstændig tilsidesætte alle andre (og ikke mindst vigtige) detaljer. Og dermed ende op med et regulært l**teprodukt (Men det var billigt!!!). Faktum er, at kvalitet koster, og det er med mine øjne det eneste der gør én rigtig glad. Samtidig bliver man splittertosset hvis man ikke får en superbehandling og servicering i hoved og r.. det sted man handler. Men man kan ikke med rimelighed forlange at få en BMW til en Skodas pris og med et serviceniveau som var man kongen af Brunei.
Jeg undres til stadighed over, at man lørdag formiddag kan møde tusindvis af savlende, rabathungrende mennesker i Ikea, Biltema, Jem & Fix o.s.v. FOr det kan da godt være at du kan købe en no-name skruetrækker til halv pris de her steder, men hvis den kun holder halvt så lang tid som den dyrere mærkevare, skal du jo afsted igen for næste gang at købe den gode kvalitet. Og så har du da vist ikke sparet noget, eller hva' ???
"The bitternes of poor quality remains longer than the sweetnes of low price." - et citat man godt kan læse igen og igen !
|
Til top |
|
|
Cabal Forum Bruger

Bruger siden: 18 September 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 152
|
Sendt: 16 Marts 2004 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
pentaz skrev:
Men jeg er da glad for at der er nogen der vil betale fuld pris for tingene - de betaler nemlig min rabat... 
|
|
|
Jamen det rammer jo plet.. du går ind og køber for en masse penge, forhandler dig til lidt (eller meget) rabat. Dette gør så at forhandleren er nødt til at sætte prisen op på produktet, eller som minimum afslå at give et par kabler med u/b.
Så PSSO, køb dit anlæg, og hent rabatten fra Pentaz...
|
Til top |
|
|
lasse Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 848
|
Sendt: 16 Marts 2004 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi vil da alle gerne sparer penge når vi handler men har I tænkt på at det er de folk der ikke spørger om rabat der betaler gildet. Jeg synes sgu’ det er en sund indstilling at man ikke giver rabat og at det er ene for alle, det er da bare for depri at møde en f.eks. herinde der har været nede og købe for nogen lunde samme beløb som dig og så få at vide at han har givet 2500 kr. mindre bare fordi han var fræk nok til at spørge.
|
Til top |
|
|
Søren M Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 214
|
Sendt: 16 Marts 2004 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som udgangspunkt synes jeg ikke at forretningerne har pligt til at give rabat. Skulle alle have rabat sættes avancen bare op og resultatet bliver det samme. Derimod får man som regel rabat hvis man er fast kunde og det er der logik i.
|
Til top |
|
|
Wagner-elev Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 219
|
Sendt: 16 Marts 2004 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes sq det er iorden at man prøver at forhandle lidt med sælgeren om hvad man kan få med i købet. Bare det ikke tager overhånd og man bare forlanger mere og mere.
for få måneder siden købte jeg en dali suite 0.8 center og 2stk 0.8 baghøjtalerer i hifiklubben i Aalborg. Oven i handlen fik jeg 400,- slået af forsikringen, en "glas-ophængs-hyldetingest til 500,- og en dvdfilm. Det synes jeg er en god handel. Jeg fik ting med i handlen til en samlet værdi af ca. 1100kr. og jeg købte "kun" for 9000kr.
Det skal lige siges at jeg ikke prøvede at skovle en masse ind, men spurgte høfligt og med et "glimt" i øjet.
__________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5156&PN=3
|
Til top |
|
|
PSSO Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 286
|
Sendt: 16 Marts 2004 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter nu at have brugt endnu mere tid i HI-FI klubben på at lytte mig frem til den for mig "optimale" løsning, har jeg nu fået bestilt et NAD + DALI anlæg.
Efter at jeg havde besluttet mig for hvilken forstæker og hvilke højttalere det skulle være, fik jeg også (synes jeg selv) en kyndig vejleding i valg af de forskellige kabler.
Det lykkedes faktisk også at få "lidt" rabat i form nogle kabler.
Med i prisen får jeg også besøg af sælgeren når anlægget er "spillet til" og han vil hjælpe med den sidste finpudning / justering / optimering.
Så det må siges, at jeg er udmærket tilfreds med den behandling / service jeg har fået i HI-FI klubben.
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 16 Marts 2004 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
sku altid rart at høre når folk er tilfredse med det de har købt  tillykke med det nye anlæg.. venter spændt på billederne
|
Til top |
|
|
Daring Dane Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 200
|
