Forfatter |
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 07 Oktober 2004 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
S V J skrev:
Hej
Hvad med at bygge et møbel selv?
Jeg har selv bygget mit at en køkkensbords plade og olieret det. Og brugt nogle alu-profiler som ben.
|
|
|
nu da jeg har en stak plader liggende fra et tidligere mislykket projekt, kunne det sagtens være en mulighed for mig.. Har du et billede af disse profiler, evt et link? og er der en max vægt man må udsætte dem for? eller på en lidt mere klar måde, kan jeg smide 100kg på den uden den braser sammen..??
|
Til top |
|
|
mikp Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 348
|
Sendt: 07 Oktober 2004 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
byg det selv og spar en masse.http://www.tnt-audio.com/clinica/flexye.html
|
Til top |
|
|
chrliv Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 517
|
Sendt: 07 Oktober 2004 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Se evt. mine indlæg i denne tråd: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=15119&P N=1
Jeg har en H/K 7500 stående i BONDE Tv-bænken fra Ikea med tv oven på ialt 100 kg grej på den. Det kræver dog en lettere modificering for at få H/K 7500 til at være der. Jeg har flyttet bagpladen helt tilbage, samt boret store huller i denne for at få stik og kabler til at være der, men det ses ikke. Samlet pris kr. 949,-
Hilsen Christian.
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 08 Oktober 2004 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen gutter 
Det med at bygge selv har jeg overvejet, men jeg har desværre ikke adgang til værktøjet der skal benyttes til sådan et projekt, havde jeg det ja så havde jeg også været i gang, så kunne man nemlig selv bestemme det hele, hmm kunne være man skulle smutte en tur forbi et sted hvor de arbejder i stål og lign. og spørge hvad de skulle have for at lavet et skillet til et rack, og så selv lave pladerne i en eller anden træsort...
Og ja som Witzel nævner så fylder H/Kén ca 55-60cm i dybten med kabler osv. så de møbler med 3/5ben i midten bag møblet dur ikke..
|
Til top |
|
|
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
Sendt: 08 Oktober 2004 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zanetti skrev:
witzel skrev:
Nu bor du jo i århus, prøv at besøge
expertbutikken i det der center ved banegården. (aner ikke hvad det
hedder, men stort er det) De har Spider Rack til rimelige penge, de har
4 ben.. Jeg overvejer selv sådan et rack.. måske 2.. |
|
|
Centret hedder Bruuns Galleri...
Havde også kig på det pågældende rack, men sidst jeg kiggede kostede det over 3k... |
|
|
Er der ikke et link til et billed, 3k lyder da ikke afskrækkende
__________________ Hilsen Bent
|
Til top |
|
|
mikp Forum Bruger

|
Sendt: 08 Oktober 2004 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
du køber 4 stk.gevindstænger 50 cm længde eller hvad længde du skal bruge hos isenkrammeren , det antal bolte og gummiringe du skal bruge, alt efter om du vil have skruer både under og over hylden.så tar du i silvan og køber det antal hylder du nu vil ha, de skærer det endda ud for dig i de mål du vil ha, spånplader er vist ok, ik kubik ? måske de enda kan bore de 4 huller i hver hylde ? dem kan du så "male" den farve du nu vil ha med en svamp. det er sq ik så svært. kan laves for under 500 + tilfredsheden med selv at have lavet det
|
Til top |
|
|
mikp Forum Bruger

|
Sendt: 08 Oktober 2004 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
Sendt: 08 Oktober 2004 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent L skrev:
Zanetti skrev:
witzel skrev:
Nu bor du jo i århus, prøv at besøge expertbutikken i det der center ved banegården. (aner ikke hvad det hedder, men stort er det) De har Spider Rack til rimelige penge, de har 4 ben.. Jeg overvejer selv sådan et rack.. måske 2.. |
|
|
Centret hedder Bruuns Galleri...
Havde også kig på det pågældende rack, men sidst jeg kiggede kostede det over 3k...
|
|
|
Er der ikke et link til et billed, 3k lyder da ikke afskrækkende
|
|
|
Prøv http://www.finite-elemente.de/d,,produkte,spider.html
Der er billeder.... 3k er for mig mange penge for et rack. På det punkt er jeg vist lidt nærig!!! 
|
Til top |
|
|