Sendt: 16 Marts 2004 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med købet PSSO - Fedt at du har fået det, du gerne ville have - samt lidt ekstra oveni.
Jeg har forståelse for nogle af de indvendinger, som der er mod, at man skal have rabat. Som udgangspunkt er det op til butikken at fastlægge en prispolitik, hvor man forholder sig til rabat generelt og rabat ved køb af samlede systemer.
Det er muligt, at der er små avancer inden for nogle produktgrupper - men når man ser på de tilbud, der ind i mellem er i HiFi-branchen - og de STORE prisforskelle der på ens produkter mellem forskellige butikker, kan jeg altså ikke tro, at det ikke er muligt at give rabat til stamkuder, folk der køber stort ind eller folk der vil have matchet en pris i en anden butik.
Som eksempel på de store prisforskelle: Harman Kardon AVR 8500 bliver stadig solgt til 18995 kr nogen steder - andre steder sælges den til 10495 kr. System Audio 1280 bliver nogen steder solgt til 10000 for et sæt - andre steder bliver den solgt for mellem 6-7500 for et sæt.
Pointen med de få ovennævnte eksempler er at vise, at der åbentbart er et stort spillerum for prisfastsættelsen af produkterne.
En del butikker bruger efterhånden prisgarantier. På den måde kan de tillade sig at sætte prisen nogenlunde højt - kun de kunder, som gider at besvære sig med at finde billigere tilbud bliver belønnet med at få produkterne til andre priser. Det er altså ikke kunderne, der er usolidariske med andre kunder, når de beder om rabat - det er vel ligeså meget butikkerne, der forskelsbehandler kunderne.
Jeg synes, at forretningerne i nogle af ovenstående indlæg er blevet fremstillet som ofre for grådige kunder. Det er muligt, at der er kunder, der er krop-umulige, men som udgangspunkt mener jeg, at det er forretningerne, der har fat i den lange ende i købs/salgssituationen. Folk der køber et samlet hifi-system sammensat af enheder, der ikke er på tilbud, mener jeg bør have rabat, der der umiddelbart må ligge en stor avance indbygget.
Hvis ikke butikkerne oplevede konkurrence om kunderne, ville priserne helt sikkert stige. Det er der masser af eksempler på. Det er blandt andet derfor mange mindre butikker vælger at blive ene-importører af hifi-produkter, da de så stort set selv kan prissætte varen.
Lad mig afslutningsvis pointere, at jeg ønsker alt godt for specialbutikkerne i HiFi-branchen. De gør ofte et godt stykke arbejde, som de gerne må tjene penge på. Spørgsmålet er bare hvor meget.
Med venlig hilsen - og happy HiFi!
Daring Dane |
| __________________ Harman Kardon AVR 5500, Harman Kardon DVD 25,
Dynaudio Audience 82, Dynaudio Audience 122C, Tannoy R1
|
Til top |
|
|
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
Sendt: 16 Marts 2004 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
DD, Der er meget rigtigt i det du skriver, men også et par huller.
I den ende af hifibranchen jeg kender til har avancerne været fra
dybt latterlige til nogenlunde pæne. Selvfølgelig er der en del
produkter der bliver tjent gode penge på, men der er altså også
mange ting der nærmest er spild at tid at sælge med mindre man får
prakket folk dyre kabler, tillægsforsikringer og meget andet godt på
oveni hatten.
Dine eksempler på forskellige priser mangler også lige at
producenten/importøren så vidt jeg ved sidder på en lidt større del af
avancen og en meget mindre del af besværet i salgsprocessen. Dvs.
at f.eks. kan den AVR du snakker om sagtens være nedjusteret fra
importørens side, for de har (så vidt jeg lige husker), et væsentligt
større spillerum end forhandlerne. Hvis ikke jeg husker helt galt så
skal en forhandler der har købt en AVR8500 som skulle sælges for
19000 binde min. et par tusind i halen på den hvis den skal sælges til
10495. Så kører forretningen ikke så længe...
Desuden har indkøbsvolumen altså også en del at sige. Selv på et
produkt som AVR-8500 er der altså forskel på om man sælger to om
måneden eller to om dagen. Sælger du godt af en bestemt produkt
kan du naturligvis forhandle med din importør om at aftage større
partier ad gangen og til gengæld få en bedre pris. Nogen importører
er selvfølgelig nemmere at snakke med end andre, men bortset fra
et par enkelte undtagelser kan det næsten altid lade sig gøre at finde
ud af noget, forudsat selvfølgelig at man som butik har noget at
forhandle med.
En anden ting man skal huske på er at der er forskel på kundens og
sælgerens opfattelse af hvad "en stor handel" er. Det kan godt være
at man selv synes at det er meget at skulle ud og fyre 2-3000 kr. af
på et nyt apparat, men når man har stået bag disken et stykke tid,
så får man altså en lidt anden opfattelse af det
/U.
|
Til top |
|
|
poul_erik Udelukket fra forum

Dobb.prof. poul-erik
Bruger siden: 08 Marts 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 33
|
Sendt: 17 Marts 2004 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bent,
Jeg giver dig ret i at hifi-klubben for lang tid siden havde det bedste personale. De vidste hvad de snakkede om og var afslappede.
Idag er det sælger-Brian og smart-ass Preben man møder når man tager en tur i "bye-bye klubben". De aner ikke en skid om musik og hifi, men en helvedes masse om salgsteknik og UUUUMPF, UUUUMPF-bas. Bedst af alt, er at man lige når og sætte foden indenfor døren før man bliver oplyst om at en af disse har fået pita kebab med chilli & hvidløg til frokost - så hurtigt ryger de lige op i fjæset på dig!
Så prut I løs i bye-bye-klubben - de kan ikke bruge mange penge på løn til de fjolser de har ansat!
__________________ Mvh David
Det var dog noget af det mest useriøse jeg har læst i lang tid.
Poul-erik
|
Til top |
|
|
Cabal Forum Bruger

|
Sendt: 17 Marts 2004 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
poul_erik skrev:
Hej Bent,
__________________ Mvh David
Det var dog noget af det mest useriøse jeg har læst i lang tid.
Poul-erik
|
|
|
Formuleringen var lidt... uhm. Ja... men budskabet? Jeg mener at tidligere tråde har haft en generel antydning af at kompetencen ikke har samme niveau som "i gamle dage". Nu kan jeg ikke selv sammenligne med de gamle dage, men kun udtale mig om tingene som de ser ud nu - og jeg kan nikke genkendende til udsagnet om "ivrige" sælgere - som i min smag er lige en tand for ivrige efter at sælge produkt X, inden de har forhørt sig ret meget om hvad jeg har af ønsker...
Jeg tror ofte at folk forventer for meget af forhandlere (eller lad mig bruge ordet 'sælger'). God service/salg OG viden om produktet på nørd-niveau.. oven i hatten skal der rabat til for at folk er glade.. slap nu af! Hvor mange bilsælgere ved præcis hvilken type dippedut der sidder dybt inde i motoren?
Søren
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

|
Sendt: 17 Marts 2004 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forventer for meget ? kan man det ? og er det ik hvad sælger vil ha en til ?
Når folk som os handler anlæg ( og helt normale er vi vel ik !! det er en meget lille del af befolkningen der vil lægge seriøse summer i deres anlæg) synes jeg man skal forvente meget, især i klubben hvor de påstår de har de bedste priser og de bedste produkter og de skal vide næsten alt om deres produkter efter som de er eneforhandler !! det jeg forventer når jeg lægger mange penge er ikke sælger snak, jeg vil vide hvorfor jeg skal købe et produkt sælger anbefaler og ha en fyldestgørende demostration af det og hvis demostration kan retfærdiggøre prisen så er der jo ik noget at komme efter !! angående rabat så står prisen ovenpå produkterne og det er der en grund til, der er ikke en speciel pris bare fordi man køber kontant især ik hvis man bruger sælgers tid.. hvis jeg derimod går ind i en butik og finder en sælger siger hvad jeg skal ha og han er flink at finde de 80 kg hifi jeg lige har bestilt synes jeg ikke det er en hån at han kan give lidt ved døren..
Kan HIFI klubben leve op til det ? et stykke kan de da synes kæden hopper af når sælger beskriver deres produkter som det ultimative for det er dali ikke !! heller ikke denon eller nad.. (min mening )
|
Til top |
|
|
PSSO Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 286
|
Sendt: 17 Marts 2004 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte min første pladespiller i HI-FI klubben for snart mange år siden og har handlet der en del gange siden hen.
Som tidligere nævnt har jeg denne gang brugt rigtig meget tid i klubben og fået en professionel vejledning og hvor "sælgeren" har taget sig god tid.
Jeg har tilsyneladende været "heldig" og "ramt" en af de bedre afdelinger af HI-FI klubben.
|
Til top |
|
|
Cabal Forum Bruger

|
Sendt: 17 Marts 2004 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
Forventer for meget ? kan man det ? og er det ik hvad sælger vil ha en til ?
Når folk som os handler anlæg ( og helt normale er vi vel ik !! det er en meget lille del af befolkningen der vil lægge seriøse summer i deres anlæg) synes jeg man skal forvente meget, især i klubben hvor de påstår de har de bedste priser og de bedste produkter og de skal vide næsten alt om deres produkter efter som de er eneforhandler !! det jeg forventer mår jeg lægger mange penge er ikke sælger snak, jeg vil vide hvorfor jeg skal købe et produkt sælger anbefaler og ha en fyldestgørende demostration af det og hvis demostration kan retfærdiggøre prisen så er der jo ik noget at komme efter !! angående rabat så står prisen ovenpå produkterne og det er der en grund til, der er ikke en speciel pris bare fordi man køber kontant især ik hvis man bruger sælgers tid.. hvis jeg derimod går ind i en butik og finder en sælger siger hvad jeg skal ha og han er flink at finde de 80 kg hifi jeg lige har bestilt synes jeg ikke det er en hån at han kan give lidt ved døren..
Kan HIFI klubben leve op til det ? et stykke kan de da synes kæden hopper af når sælger beskriver deres produkter som det ultimative for det er dali ikke !! heller ikke denon eller nad.. (min mening )
|
|
|
Jamen så lad mig omformulere mig. Man skal styre sine forventninger. Som jeg læser dit indlæg, forventer du kun rabat, hvis man ikke bruger sælgers tid..?! Dvs. at rabatten skal være omvendt proportional med den tid sælger bruger på at sælge dig produktet?... find stopuret frem kære købere. 
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

|
Sendt: 17 Marts 2004 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis jeg smider 30000 og sælger bare skal smide pakkerne over disken.. ja så finder jeg et andet sted hvis jeg ik er tilfreds med prisen...
|
Til top |
|
|
Cabal Forum Bruger

|
Sendt: 17 Marts 2004 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ikke sikker på at jeg forstår tankegangen.. så ville man vel have fundet "det andet sted at handle" i første omgang? især hvis det er billigere?
Nu er jeg klar over at alternative sælgere af HK udstyr, generelt er ret svære at finde her i landet - men ønsker man et produkt, må man som udgangspunkt være forberedt på at betale prisen for det. Ellers ville der jo være en ren syndflod af mennesker der får demonstreret produktet forretning A, for derefter at gå lige til disken i forretning B og forlange rabat for samme produkt.. (igen, det kræver jo at der er lidt konkurrence).
|
Til top |
|
|
rega Branchemedlem

Bruger siden: 02 Maj 2003
Status: Offline Indlæg: 101
|
Sendt: 17 Marts 2004 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Live 21
Jeg forstår ikke rigtigt, hvad den tænkte situation, hvor du ved, hvad du skal have, har med det første indlæg at gøre. Her medgiver PSSO at have brugt adskillige timer i butikken, hvor han både fik vejledning og mulighed for at lytte grundigt inden han besluttede sig og var så alligevel ikke helt tilfreds, fordi han ikke fik rabat.
Som Cabal gør opmærksom på, så er der jo en del der trækker på en butiks ekspertise og tid, for så at gå over på den anden side, hvor forretningen, grundet den hurtige og nemme handel, er villige til at give rabat. Den slags ses, hver dag i forretninger og det ansporer ikke til at give kunden grundig vejledning og lyttetid foran anlægget. At der så alligevel er nogen der bliver ved med det er da prisværdigt og man kunne ønske at det kunne motivere ovennævnte type kunde, her tænker jeg ikke på PSSO, til at få afpudset sin moral. Det er nemlig ikke altid forretningerne der er noget galt med.Når man finder at serviceniveauet og videnniveauet er stagnerende i branchen er det måske fordi nogen føler at det ikke kan "betale" sig at være en "god sælger" når forretningen på den anden side løber med handlen med en maximumsrabatvillighed som eneste baggrund.
Ligesom at vi har de politikkere vi fortjener, så har vi også ofte de forretninger vi fortjener.
Venligst
Bent Sejbæk
|
Til top |
|
|
Mikael10 Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2004
Status: Offline Indlæg: 178
|
Sendt: 17 Marts 2004 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes det er en gang ævl med jeres rabat.
Men kan købe til den pris som står på skiltet, og hvis man ikke har pengene, så må man vente eller købe en billigere model.
Jeg gider ikke at betale fuld pris for noget, som en anden køber noget billgere en halv time senere.
Mikael10
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

|
Sendt: 17 Marts 2004 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
er enig i tråden har taget en drejning fra psso´s indlæg og herefter afholder jeg mig fra at komme med noget der fjernt kan tolkes som om jeg er kristisk overfor hifi-klubben eller sætter spørgsmålstegn ved om man kan få bedre produkter til samme pris andre steder..
"det jeg forventer når jeg lægger mange penge er ikke sælger snak, jeg vil vide hvorfor jeg skal købe et produkt sælger anbefaler og ha en fyldestgørende demostration af det og hvis demostration kan retfærdiggøre prisen så er der jo ik noget at komme efter !! angående rabat så står prisen ovenpå produkterne og det er der en grund til, der er ikke en speciel pris bare fordi man køber kontant især ik hvis man bruger sælgers tid.. hvis jeg derimod går ind i en butik og finder en sælger siger hvad jeg skal ha og han er flink at finde de 80 kg hifi jeg lige har bestilt synes jeg ikke det er en hån at han kan give lidt ved døren.."
kan vist ikke sige tydligere !!!
men nej jeg acceptere ikke ukritisk hvad sælger siger især ikke i hifi-klubben som har en af de højeste avancer i hifi-branchen og er eneforhandler af deres produkter..
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|